Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hösseli kirjoitti:Poistun toistaiseksi foorumilta, kiitokset kuluneista vuosista täällä ja susi1:ssä.
Erinomaisen hyvää kesää itsekullekin! :a-smiley:
veffeade kirjoitti:Tervehdys,
Pitkan aikaa olen lueskellut teitin foorumin sivuja isolla mielenkiinnolla; paatin sitten rekisteroityakin.
Itse enemmankin keskustelujen seuraaja, tietamys taitaapi olla aika heikolla tasolla; toisaalta taalta nakojaan "oppii" pelkastaan seurailemalla mielenkiintoisia keskusteluja.
Ika olisi 49, palvelus Parolan Vaunupataljoonassa II/1982; soveltuvuus tiedusteluryhmyri tai sitten varajohtaja jos varsinainen on "kylmentynyt". Bemari 1:lla mentiin tiukasti ...
Kertaamassa en ole entisena Mikkelin poikana paassyt kertaakaan; Mikkelissa kun tuolloin ei ollut muita kuin "perinteisia kulkuneuvoja"; Petterit ja muut armorit tuli sit vasta myohemmin, kuopattu tosin . Nykyaan vaikutan Tampereella.
Terkuin, -veffeade-
ps. Aakkosia en kirjoita kun olen vanhan sukupolven ATK hemmo...
pps. Ilmottautuu siis Wanhaan Kaartiin jos huolitaan:a-smiley:
setämies kirjoitti:Olen kuullut huhua että myös esimerkiksi mekanisoitu jalkaväki (aka Panssarijääkärit) kaipaa kovia jätkiä.
Eikö niillä sitten ole sellaisia kun niitä kaipaavat?pstsika kirjoitti:setämies kirjoitti:Olen kuullut huhua että myös esimerkiksi mekanisoitu jalkaväki (aka Panssarijääkärit) kaipaa kovia jätkiä.
Mä oon kanssa joskus kuullut vastaavan huhun.
noska kirjoitti:Eikö niillä sitten ole sellaisia kun niitä kaipaavat?pstsika kirjoitti:setämies kirjoitti:Olen kuullut huhua että myös esimerkiksi mekanisoitu jalkaväki (aka Panssarijääkärit) kaipaa kovia jätkiä.
baikal kirjoitti:noska kirjoitti:Eikö niillä sitten ole sellaisia kun niitä kaipaavat?pstsika kirjoitti:setämies kirjoitti:Olen kuullut huhua että myös esimerkiksi mekanisoitu jalkaväki (aka Panssarijääkärit) kaipaa kovia jätkiä.
:a-laugh:
Ja aina ovat kinuamassa mitä paksuinta rauta-arkkua ympärilleen ja kuutostason suojaliiviä siihen päälle, hetekoita vaunujen katoille ja akustovillaa ulkoseiniin, mikroaaltouuneja huokumaan ajokkien katoille ja hyviä ilmoja sotia.
pstsika kirjoitti:setämies kirjoitti:Olen kuullut huhua että myös esimerkiksi mekanisoitu jalkaväki (aka Panssarijääkärit) kaipaa kovia jätkiä.
Silloin nohevilta panssarijääkärialiupseerioppilailta kysyttiin, että kuinka moni pitää laskuvarjojääkäreitä kovina jätkinä.
Aika moni tunnusti pitävänsä.
Tuon jälkeen kysyttiin kumpi on "kovempaa" hommaa: hypätä ehjästä lentokoneesta jonnekkin hevonperseeseen kiikaroimaan töpinän touhuja vai hypätä rynnäkköpanssarivaunun kyydistä suoraan vihollisen tulitukseen.
Musta baretti sopii oikein hyvin todellisille kurkunleikkaajille, punainen on tyttöjen väri... :a-laugh:
Ei mustakaan. Baretti on naisten lakki eikä omaa mitään kenttäpäähineeksi sopivia ominaisuuksia.juhapar kirjoitti:pstsika kirjoitti:setämies kirjoitti:Olen kuullut huhua että myös esimerkiksi mekanisoitu jalkaväki (aka Panssarijääkärit) kaipaa kovia jätkiä.
Silloin nohevilta panssarijääkärialiupseerioppilailta kysyttiin, että kuinka moni pitää laskuvarjojääkäreitä kovina jätkinä.
Aika moni tunnusti pitävänsä.
Tuon jälkeen kysyttiin kumpi on "kovempaa" hommaa: hypätä ehjästä lentokoneesta jonnekkin hevonperseeseen kiikaroimaan töpinän touhuja vai hypätä rynnäkköpanssarivaunun kyydistä suoraan vihollisen tulitukseen.
Musta baretti sopii oikein hyvin todellisille kurkunleikkaajille, punainen on tyttöjen väri... :a-laugh:
Musta ei.