Esittele itsesi

Yksi susi1.netin muianisjäänne lisää ilmoittautuu. Nykyisellään ulkomailla pääasiassa koulutussuunnittelutehtävissä. Tuli niäämeltä vinkki jotta paikka on vaihtunut niin pitihän tänne tulla käväseen myöskin, vaikka forumien seurailu onkin paljon vähäisempää kuin edellisen ammatin päivinä.
 
Tosi hienoa, että myös Niäämi ja Schassen ovat löytäneet tänne. Aina vaan paremmalta tuntuu tämä Susi1.netin jälkeläinen :a-smiley:
 
No löytymättä olis jäänyt jos ei ois vanha taistelupari neuvonnut. Tosin ei ole tarkoitus jatkossakaan kovin aktiivisesti täällä pyöriä ja sitäkin enemmän vielä rajoittaa omaa keskusteluun osallistumista. Duuni kun edellyttää jonkunasteista itsesensuuria sen suhteen että mistä ja mitä kjulkisesti skriivailee.

Lisäys: yritin saada myös proffan (jos joku muistaa susi1.netistä) rekisteröitymään tänne, mutta hän totesi ettei siitä ole mitään hyötyä kun vanhalta forumiltakin hän vetäytyi ja sinne oli ilmestynyt nimenriistäjä eli proffa2. Pyysi kuitenkin mainitsemaan puolestaan että mikäli täällä joku vastaavanlainen nimimerkki esiintyy niin hän se ei ole.
 
I/84, KarTr, tuliasema, kersantti res.
 
Merten sheriffi kirjoitti:
Terve. Minäkin olen Susi1.netistä tuttu.
Palvelin 1/98 laivakokkina ja lääkintämiehenä kaikilla hesareilla, tykkivene Karjalalla, miinalautta Pansiolla sekä sain olla ohjusvene Haminan ensimmäinen varusmies. Haminan upseerimessin kaikki tervaköysillä tehdyt koristelut ovat minun käsialaani.
Olin vielä muutamia vuosia sitten erittäin (tyhmän)innokas harrastelija.
Kotiin tuli kaikki alan lehdet Suomen Sotilas, Sotilasaikakauslehti, Rannikonpuolustaja, Panssari, siivet, Reserviläinen. Kalliit Combat Survival lehdet ostin säännöllisesti irtonumeroina.
Tänä vuonna katkaisin viimeisenkin nimittäin Suomen Sotilaan. Se tuli minulle aina vuodesta 98.
Olen tehnyt myös muitakin typeriä hankintoja. Kotona varastosta löytyy täysin käyttämättömät Camelbag camo juomajärjestelmät, jenkkien maastopuvut, maihinnousukengät, kevlar kypärän replica, taisteluliivit jne täysin käyttämättöminä. Tyhmästä päästä on siis kärsinyt kukkaro. No täytyypä niitä joskus sitten myydä kirpparilla pois.
Militaria puolelta löytyy muutama aito saksalainen kunniamerkki sekä postisäkki tunnuksineen sekä hieno M42 kypärä.
Nykyään kaikki edellä mainittu on taakse jäänyttä elämää.
Ainoa militari henkinen asia tänä päivänä on Chihuahua koirani maastokuosinen paita.
Muutamaan otteseen olen päässyt ampumaradalle viime vuosina ampumaan lähinnä pistoolilla, rk:llä sekä PKM:llä.

Mieli harrastuksia on tänäpäivänä on aarteen metsästys Garret ACE 250 metallinetsimellä sekä reissailu mitä nyt resurssit antavat myöden. Ai niin pidän DR Pepperistä paljon.

No tässäpä ainakin erittäin rehellinen avautuminen :a-smiley:
 
schassen kirjoitti:
No löytymättä olis jäänyt jos ei ois vanha taistelupari neuvonnut. Tosin ei ole tarkoitus jatkossakaan kovin aktiivisesti täällä pyöriä ja sitäkin enemmän vielä rajoittaa omaa keskusteluun osallistumista. Duuni kun edellyttää jonkunasteista itsesensuuria sen suhteen että mistä ja mitä kjulkisesti skriivailee.

No eikös tää päde enemmän tai vähemmän meihin kaikkiin? Harvapa täällä omalla nimellään kirjoittelee ja nimimerkillä kirjoittelijatkin (toivottavasti) ymmärtävät että jos tarpeeksi tongitaan niin syylliset saadaan tarvittaessa kiinni.:nettikytta:
 
Alikersantti Kango., A, A1. Ensimmäinen A tarkoittaa etunimeä Antti. Toinen A ja 1 kuntoisuusluokkaa. Aikaisemmin palvelut PorPr 2.Pionk:ssa osana Suomen kansainvälistä valmiusjoukkoa. Jossa vuoden ajan opettelimme puhumaan englantia ja näyttämään coolilta. Ikä 24v. Kotoisin Tunturi-Lapista, mutta sittemmin Pohjanmaalle laskeutunut. Pitkäaikainen Susi1 sivuston sivustaseuraaja, sekä takalinjasta käsin osallistuja. Ilmoittautuu nyt urhaamaan muutaman tunnin illoistansa maanpuolustuksellisista asioista vänkäämiseen.
 
Ana Kango kirjoitti:
Alikersantti Kango., A, A1. Ensimmäinen A tarkoittaa etunimeä Antti. Toinen A ja 1 kuntoisuusluokkaa. Aikaisemmin palvelut PorPr 2.Pionk:ssa osana Suomen kansainvälistä valmiusjoukkoa. Jossa vuoden ajan opettelimme puhumaan englantia ja näyttämään coolilta. Ikä 24v. Kotoisin Tunturi-Lapista, mutta sittemmin Pohjanmaalle laskeutunut. Pitkäaikainen Susi1 sivuston sivustaseuraaja, sekä takalinjasta käsin osallistuja. Ilmoittautuu nyt urhaamaan muutaman tunnin illoistansa maanpuolustuksellisista asioista vänkäämiseen.

Hmm lapista, olin siellä paljon kun olin nuori. kalasteltiin Nuortijoella (UKK-puistossa), ja sitten Naruskalla Lautakotaoja tammukkoita ja näin Sorsatunturin....oltiin ihan siinä rajavyöhykellä
 
+30-v reservin aliupseeri Helsingistä. Varusmiespalveluksen suoritin vuonna 1996 Tikkakoskella spol-joukkueessa.
Vuodesta 1998 mukana aktiivisesti ressukuvioissa. Kosovossa vietin vuoden 2007-2008.
Nykyään lähinnä Kanta-Hämeen alueen kuvioissa mukana kurssilaisena ja ajoittain kouluttajanakin. Sissitoimintaa ja asutuskeskustaistelua treenailen pääasiassa ressukursseilla.

Olen kova paintballin ja airsoftin harrastaja, sekä ir-simulaattori-operaattori reservissä.
 
Ikää vaajaat 30. Varusmiespalvelus käyty 2003 Sodankylässä ja tehtävä rajasissikomppanian tulitukijoukkueen tulenjohtoryhmän etäisyydenmittaaja. Reservilästoiminnassa mukana lähinnä Pohjanmaanlinjan kautta. Siinä toiminnassa olen ollut mukana vuodesta 2005. Tällä hetkellä Linjalla toimin skenaarioyhmän johtajana, eli vastaan suuresta osasta harmia, mitä osallistuja kohtaa.

Olen myös paintball-harrastaja, kunhan töiltä ehtii..
 
Nakki kirjoitti:
Ikää vaajaat 30. Varusmiespalvelus käyty 2003 Sodankylässä ja tehtävä rajasissikomppanian tulitukijoukkueen tulenjohtoryhmän etäisyydenmittaaja. Reservilästoiminnassa mukana lähinnä Pohjanmaanlinjan kautta. Siinä toiminnassa olen ollut mukana vuodesta 2005. Tällä hetkellä Linjalla toimin skenaarioyhmän johtajana, eli vastaan suuresta osasta harmia, mitä osallistuja kohtaa.

Olen myös paintball-harrastaja, kunhan töiltä ehtii..

Teitkö sinä inttin sissikomppaniassa Sodankylässä? tai rajajääkärikompaniassa Ivalossa?...sinä kirjoitit rajasissikomppania.........
 
32v, mies
1/97 PsPr
En viitsi mainita sotilasarvoani tai aselajia, jossa suoritin palvelukseni, ettei minua ruvettaisi kiusaamaan tai muuten kuittailtaisi asiasta. :D
Olin susi1.net palstalla eri nimimerkillä ja kirjoittelin/luin palstaa muutaman vuoden ajan. En harrasta reserviläistoimintaa.
 
Ikä: alle 18.
Varusmiespalvelus: vielä suorittamatta.

Rekisteröidyin Susi1.net:iin sen loppuaikoina, ja vaikken keskusteluun juuri osallistunut, seurasin sitä melko aktiivisesti.
 
25-30v. I/03PorPr
Helsingissä vaikutan ja muutamia MPK:n kursseja käytynä. Muutamaan harjoitukseen tulee vuosittain otettua osaa.

Kriittinen kansalainen. Erityisesti yleisten totuuksien ja itsestäänselvyyksinä pidettyjen asioiden kyseenalaistaminen vaivaa toisinaan liiaksikin.
 
tosi vanha, Draka, kylmän sodan soturi
ikinä en ole pyytänyt harjoituksiin, niitä on riittänyt muutama kymmenen vuotta
 
Kohta 25v. tulenjohtaja, jolla varusmiespalvelus käyty Upinniemiemessä 2005-2006. Muutamalla MPK:n kurssilla on tullut käytyä kuluneen vuoden aikana. Tätä ennen ei varsinaista kokemusta reserviläistoiminnasta vaan kiinnostus on vasta nyttemmin herännyt.
 
Back
Top