Esittele itsesi

n. 10 vuotta reservissä ympäri maata vaeltanut, Keski-Suomeen päätynyt Susi1:n innokas seuraaja.
 
Aktiivinen seuraaja, reservissä, töitäkin joskus tehneenä vihreäpuku päällä. Huono kirjoittaja, kiireinen metsänpoika, joka työnvuoksi urbanisoituu.

-Voit ottaa pojan metsästä, muttet metsää pojasta-
 
Ikä 24. Keski-pohjanmaan kasvatteja, mutta nykyään Helsingissä vaikuttava. Tuore insinöörin retku. SA Int II/05 EK/P-SVP/KaiPr. Susi1.netiä seurannut hiljaisesti taustalta vuodesta 2007.
 
Susi1:ltä tuttu.
Pohjois Karjalasta lähtöisin vuosikaudet maailmalla seikkaillut, ja vihdoin takaisin kotimaahan päätyneenä. Asustelen nykyisin Etelä Suomessa.
Asepalvelus I/88 P-KR, SissiK sekä AUK Rajakoululla Immolassa.
Harrastuksina ampuminen, metsästys, kalastus, ym ulkoilmassa tapahtuva puuhastelu, off road ajelu sekä omien maanpuolustus taitojen kehittäminen ja ylläpito. Uututena liityin vuoden alussa SPOL kiltaan ja toivottavasti sitäkautta pääsen treenaamaan enemmän.
 
Vapaasti lainatuin J.L Runebergin sanoin, runosta Hurtti-ukko: Nuotiolla puuttunut ei juttu, missä vanha Hurtti istui vaan;usein kertoi sodan, rauhan tuttu yöhön myöhään muistojaan, tulta piippuun yhä peukaloi sammuksiin jo taas sen tarinoi...

SUSI.1 net veteraani. Käynyt tutustumassa maa-meri ja ilmavoimiin sijoituksensa muodossa, tällähetkellä toimii taas "nurmiporana".

AKE-juttuja harjoitettu ja harjoitellaan....
 
AKE-ukki kirjoitti:
Vapaasti lainatuin J.L Runebergin sanoin, runosta Hurtti-ukko: Nuotiolla puuttunut ei juttu, missä vanha Hurtti istui vaan;usein kertoi sodan, rauhan tuttu yöhön myöhään muistojaan, tulta piippuun yhä peukaloi sammuksiin jo taas sen tarinoi...

SUSI.1 net veteraani. Käynyt tutustumassa maa-meri ja ilmavoimiin sijoituksensa muodossa, tällähetkellä toimii taas "nurmiporana".

AKE-juttuja harjoitettu ja harjoitellaan....

Tarkoittaako tuo kuvaus nykysuomeksi sitä, että istut mielelläsi tulilla, paistat makkaraa ja puhut paskaa? Onhan täällä hengenheimolaisiakin näköjään....:salut:
 
baikal kirjoitti:
Tarkoittaako tuo kuvaus nykysuomeksi sitä, että istut mielelläsi tulilla, paistat makkaraa ja puhut paskaa? Onhan täällä hengenheimolaisiakin näköjään....:salut:

Juuri pari tuntia sitten paistoin minäkin viimeksi makkaraa ja taisivat olla jotenkin salasuolaisia.

Joo terve vaan kaikille, olen Museo. Vanha humanisti ja rauhanmies, ei tarvitse kaikkia juttuja ottaa liian vakavasti.
 
baikal kirjoitti:
baikal, ikää rollaattorikomppanian kriteereiden verran, olen tehnyt kaikenmoista, parhaillaan taas aloittelen yhden kioskin pystyttämistä matkailualalla. Lapsia enemmän kuin eks-vaimoja. Hirmuisen lihava ja tupakoiva, tyyppiesimerkki länsimaisesta potentiaalista infarktipotilaasta. Iltaisin istun M05-kopio ylläni abc:lla toisten vähintään samanhenkisten kanssa. No, ei tosissaan. En omista niin minkäänmoista maastopukua edes metsästyskäyttöön.

Hä? Oletko perhana sen liian pienen M/62:sen heittänyt menemään? Muistaakseni jossakin topikissa susi1:n aikaan kehaisit miten komea tunne oli mennä kurssille se päällä.

Jaa niin se esittely.

29v, JPr -99, Panssarintorjuntaukko Pääosa koulutuskesta 83 ohjukselle, mutta Apilas ja Mustikin tuli taipaleen varrella tutuksi, Apilas vieläpä melkoisen paljonkin.

Mutta armeija-ajasta on jo sen verran aikaa kulunut, ei kertauksia alla, enkä varmasti mikään supersotilas PV:n papereissa ole joten meikäläiselle ei SA-sijoitusta enää varmasti edes tule. Eli: Nyt saa harrastaa mitä tahtoo joten sotilassektorin harrastamiset menee kivääri- ja sissipuolen hommiin. Ja tosiaan ihan vain harrastushommaa tämä on siinä missä postimerkkien keräily tai masturbaatio... No sillä poikkeuksella että esim masturboida voi useita kertoja päivässä, mutta noita sotilashommia nyt ei ihan yhtä tiheästi tule harrastettua (jos päivttäistä foorumi-kierrosta ei lasketa)
 
[/quote]
Mutta armeija-ajasta on jo sen verran aikaa kulunut, ei kertauksia alla, enkä varmasti mikään supersotilas PV:n papereissa ole joten meikäläiselle ei SA-sijoitusta enää varmasti edes tule. [/quote]

Etkö sää yrittä päästä maakuntajoukon?
 
Moro Pojat, pappakin löysi tänne kun se 1:nen kerta loppuu...:dodgy:
 
30, mies, Pohjanmaa.
KarPr 2/99, PstOhj83-AU, nyttemmin siirretty Mustin käskijäksi. Kahdesti kerrattu.
Näpertelee reserviläisyyden, SRA:n ja MPK+KoTu:n parissa.
 
Suis kirjoitti:
Moro Pojat, pappakin löysi tänne kun se 1:nen kerta loppuu...:dodgy:

Joo, mukavaa että täällä on muitakin senioreita kuin minä :)
 
vehamala kirjoitti:
Suis kirjoitti:
Moro Pojat, pappakin löysi tänne kun se 1:nen kerta loppuu...:dodgy:

Joo, mukavaa että täällä on muitakin senioreita kuin minä :)

Meitä ruutiukkojahan riittää.
 
Guten Tag! :salut:
Saisko noita armeijahymiöitä enemmän kuin gasmask ja grr? !amazed on kivempi kuin tämä :D Gott möge uns gnädig sein wenn wir diesen Krieg verlieren Susi1 porukassa joskus kirjoitellut. !smiley :mad:
 
PorPr I/02, KRH- ryhmän johtaja, alik.

Seinäjoella asusteleva 27- vuotias metsästystä ja ampumista innolla harrastava kloppi. Intohimona erityisesti lintuhommat P- karjalan vaaroilla syyskuun puolella.

Leipätyö Itellalla postikeskustuotannossa, kriha- tehtäviin herännyt kiinnostus sai hakeutumaan vielä kolmenkympin "paremmalla" puolella. Josko sitä kohta saisi hetkeksi jättää noi siistit sisähommat.:a-wink:
 
:a-smiley:

Herra TomTom, arvoisa foorumin väki

Olen 30+ vuotias mies Hämeestä. Palvelin varusmiespalveluksen aikanaan tykistössä 90-luvulla. Varusmiespalveluksen jälkeen olen touhuillut erilaisissa Maanpuolustusjutuissa. Olen myös työskennellyt PV:lle. Nykyään työni on siistiä sisähommaan ja strategia ja turvallisuuspolitiikka on vain mieluisa harrastus.

Harrastan ampumista satunnaisesti (ainakin niin kauan kun se on lainkuuliaiselle kansalaiselle mahdollista Nyky-Suomessa)
 
Oppilas kirjoitti:
:a-smiley:

Herra TomTom, arvoisa foorumin väki

Olen 30+ vuotias mies Hämeestä. Palvelin varusmiespalveluksen aikanaan tykistössä 90-luvulla. Varusmiespalveluksen jälkeen olen touhuillut erilaisissa Maanpuolustusjutuissa. Olen myös työskennellyt PV:lle. Nykyään työni on siistiä sisähommaan ja strategia ja turvallisuuspolitiikka on vain mieluisa harrastus.

Harrastan ampumista satunnaisesti (ainakin niin kauan kun se on lainkuuliaiselle kansalaiselle mahdollista Nyky-Suomessa)

Olipas esimerkillinen esittäytyminen!
:a-smiley:

Lepo.
 
Back
Top