EXLT2
Kapteeni
2.PsJK/HämJP edellisen kylmänsodan aikaan.Hei, sinäkin! 1. PsJK/HämJP oli minun kotini.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2.PsJK/HämJP edellisen kylmänsodan aikaan.Hei, sinäkin! 1. PsJK/HämJP oli minun kotini.
Neljääkymppiä lähentelevä res.alik.mieh. II/99 KrhK/PorPr. 10 vuotta reserviläisuraa takana, alkuun vähemmän, nykyään enemmän aktiivisesti. Osaamista krh:sta tiedusteluun, lupia B-ajoluvasta pamputukseen.
Tietäjät tietää. 28.Tervetuloa joukkoon. Avatar tunnistettu'd
........
Sen verran syvälle ytimeen meni Puolustusvoimien´pioneerikoulutus että siviilissäkin pariuduin Miinan kanssa.
...
Lisähuomiona mainittakoot että tämä on ainoa forum jonne olen rekisteröitynyt vaikka IT-alan töitä teen. =)
Noh tervetuloa! Itsellä oli II/93, PsPr/ HämJP / Pstk... komppanian päällikkönä "Hämeenlinnan vahvin mies" "Kapteeni Pertti 'poltin lomat, lepo' Posti"... kauniita muistoja.No jos jonon jatkoksi..
Vajaa 40 vee ja vaikutusalueena Pirkanmaa. Varusmiestaustana on Parola ja osastona HämJP /Pstk siellä viime vuosituhannen loppupuolella. Lisenssejä löytyy parillekin jakkaralle BMP-2:ssa.
Foorumin seuraaminen alkoi oikeastaan Ukrainan konfliktin alkumainingeissa joskus keväällä 2014. Viime vuoden puolella sitten tuo aktiivinen "rekisteröidy"-mainosikkuna sai lopulta houkuteltua oikein nimimerkkijäseneksi. Aktiivisuuteni tulee todennäköisesti olemaan kohtuullisen rauhallista, koska info tuntuu virtaavan noin 95% suunnassa Foorumi->Telaketju. Mut pitää yrittää osallistua aktiivisemmin, vaikkei mitään asiantuntijoita tässä ollakaan.
Ei nyt ihan mennyt perille tää siioinistisiipi juttu, on ilmeisesti jotain sisäpiiritietoa? Mutta ei se mitään, näillä vähäisillä mennään.