Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Neuvo vastaanotettu ja huomioidaan jatkossa. Tämäkin asia suht uudelle käyttäjälle vieras. Hyvä, että tietävämmät neuvoo.Jäsenelle @samovaari vielä pienenä vinkkinä, että jos mainitset käyttäjien nimiä, kirjoita ne tuon @-merkin kanssa. Näin he saavat automaattisesti ilmoituksen asiasta.
Oppikouluaikoina opiskelin sosiaalitieteita ja tiedotusoppia/ massakommunikaatiota. Puolivalissa kandiin joku tylsimys ilmoitti, etta olis hyva kirjoittaa (yo:ksi) valissa. Sittemmin tuli opiskeltua kaupallisia juttuja, taloustiedetta parissakin paikassa, tilastotiedetta...80-luvulla kirjoittelin jo puheita kansainvalisiin talouskokouksiin. Palasin myohemminkin pari kertaa opinahjoihin (Wharton, INSEAD) enemman strategiapuolella. Kylla proffakunta tuli aikoinaan tutuksi, Kanniainen oli silloin viela ihan nuorimmasta paasta.
- ihan eilen tuli IMF:lta toullainen pahvi, josta pyydettiin mielipidetta: Consultation on the IMF 2018 Quinquennial Capacity Development Strategy Review; rauhan ja stabiliteetin rakentamisestahan tuossakin viime kadessa on kysymys
- ennen kaikkia naita ym. opintoja jouduin tituleeraamaan itseani "rauhantutkijaksi" kun Suomi oli hihhuleita pullollaan (SIPRIa ymmarrettiin kuitenkin kumartaa, siina kun oli oikeat sanat valittu otsikkoon)
- sotilastiedusteluunkin hain, mutta aikani heidan silloisen kakkosmiehensa kanssa jutusteltuani han ohimennen totesi "tanne ei muuten haeta; meidathan voitaisiin silla lailla soluttaa"
Niin.... mikä lie sen rauhan sitten tekeekin.... siinäpä kysymys......Tosin rauhantekijan avatarhan voisi olla myos Colt Peacemaker, tuon luotiliivillisen rauhankyyhkyn sijaan
Tietoa melko vähän mutta sitäkin enemmän mielipiteitä.
Moro. Tuon siionistisiiven puolesta, en heissä olevana, Tervetuloa palstalle.Tunnustaudun myös Israelin ystäväksi. IDF fani. Oma työpaikka valtion palveluksessa.
Siionistisiiven puolesta (jota ensin harmilliset jäsentenväliset, ja sen jälkeen pahuksen Trump-keskustelu ovat viime kuukausina kohtataisesti bännien muodossa verottaneet), tervetuloa! (huoh tulihan se virke loppuun saakka).33-vuotias perheenisä. Harrastuksina metsästys, kuntosali ja jossain määrin politiikan seuraaminen. Mäyräkoirat (ne hengittävät) lähellä sydäntä. Sotahistoria ja aseet kiinnostanut aina. Varusmiespalvelus suoritettu Kainuun Prikaatissa saapumiserässä 1/04,sotilasarvo alikersantti ja sinkopartion johtaja. Tunnustaudun myös Israelin ystäväksi. IDF fani. Oma työpaikka valtion palveluksessa.
munkin varmaan täytyy. Olen 37 vuotias nainen, elämäntapana omavaraisuuden tavoittelu, harrastuksena hevoset ja metsästys. Eläimiä tontilta löytyy noin sata, lapsia muutama. Nyt olen hoitovapaalla mutta muuten olen sosiaalialan sekatyöläinen, enimmäkseen lastensuojelussa puuhastelen. Huumorintajuni on sitten kohdakkoin hivenen rujo, tekstini usein kärjistettyä ja ärsyttävää, mutta muuten olen ihan siedettävä.
Heh, mulla tuosta pistettä vailla valio. Kusetti niin sxxtanasti ja siinä piti rakon päällä maata ja yrittää ampua.RK3 150m makuulta 97p.