Esittele itsesi

Ei nyt ihan mennyt perille tää siioinistisiipi juttu, on ilmeisesti jotain sisäpiiritietoa? Mutta ei se mitään, näillä vähäisillä mennään.

Tervetuloa!

Sinun avattaresi kertoo minulle räjähteistä ja lapiosta, pioneerin tärkeästä työvälineestä mutta myös Fremenin ja Sardaukarin ovat hyvin avaavia. Fremenillä on Daavidin tähti brittilippu pohjana, joten...
 
Neljääkymppiä lähentelevä res.alik.mieh. II/99 KrhK/PorPr. 10 vuotta reserviläisuraa takana, alkuun vähemmän, nykyään enemmän aktiivisesti. Osaamista krh:sta tiedusteluun, lupia B-ajoluvasta pamputukseen.

Tervetuloa! Duoda duoda, lisää reservin ammaddimiesdä däällä kaivataankin, sanoi Nikke Pärmi.

:salut: Tervetuloa joukkoon. Avatar tunnistettu'd ;)

Haha tj ääretön -meemi tutusta nurkasta.
 
Voisi kai tässä vaiheessa hieman esittäytyä:

-yli 40v mies, kultaisen 70-luvun lapsi ;)
-keski-pohjanmaan ja pohjois-pohjanmaan raukoilta rajoilta
-perhettä on
-koira on
-harrastukset: omakotitalo, vaimo, metsässä kulkeminen jalan/suksilla, vanhat koneet, kaikenlainen värkkäys(vaimon sekä koneiden)
-töissäkin ollaan, ylempänä toimihenkilönä metalliteollisuudessa
-I/94 LapItR, RUK 204 Manner
 
Last edited by a moderator:
Voisi kai tässä vaiheessa hieman esittäytyä:

-yli 40v mies, kultaisen 70-luvun lapsi ;)
-keski-pohjanmaan ja pohjois-pohjanmaan raukoilta rajoilta
-perhettä on
-koira on
-harrastukset: omakotitalo, vaimo, metsässä kulkeminen jalan/suksilla, vanhat koneet, kaikenlainen värkkäys(vaimon sekä koneiden)
-töissäkin ollaan, ylempänä toimihenkilönä metalliteollisuudessa
-I/94 LapItR, RUK 204 Manner
Ha! Talvikurssi... otan osaa :).
T: K202 Tumppu (oma ehdotukseni kurssin nimeksi, vaihdettiin myöhemmin oppilaskunnan hallituksen tärkeilijöiden toimesta K202 Rajaksi...)
 
Juu, tervetuloa vaan!
Siionistisiipi on sellainen rynnäkkönorsujen osasto, jossa minä olen sellainen pehmeän pörröinen ja hellä halaaja, @Fremen nakkaa illan hämyssä sellaista tekstiä, että vastustaja huomaakin olevansa vapaaehtoinen miinan raivaaja ja @Sardaukar on hihittelevä ninja joka kaataa vihollisen vaimon, juo niiden viinat ja vasta sitten antaa korville. :)

Mutta me ollaan ihan ihania.... Niin ja söpöjä... Tai jotain ainakin! :eek:
 
Juu, tervetuloa vaan!
Siionistisiipi on sellainen rynnäkkönorsujen osasto, jossa minä olen sellainen pehmeän pörröinen ja hellä halaaja, @Fremen nakkaa illan hämyssä sellaista tekstiä, että vastustaja huomaakin olevansa vapaaehtoinen miinan raivaaja ja @Sardaukar on hihittelevä ninja joka kaataa vihollisen vaimon, juo niiden viinat ja vasta sitten antaa korville. :)

Mutta me ollaan ihan ihania.... Niin ja söpöjä... Tai jotain ainakin! :eek:

Joo, huomattu on, että olette selkeästi lutusia siionisteja ;)
Itse olen sellainen suht miellyttävä taustavaikuttaja...kuitenkin päätynyt myyntityöhön, joten aika hyvä johdattelemaan varomattoman vastustajan parin mutkan kautta haluamaani lopputulemaan ;)
 
Jep me ollaan näitä uus-vanhoja camo-palleroita... näistä tulee vielä iso hitti:


F27261600F_full
 
Tsau!

Ukrainan konfliktista asti sivusta seuranneena, ja muutaman viestinkin jo eetteriin työntäneenä voinen esittäytyä.

Sotilaallisen kasvatuksen saanut, kolmeakymppiä lähestyvä nuori savolaismiehenalku ilmoittautuu. Eniten foorumilla kiinnostaa Suomea koskevat asiat (sisä- ja ulkopolitiikka) sekä syttyvät/roihuavat konfliktit. Foorumin ulkopuolella lähinnä sydäntä ovat jääkiekko, kuntosali ja golf. Ammatikseni tarjoan ihmisille rahaa vastaan elektroniikkaa, mutta tulevaisuuden suunnitelmissa olen (toivottavasti) maailman parhaalla näköalalla varustetussa toimistossa viemässä ihmisiä Illaksi Kotiin ;)

Intti käytynä IlmaSK/KarLsto II/10, hihassa nuoli punaisella pohjalla.

Pro-Nato, Pro-EU (jossain määrin), Kokoomus (for now..), ateisti.

Näillä puheilla :cool:
 
Sinun avattaresi kertoo minulle räjähteistä ja lapiosta, pioneerin tärkeästä työvälineestä mutta myös Fremenin ja Sardaukarin ovat hyvin avaavia. Fremenillä on Daavidin tähti brittilippu pohjana, joten...
Moro. Joten vaihdoin avattarenini myös lippu-moodiin, ei siion vaan suku. Kirvusta suku lähtöisin, ensimmäiset dokumentit v. 1545. Eihän tuota pitäjää ryssä koskaan vallannut vaan urheat sedät ja enot sen estivät.
 
Moro. Tuosta sukutunnuksesta vielä tarkemmin suunnittelijan sanoin:

Sukuseuran tunnuksen on suunnitellut Juha E. Tetri vuonna 2003.
Tunnuksen vaakunakenttä jakautuu punaiseen ja mustaan kenttään. Kentän päällikkeenä on rengas, joka on punaisella kentällä musta ja mustalla kentällä punainen.
Rengas kuvaa yhteenkuuluvaisuutta, suljettua joukkoa ja kuvastaa siten myös sukua.

tunnus_ovaskat_transp_max.gif


Karjalan värit punainen ja musta kuvaavat iloa ja surua. Vaakunakentän rengas korostaa ilon ja surun vaihtelua. Renkaan yläosan musta punaisella pohjalla voidaan nähdä suruna menetetystä Karjalasta ja alaosan punainen mustalla pohjalla ilona. Tunnuksen mottona on "ilo pintaa vaik' syvän märkänis".

Rengas kuvastaa sukua, joka on tiivis piiri. Vanhojen talojen päätyräystään huipun koristeena on ollut erilaisia puuleikkauksia. Kirvunkylän taloissa päätyleikkaukset ovat olleet kaarevia. Rengas voidaan liittää näin suvun vanhoihin koristemerkkeihin.
Rengas voidaan myös liittää vanhojen esi-isien puumerkkeihin, jotka usein perustuivat O-kirjaimeen ja jonka päälle tai sisälle oli usein liitetty sukunimen alkukirjain.
 
Moro. Tuosta sukutunnuksesta vielä tarkemmin suunnittelijan sanoin:

Sukuseuran tunnuksen on suunnitellut Juha E. Tetri vuonna 2003.
Tunnuksen vaakunakenttä jakautuu punaiseen ja mustaan kenttään. Kentän päällikkeenä on rengas, joka on punaisella kentällä musta ja mustalla kentällä punainen.
Rengas kuvaa yhteenkuuluvaisuutta, suljettua joukkoa ja kuvastaa siten myös sukua.

tunnus_ovaskat_transp_max.gif


Karjalan värit punainen ja musta kuvaavat iloa ja surua. Vaakunakentän rengas korostaa ilon ja surun vaihtelua. Renkaan yläosan musta punaisella pohjalla voidaan nähdä suruna menetetystä Karjalasta ja alaosan punainen mustalla pohjalla ilona. Tunnuksen mottona on "ilo pintaa vaik' syvän märkänis".

Rengas kuvastaa sukua, joka on tiivis piiri. Vanhojen talojen päätyräystään huipun koristeena on ollut erilaisia puuleikkauksia. Kirvunkylän taloissa päätyleikkaukset ovat olleet kaarevia. Rengas voidaan liittää näin suvun vanhoihin koristemerkkeihin.
Rengas voidaan myös liittää vanhojen esi-isien puumerkkeihin, jotka usein perustuivat O-kirjaimeen ja jonka päälle tai sisälle oli usein liitetty sukunimen alkukirjain.

Jaahas...jokin karjalaisten revisionistien salaseura! :D Heti turvasäilöön! :D (ja jos joku ei ymmärrä huumoria, tämä on) :D
 
Jaahas...jokin karjalaisten revisionistien salaseura! :D Heti turvasäilöön! :D (ja jos joku ei ymmärrä huumoria, tämä on)
Vai salaseura, olisit itse ylpeä suvustasi ja sen miesten tekemistä teoista. Vastaus ei muuten ollut huumoria, vaikka ymmärsin. (tähän loppuun sitten joku ilkeän näköinen hymiö).
 
Vai salaseura, olisit itse ylpeä suvustasi ja sen miesten tekemistä teoista. Vastaus ei muuten ollut huumoria, vaikka ymmärsin. (tähän loppuun sitten joku ilkeän näköinen hymiö).

Pistän piruillessaan että siinä ei vaakunoita tarvita kun on jo "lastenlapsille laulujen aihe". :D

"Ilkan suku...Laurilan työt" :) Sukua molemmat. :)
 
Pistän piruillessaan että siinä ei vaakunoita tarvita kun on jo "lastenlapsille laulujen aihe". :D

"Ilkan suku...Laurilan työt" :) Sukua molemmat. :)
Ok. Respect. Muistakaa kunnioittaa isienne tekoja. (Mistä hlvetistä näitä hymiöitä saa tähän.). "Vaakunat" on tärkeitä, ilmaisevat yhteenkuuluvaisuutta, oma itsetunto silti tärkein.
 
Ok. Respect. Muistakaa kunnioittaa isienne tekoja. (Mistä hlvetistä näitä hymiöitä saa tähän.). "Vaakunat" on tärkeitä, ilmaisevat yhteenkuuluvaisuutta, oma itsetunto silti tärkein.

Klikkaile sitä hymyilevää naamaa ylärivilllä. Siellä on normijuttuja ja sitten valikossa muut joitakin MP-netin omia. kuten :solthum:
 
Ok. Auta vähän vajavaista. Mistä ylärivistä?

Kun kirjoitat viestin, niin yläpuolella on valikko, yksi niistä on hymyilevä kasvo. Sieltä löytyy kaikki nuo "hymiöt". :solthum:
 
Back
Top