Esittele itsesi

Kiitos jäsenet Sardaukar ja Patu. Omalla koneella ilmeisesti jotkin asetukset oli väärin, kun tuota asetteluriviä ei :)ensin näkynyt.:D
 
Jäsenelle @samovaari vielä pienenä vinkkinä, että jos mainitset käyttäjien nimiä, kirjoita ne tuon @-merkin kanssa. Näin he saavat automaattisesti ilmoituksen asiasta. :cool:

Anteeksi Offtopic.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
@Patu
Kokeilen onnistuko neuvosi..

Jep. Toimii
Tuon tarvitsin itsekin. Kiitos.
 
Oppikouluaikoina opiskelin sosiaalitieteita ja tiedotusoppia/ massakommunikaatiota. Puolivalissa kandiin joku tylsimys ilmoitti, etta olis hyva kirjoittaa (yo:ksi) valissa. Sittemmin tuli opiskeltua kaupallisia juttuja, taloustiedetta parissakin paikassa, tilastotiedetta...80-luvulla kirjoittelin jo puheita kansainvalisiin talouskokouksiin. Palasin myohemminkin pari kertaa opinahjoihin (Wharton, INSEAD) enemman strategiapuolella. Kylla proffakunta tuli aikoinaan tutuksi, Kanniainen oli silloin viela ihan nuorimmasta paasta.
- ihan eilen tuli IMF:lta toullainen pahvi, josta pyydettiin mielipidetta: Consultation on the IMF 2018 Quinquennial Capacity Development Strategy Review; rauhan ja stabiliteetin rakentamisestahan tuossakin viime kadessa on kysymys
- ennen kaikkia naita ym. opintoja jouduin tituleeraamaan itseani "rauhantutkijaksi" kun Suomi oli hihhuleita pullollaan (SIPRIa ymmarrettiin kuitenkin kumartaa, siina kun oli oikeat sanat valittu otsikkoon)
- sotilastiedusteluunkin hain, mutta aikani heidan silloisen kakkosmiehensa kanssa jutusteltuani han ohimennen totesi "tanne ei muuten haeta; meidathan voitaisiin silla lailla soluttaa"

Wau. Olen kieltämättä vaikuttunut.
Tää ei sit ole vinoilua vaan ihan oikeesti hatunnosto hienolle ja asiokkaalle taustalle tällä foorumilla. :salut:


.
 
Mehan olemme selvastikin - kun jouduin tituleeraamaan itseani "rauhantutkijaksi" - sukulaissieluja.

Tosin rauhantekijan avatarhan voisi olla myos Colt Peacemaker:), tuon luotiliivillisen rauhankyyhkyn sijaan
 
Tosin rauhantekijan avatarhan voisi olla myos Colt Peacemaker, tuon luotiliivillisen rauhankyyhkyn sijaan
Niin.... mikä lie sen rauhan sitten tekeekin.... siinäpä kysymys......
  • hyvät suojat ? rauhantahto ? pahimmanssa tapauksessa se Colt ehkä tekee tasaveroiseksi ? onhan näitä....;)


.
 
Ilmoittaudun . Jpr/Sodankylä 10/87 PstK ,alikersantti. Opiskellut yliopistossa laajasti kaupallisia, yhteiskunnallisia yms. Aloja 90-luvulla. Työt finanssi ja sijoitusalalta. Harrastukset lukeminen, lukeminen ja lukeminen. Ehkä myös luetun ymmärtäminen. Punttisali aivojen käytön vastapainona.
Palstalle eksyin Ukrainan konfliktin alkuaikoina. Asiallista hyvää keskustelua eri aiheista. Hybridivaikuttaminen kiinnostava aihepiiri palstalta hyviä liidejä , kiitos.
 
Moro!
Varmaan sen kaksi vuotta melkolailla aktiivisesti foorumeita lueskellut joten tänään tuli se hetki, että ajattelin vihdoin liittyä.

Olen 24v ja varusmiespalvelus tuli suoritettua Kainuun prikaatissa sotilaspoliisina. "Erikoistuin" VIP-kuljettajaksi.
Elantoni tienaan tällä hetkellä turvallisuusalalla.
Maanpuolustus asiat ovat kyllä lähellä sydäntä vaikka mihinkään reserviläistoimintaan en ole lähtenyt mukaan. Ehkäpä tämäkin asia tulee korjattua joskus.
 
15v ikäinen poika pohjois-pohjanmaalta.
Harrastuksiin kuuluu juoksu ja kuntosali.
Kiinnostaa aseet,panssarivaunut,lentotukialukset ja kaikki muut sotilastoimintaan liittyvät jutut.
Melko normaali nykynuorison edustaja.
Mahdollinen tuleva rauhanturvaaja.
Tietoa melko vähän mutta sitäkin enemmän mielipiteitä.
 
Meikä on Tex, melkein nelikymppinen ruumiinpesijä ja äänettömien huutojen kanavoitsija.Kokki, autonkuljettaja ja kädenliikuttaja. Enkä inttiä käynyt. Veljeni kyllä kävi, laskuvarjojääkäri ja sukeltaja, kova jätkä ja esikuva.
Olen puuhannut kaikenmoista, lakia noudattaen ja en. Nähnyt ihmisen alastomimmillaan, nostanut narkkaria ojasta, juhlinut rikkaiden kanssa ja leikkinyt kirkossa. Olen häväissyt itseni, seivästänyt sukuni kunnian, palannut ja korjannut asiat. Nähnyt tekopyhyyden papin naamalla, suudellut kuollutta, pilkannut pyhyyttä ja rienannut pahuutta. Ehkä vasta siksi opin rakastamaan ihmisiä. Itseänikin jopa vähäsen. Omaan kummallisia tapoja, pelkään monia asioita, nautin harvasta. Millään niistä ei ehkä ole väliä.

Myös tajunnanvirtaa osaan kirjoittaa. Eli kaikenlaista on tehty ja nähty, silti tuntuu että Lisää, Enemmän vielä, Maailma ei ole vielä tässä.

Salaliittoteoriat ovat lähellä sydäntäni, mutta valitettavasti usein mehukkaatkin jutut menee vain ihmisten tyhmyyden piikkiin.

Tunnustaudun siionistisiivekkääksi, Israelissa olin, olimme, nautimme ja ihmettelimme. Jännä mesta. Varsinkin vuonna 2012, oli hyvä olla Herraa lähellä.
 
33-vuotias perheenisä. Harrastuksina metsästys, kuntosali ja jossain määrin politiikan seuraaminen. Mäyräkoirat (ne hengittävät) lähellä sydäntä. Sotahistoria ja aseet kiinnostanut aina. Varusmiespalvelus suoritettu Kainuun Prikaatissa saapumiserässä 1/04,sotilasarvo alikersantti ja sinkopartion johtaja. Tunnustaudun myös Israelin ystäväksi. IDF fani. Oma työpaikka valtion palveluksessa.
 
33-vuotias perheenisä. Harrastuksina metsästys, kuntosali ja jossain määrin politiikan seuraaminen. Mäyräkoirat (ne hengittävät) lähellä sydäntä. Sotahistoria ja aseet kiinnostanut aina. Varusmiespalvelus suoritettu Kainuun Prikaatissa saapumiserässä 1/04,sotilasarvo alikersantti ja sinkopartion johtaja. Tunnustaudun myös Israelin ystäväksi. IDF fani. Oma työpaikka valtion palveluksessa.
Siionistisiiven puolesta (jota ensin harmilliset jäsentenväliset, ja sen jälkeen pahuksen Trump-keskustelu ovat viime kuukausina kohtataisesti bännien muodossa verottaneet), tervetuloa! (huoh tulihan se virke loppuun saakka).
 
Pitäisiköhän tuo vihdoin yrittää esitellä itsensä. Nelikympinen kyyniikko, joka tykkää metsästää, kalastaa, marjastaa ja sienestää. Kirjoja lukeva sekatyömies. Jotakuinkin normaali.
 
Last edited by a moderator:
munkin varmaan täytyy. Olen 37 vuotias nainen, elämäntapana omavaraisuuden tavoittelu, harrastuksena hevoset ja metsästys. Eläimiä tontilta löytyy noin sata, lapsia muutama. Nyt olen hoitovapaalla mutta muuten olen sosiaalialan sekatyöläinen, enimmäkseen lastensuojelussa puuhastelen. Huumorintajuni on sitten kohdakkoin hivenen rujo, tekstini usein kärjistettyä ja ärsyttävää, mutta muuten olen ihan siedettävä.
 
munkin varmaan täytyy. Olen 37 vuotias nainen, elämäntapana omavaraisuuden tavoittelu, harrastuksena hevoset ja metsästys. Eläimiä tontilta löytyy noin sata, lapsia muutama. Nyt olen hoitovapaalla mutta muuten olen sosiaalialan sekatyöläinen, enimmäkseen lastensuojelussa puuhastelen. Huumorintajuni on sitten kohdakkoin hivenen rujo, tekstini usein kärjistettyä ja ärsyttävää, mutta muuten olen ihan siedettävä.


Hienot on harrastukset ja työkin erittäin tärkeää, toivottavasti niistä jaksat joskus kertoa muillekin.
 
Back
Top