Esittele itsesi

Lissee vaunumiehiä riviin :p. Tervetuloa kaikille !

Itse vm -82 ja ps-tiedustelija Bemari-1:llä.

Mahtaa taasen veli @baikalia hatuttaa; meitähän tankkimiehiä on täällä kohja jo ainakin panssarikomppanian verran vahvistettuna ainakin 2 komppanialla ps-jägstereitä :D...

Pitäisköhän tänne perustaa oma ryhmä PsPr:n ja perillisten joukoissa palvelleille ;) ?. TomTom: Onkos täällä jotain ryhhmäjuttuja?.

Aika karseeta on. Mutta olen tottunut teikäläisten rehentelyyn jo. :cool:
 
Jaahas, tällänenkin täällä.
Eli Immola II/97, uunituore kersantti. 1 krt rajan harjoituksessa mukana. Nyttemmin olen saanut kunnian olla mukana aivan erinomaisessa tarkka-ampuja -koulutusringissä.
Ikää se 35v. Aivan pentu, näemmä :)
 
Heipps täältä tulis kanssa yks vaunumies listoille! Vuoden verran lukenut foorumia ja vihdoin uskalsin tehdä tunnukset. Kymjp cv9030 ampuja kuittaa. :)
 
Ilmoittaudun läsnäolevaksi.

Olen vajaa (myös henkisesti) kolmekymppinen Kymenlaakson alueelta. Mekanisoitu puuhastelu on lähellä sisäelimiäni.
 
Tervehdys, sotilaat.Vuosia tätä palstaa sivusta kyylänneenä tuli viimein rekisteröidyttyä.Olen muinaisen Savon Prikaatin kasvattama res-au,kohta jo ruutiukko-osastoa.
 
Tervetuloa Erkki, täällähän ruutiukot ovat enemmistönä :)
Ainoastaan nuo panssarimiehet yrittää vallata paikkamme...
 
Lurkeri piiitkän aikaa. Turvallisuuspolitiikan ja historian harrastaja aina kun ajatukset siihen suuntaan ohjautuu.

II/91 JTR/PsPr tja
seksikkäällä ICT-alalla ja nykyinen sijoitus siihen liittyvä
 
Heippa, olen kranaatinheitinmies Vekaralta mallia II/98. Voitan appiukolta vuosittain viinapullon ampumakilpailussa. Lisäksi kerään kotimaista militariaa, enimmäkseen arvomerkkejä.
 
Juu hei vaan kaikille.

- 30v+
-mies
-vuosituhannen vaihteessa spolkista jäi korpin jämät kaulaan
-3 vuotta maakuntakomppaniassa jätti alikin jämät
-perheessä vaimo ja lapsi, kohta kaksi (siis lapsia, ei vaimoja)
-harrastuksina ammunta, ruuanlaitto, pienoismallit ja laskujen maksu
 
- 46 v.
- mies
- 1991-92 varusmiehenä, tuloksena vänrikki (res.), 3. ErVK/SavPr
- 1999- 2002 teknikkoluutnantti
- 2003 - Luutnantti (evp) :D Tommosen ne laitto passiin..joka sittemmin kyllä vielä hukkukin muuttojen varrella...

Asustelen Israelissa, alueella jota kutsutaan nimellä Krayot, Haifan itäpuolella. Tänne on muuten pirun vaikea muuttaa jos ei ole juutalainen tai muuten omaa sukulaisia täällä. Tällä kertaa pitkäaikainen Israelilainen naisystävä kelpasi maahanmuuttoviranomaisille.

Vankkumaton sionisti ja äärijuutalaisten kiusaaja. :cool: Omatekoinen Mossadin asiamies siinä ohessa.
 
^Tulee muuten mieleen Ultra Bran biisi Tel Aviv!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet ilmoittautuneet! Teidän kirjoituksistanne näkee minkä aiheiden pohjalta päädyitte tänne, ja hyvä saada uusia mukaan. Sardaukar, onko passillasi lennetty esim Malesiassa?
 
Back
Top