Esittele itsesi

Moi. Alik. itä-Suomesta. Nykyjään joudun asumaan etelä-Suomessa. 38 vuotta. KymItR, 2/90. Hitto, mihin ne vuodet meni? Unprofor-92-93 Kroatia, IFOR/SFOR 96-97 Bosnia. Paikallisessa Maakunta-komppaniassa vajaat neljä vuotta. Asetta en omista koska paikalliseen ampumaseuraan ei ns.ulkopuolisia ainakaan aikaisemmin haluttu ottaa. Mutta pääseehän sitä ampumaan ressuhommissakin.
 
31v,Kymenlaakso I/99 KymJP/KarPr Psv-asentaja/ajaja T-55 M

Harrastuksina ampumista kerkiämisen mukaan ja munillepotkintaa Krav Magassa....
 
Mies, 35, Keski-Pohjanmaalta. Pst-ohjus 82:lle aikanaan koulutettu ryhmän/partion johtajaksi. Nykyään maakuntakomppaniassa ja joskus MPK:n kursseilla. Omia ressuaseita tulee silloin tällöin ulkoilutettua ampumradalla. Työkseni kinnaan lehemistä maitoa.
 
Victor Charlie kirjoitti:
Mies, 35, Keski-Pohjanmaalta. Pst-ohjus 82:lle aikanaan koulutettu ryhmän/partion johtajaksi. Nykyään maakuntakomppaniassa ja joskus MPK:n kursseilla. Omia ressuaseita tulee silloin tällöin ulkoilutettua ampumradalla. Työkseni kinnaan lehemistä maitoa.


Me ollaan Victor Charlien kanssa kuin yhdestä puusta veistetty.

Dildo-miehiä jolla ammattina on tissin koittelu. Legendaarista.
 
Second kirjoitti:
Dildo-miehiä jolla ammattina on tissin koittelu. Legendaarista.

Googletin "tissin koittelu" ja täältä näyttäisi löytyvän ammattilaisia joten uskaltauduin mukaan. :a-tongue:
 
chigeen kirjoitti:
Second kirjoitti:
Dildo-miehiä jolla ammattina on tissin koittelu. Legendaarista.

Googletin "tissin koittelu" ja täältä näyttäisi löytyvän ammattilaisia joten uskaltauduin mukaan. :a-tongue:

Kuten huomaat, niin tekijämiesten porukkaan olet sotkeutumassa.
 
baikal kirjoitti:
chigeen kirjoitti:
Second kirjoitti:
Dildo-miehiä jolla ammattina on tissin koittelu. Legendaarista.

Googletin "tissin koittelu" ja täältä näyttäisi löytyvän ammattilaisia joten uskaltauduin mukaan. :a-tongue:

Kuten huomaat, niin tekijämiesten porukkaan olet sotkeutumassa.

Foorumin selailu tuottikin lievän pettymyksen. ”Tissien koittelu” ei olekaan täällä kantava teema, vaan joku maanpuolustus.

Esittäydytään sitten sen mukaan.

Sain sotilaallisen peruskoulutuksen ”kansainvälisessä” ympäristössä, yya:n hengessä. Ylennetty perusteettomasti, kertautettu ja edelleenkin sijoitettu. Olen passiivinen aktivisti ja rauhanpessimisti.

Harrastan googletusta ja tissejä. Kiva päästä kaltaistensa joukkoon. :a-smiley:
 
Avatar-kuvassa norsulle tulee lyijy-kuuri. Yya. Masturbaatio. sanaseppokin kaiken lisäksi.

1+1 = Lahtari ihan itse, eri nimimerkillä?

Ja suoritan pahoittelut heti perään jos röyhkeä lähtentelyni veti vesiperän.
 
Second kirjoitti:
Avatar-kuvassa norsulle tulee lyijy-kuuri. Yya. Masturbaatio. sanaseppokin kaiken lisäksi.

1+1 = Lahtari ihan itse, eri nimimerkillä?

Ja suoritan pahoittelut heti perään jos röyhkeä lähtentelyni veti vesiperän.

eijjeijei...Lahtari olisi aloittanut kinuamisen UKK:sta ja suomettumisesta ja haukkunut minua Pysähtyneisyyden ajan reliikiksi heti siinä sivussa.

Jotenkin perverssillä tavalla Lahtaria on ollut ikävä ex-foorumin bannista lähtien. Ja Lahtari kyllä tietää metsästyksestä ja aseista oikeasti enemmän kuin puoli foorumia yhteensä. Mutta politiikka on Lahtarin akilleen kantapää, siitä hän ei tajua mitään.

ps. shonaa tuo on, merkitystä en tiedä..jäljet johtavat sittenkin sylttytehtaalle....
 
Kersantti Pirkanmaalta, maakuntakomppaniassa nyt mukana edellä mainitulla alueella, asepalvelus suoritettu kultaisella 80- luvulla jo edesmenneessä Uudenmaan JääkäriPataljoonassa.
 
27v Lääkintä Alik Pohjois-Pohjanmaalta. 1/02 KaiPr
 
50+ v. UudPr joskus hyvin kauan sitten. 11 kk jääkäri = autokuski. Kertaushajoituksia nolla, mutta maanpuolustusasioista kiinnostunut... joskus huolestunut.
 
Ressukessu uudeltamaalta ilmoittautuu! (II/94 KarPr/KymJP/SissiK)

Tullut tehtyä omaan koulutukseen (sissialiupseeri) täysin liittymättömiä keikkoja Porvoon Plutoonassa pitkin viime vuosikymmentä, edelliskerrasta tosin aikaa joitakin vuosia.

Kiinnostuksen kohteet enemmän ase/varustepuolella, SRA ois myös pop tosin tällä hetkellä aika eikä budjetti riitä moiseen.
 
s. 1979, JoKe-AU II/99 IVVK Tikkakoski / 5.Pääjoke LapLsto
Entinen kielten opiskelija Jyväskylän Yliopistossa, nykyinen insinööriopiskelija ja hevilaulaja Hämeenlinnassa.
 
Terve vaan kaikille,

24-vuotias mitä ilmeisimmin "ikuinen alikersantti" uudeltamaalta miespuolisena. Vähän korkeakouluopiskelun tynkääkin on tullut harrastettua ja se varusmiespalvelushan on tullut suoriteltua erässä I/08 ja paikkana Kaipr. Aselajina perinteikäs jalkaväki.

Ennen kuin tänne rekisteröidyin niin olin itseasiassa vuosia Susi1.netin lukija. Nyt vasta kuitenkin rohkenin rekisteröityä. Tarkoitus olisi myös tuossa syksyn mittaan lähteä ensimmäiselle MPKY:n kurssitukselle.
 
Sama vattumainen vanha jäärä niäämi sudettimesta. Pitihän sitä oma monesta yhteydestä tuttu tunnus varata, ettei sitä kukaan pääse rosvoamaan.

Ja oli sitten kyse mistä aiheesta tahansa mä olen muuten edelleen oikeassa ja te väärässä . Paitsi tietty jos olette mun kanssa samaa mieltä.
 
Hemmetti minä olen miettinyt että mistä tämä mädän haju tähän tietsikalle pukkaa, pitkään olen syyttänyt eukon kotilolaatikoita että joku on taas delannut ja mätänee turpeissa.

Vuan EI! Se tämä tämä saitti, kun susi1:n muinaisjäänteitä alkaa olemaan jo liki liian runsaasti.

Sen kummemmin nyt mitenkään Niäämeä sormella osoittamatta.
 
Terve. Minäkin olen Susi1.netistä tuttu.
Palvelin 1/98 laivakokkina ja lääkintämiehenä kaikilla hesareilla, tykkivene Karjalalla, miinalautta Pansiolla sekä sain olla ohjusvene Haminan ensimmäinen varusmies. Haminan upseerimessin kaikki tervaköysillä tehdyt koristelut ovat minun käsialaani.
Olin vielä muutamia vuosia sitten erittäin (tyhmän)innokas harrastelija.
Kotiin tuli kaikki alan lehdet Suomen Sotilas, Sotilasaikakauslehti, Rannikonpuolustaja, Panssari, siivet, Reserviläinen. Kalliit Combat Survival lehdet ostin säännöllisesti irtonumeroina.
Tänä vuonna katkaisin viimeisenkin nimittäin Suomen Sotilaan. Se tuli minulle aina vuodesta 98.
Olen tehnyt myös muitakin typeriä hankintoja. Kotona varastosta löytyy täysin käyttämättömät Camelbag camo juomajärjestelmät, jenkkien maastopuvut, maihinnousukengät, kevlar kypärän replica, taisteluliivit jne täysin käyttämättöminä. Tyhmästä päästä on siis kärsinyt kukkaro. No täytyypä niitä joskus sitten myydä kirpparilla pois.
Militaria puolelta löytyy muutama aito saksalainen kunniamerkki sekä postisäkki tunnuksineen sekä hieno M42 kypärä.
Nykyään kaikki edellä mainittu on taakse jäänyttä elämää.
Ainoa militari henkinen asia tänä päivänä on Chihuahua koirani maastokuosinen paita.
Muutamaan otteseen olen päässyt ampumaradalle viime vuosina ampumaan lähinnä pistoolilla, rk:llä sekä PKM:llä.

Mieli harrastuksia on tänäpäivänä on aarteen metsästys Garret ACE 250 metallinetsimellä sekä reissailu mitä nyt resurssit antavat myöden. Ai niin pidän DR Pepperistä paljon.
 
Back
Top