Esittele itsesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deeq
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Itse reilu 40 (kaverit sanoo vajaa 50). Vuosituhannen alussa panssariprikaatissa T-72 ampuja.
Puoli vuotta armeijan jälkeen yksi ja ainoa kertaus. Katsoin päivämäärän väärin ja olin myöhässä. Kertauksissa olin T-72 lataaja.
Armeijan jälkeen koulutus kaupalliselle alalle ja ollut pääasiassa energiapuolella töissä.
Kysyin, että voiko kirjekurssilla kouluttautua Leo 2 ampujaksi, mutta PV ei vastannut kyselyyn koskaan.

Kohta 30v (ahdistus 😬) ja c-mies varareservin jämäosastosta valmiina Helsingin puolustukseen, valmiina uhraamaan itsensä isänmaan edessä, kunhan Valhallassa saa lonkeroa... Bannikaa sitten kun ette jaksa enää kattella. Mojaven autiomaa tekee haluamaan ydintalvea... :salut::camo::uzi:

1755275194874.webp

Tykkään sotahistoriasta, aseista, varusteista, ylijäämästä, armeijoiden oppaista miten varusteita virallisesti käytetään sekä MPK:n kursseista. Ampuminen on kivaa ja pyssyt. Aina jää häiritsemään, kun ei saa ottaa asetta hellään käsittelyyn kurssin jälkeen ja antaa sille mitä se likainen morsio ansaitsee, vaan pitää pikapuhdistus tehdä. Pitkät kävelyt rannalla on tylsiä. En ole ollut täällä 10v jo, se on törkeää panettelua ja herjaa, haastan teidät oikeuteen siitä :D
Res Liiton jäsen!!

JASKA!!! PARVEKE AUKI!!!

Back