Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs se sitten on, kysyn nimimerkillä "krooninen kipuilija ja rimpuilija"?Erityisen onnellinen olen siitä että olen ymmärtänyt elämäni tarkoituksen, kaikki kipuilu ja rimpuilu on vorbei osaltani.
Tervetuloa.Kuten profiilikuva ja nimimerkki, sen alkuperäisen Marksmanin kanssa olen touhunnut paljon. Varusmiespalvelus viimevuosituhannen puolella ja virassa sitten sen jälkeen. Nykyisin siviilitehtävissä aktiivi evp.
Hah, sama täällä Oslossa... kokkina yritän pitää palikat käsissä mutta päivän/ viikon ensimmäinen palovamma kirvoittaa vaistolla sen pakollisen PERKELEEN, jota jopa nepalilaiset kollegat ovat alkaneet toistamaan, enemmän tai vähemmän foneettisesti !Vähän vanhempi typy (ja naiselta ei saa kysyä mutta 40+). Ruotsissa. En kyllä tiedä yhtään mitään armeijahommista. Löysin tänne vuosi sitten. Ylpeänä ulkomaasuomalaisena yritän antaa suomesta ja suomalaisista hyvän kuvan tarjoomalla karjalanpiirakoita, tietoa ja joskus harvasti käyttämällä jonkun sopivan suomalaisen kirosanan
Mulla on Belgialainen tuttu, joka oli aikoinaan oppinut suomalaisen kirosanan. Käytää sitä taitavasti ja hienosti lausuen ja asianmukaisesti painottaen.Hah, sama täällä Oslossa... kokkina yritän pitää palikat käsissä mutta päivän/ viikon ensimmäinen palovamma kirvoittaa vaistolla sen pakollisen PERKELEEN, jota jopa nepalilaiset kollegat ovat alkaneet toistamaan, enemmän tai vähemmän foneettisesti !
Jotain globalisaatiota sentään meiltäkin päin --- dagens eller ukens forste PERKELE.
Joskus palaa näpit.
Lähinnä viikonpäivinä, sekä myös lauantaina ja sunnuntaina .
Mulle tuli belgialainen kämppis soluasuntoon ja esittäydyttiin siinä. Tajusin, että varmaan tälle pitää jotain smalltalkia heittää ja kysyin, että oliko sen isoisä vapaaehtoisena SS-Divisioona Walloniessa? Silmät levisivät ja vaihto-oppilas käveli kädet ylhäällä takaperin huoneeseensa ja löi oven lukkoon. Se ei suostunut tulemaan ulos, jos minä olin yhteisissä tiloissa ja vaihtoi asuntoa kuunvaihteessa.Mulla on Belgialainen tuttu, joka oli aikoinaan oppinut suomalaisen kirosanan. Käytää sitä taitavasti ja hienosti lausuen ja asianmukaisesti painottaen.
SANTANA!
Tai Dirlewangerin...Että se ensitapaaminen meni sitten vähän niinkuin penkin alle. Lieneekö ollut ukki sitten Langemarckin miehiä...