Fremen
Greatest Leader
Jos olet joskus Oslossa, suosittelen tuomaan frisbeet mukaan, ja kokeilemaan tätä - upeat näkymät vuonolle ja Holmenkollenille, joka on luoteessa Oslon varsinaisen kaupungin toisella puolella. Tämä alue on noin 90-130m merenpinnan ja keskustan yläpuolella. Korkeuseroa on siis radalla tuon verran, nelisenkymmentä metriä ja se on ihan haastavaa näin tiiviillä baanalla! Ihan vieressä on iso ja suosittu leirintäalue, josta samat näköalat.Hei.
Olen 25-vuotias nopeasti ikääntyvä nuori.
Varusmiespalveluksen suoritin vuonna 2015 9kk lääkintämiehenä, hiljattain olen alkanut itseäni aktivoimaan, viimevuonna kävin ensimmäisissä kertausharjoituksissa ja hiljattain liityin reserviläisliittoon ja maakuntajoukko toiminta kiinnostaa.
Kaikkea harrastustoimintaa mitä vain töiden lisäksi jaksaa harrastaa käyn pääosin salilla ja lenkillä tällä hetkellä, mutta eiköhän maanpuolustus toiminnasta saa hyvää ja kivaa tekemistä.
Ammatiltani olen lähihoitaja ja työskentelen kehitysvammaisten parissa työ on mukavaa ja haastavaa.
Sotilasarvoltani jääkäri.
Edit. Hemmetti harrastusten joukosta unohtui frisbeegolf, hieno laji.
Ekeberg frisbeegolfbane (Oslo) — Underskog
Rett ovenfor Ekeberg skole, på baksiden av Ekebergsletta, finnes det et område med lett kuperte sletter og skog, fjell og stier. Der ligger det en 18-hulls frisbeegolfbane som er Ekeberg Sendeplateklubb sin hjemmebane (men som driftes av Pancake ...
underskog.no