Katsokaas kuka kirjautunut jäseneksi! Voisiko olla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katos vaan, onhan täällä J. Mengelekin. En minä usko että on aito.Katsokaas kuka kirjautunut jäseneksi! Voisiko olla?
Oletko mahdollisesti @pstsika :n jonkinlainen kontinentaalinen re-inkarnaatio? Hän on vaikuttanut tällä ansiokkaalla foorumilla lähinnä pst- ja spade -ketjuissa, joihin miehen kontribuutio on ollut elämyksellinen.Keski-Euroopassa vaikuttava nostomies, mielenkiinto siirtynyt aktiivisesta politiikan ja sota-asioiden seuraamisesta maailman tapahtumien ihmettelyyn, myös vielä mukana vaellus, alpinismi, kamppailu ja muu pitsinnypläys. Rekkasin suomenkielisille sivustoille että tulisi edes joskus luettua ja kirjoitettua suomea. Seurailen lähinnä taustalta.
Kyllä on.En jaksanut käydä noita viestejä vielä läpi,onkos täällä muita rantapyssyn miehiä?
Varusmiesaikana... alokasaika Huovinrinteellä (!), sitten Santiksessa, Hästö-Busössä, Russarössä ja vähän aikaa HangossaMissä päin olit? Itse Rysässä,Merivalvonta/Meritulenjohto.
Hestiksessä myös itse juossut punaisen mökin asukki,siinä kasarmin edessä.Varusmiesaikana... alokasaika Huovinrinteellä (!), sitten Santiksessa, Hästö-Busössä, Russarössä ja vähän aikaa Hangossa
Reservissä... aika monella kivellä, en enää muista läheskään kaikkia.
Pääsee hyvinkin, jos luit tablettia niinkuin Mooses .Tjaa..
P.s. Pääseekö siionistisiipeen, jos on säikäyttänyt muslimin bussissa, lukemalla Times of Israelia?