Lapinukko
Respected Leader
Mistäs tuo johtuu? Sekopäät pakottavat siirtymään?Nyt se alkaa...
tulee lisää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs tuo johtuu? Sekopäät pakottavat siirtymään?Nyt se alkaa...
tulee lisää.
Jokohan tälle euvosto syövälle saataisi stoppi?Saksan EU-linjaan tulossa radikaali käänne – maan seuraava hallitus haluaa muuttaa EU:n oikeaksi liittovaltioksi
Kommentti: Saksan EU-linjaan tulossa radikaali käänne – maan seuraava hallitus haluaa muuttaa EU:n oikeaksi liittovaltioksi
Saksan seuraava hallitus haluaa avata EU:n perussopimukset ja muuttaa EU:n liittovaltioksi. Se panee Suomenkin EU-linjan lujille, kirjoittaa erikoistoimittaja Jan Hurri.www.is.fi
Sakuko sen yksin päättääSaksan EU-linjaan tulossa radikaali käänne – maan seuraava hallitus haluaa muuttaa EU:n oikeaksi liittovaltioksi
Kommentti: Saksan EU-linjaan tulossa radikaali käänne – maan seuraava hallitus haluaa muuttaa EU:n oikeaksi liittovaltioksi
Saksan seuraava hallitus haluaa avata EU:n perussopimukset ja muuttaa EU:n liittovaltioksi. Se panee Suomenkin EU-linjan lujille, kirjoittaa erikoistoimittaja Jan Hurri.www.is.fi
Saksa ja Ranska pääpukareina.Sakuko sen yksin päättää
Etappijääkärit tuskin ruotsiin meneeSiinä onkin sitten miettimistä missä seuraavan vapaussodan jääkärit saavat koulutuksensa...
Voi jäädä ne kivat pestit Brysselistä saamatta.Mulle ei ole ihan vielä selvinnyt se, että miten joku Saksa Suomea kurittaisi jos meiltä sanotaan, että ei käy mikään liittovaltio ja Suomi ei kehity siihen suuntaan?
Varmasti EU:ssa on muitakin joilla eri suunta kuin liittovaltio.
Suomea ei potkita ulos. Suomi pysyy jäsenenä jos olemme mukana sen sopimuksen puitteissa mikä on aikanaan solmittu. Saksalaisten heitoista ei tarvitse välittää.
.
Tämäpä juuri on se ongelma ammattipolitikoilla. Oma ura tulee ensimmäisenä eli joku hyvinpalkattu eläkevirka pitäisi saada, vasta sen jälkeen isänmaan etu, jos ollenkaan. Tytti Tuppuraisen kohdalla ei ollenkaan koska isänmaa on Bryssel.Voi jäädä ne kivat pestit Brysselistä saamatta.
Miten Puolaa ja Unkaria parhaillaan pistetään ruotuun? Kaikki tuet pois ja parlamentissa et saa puheenvuoroa. Eli muut päättää ja voit olla kuuntelemassa sitä.Mulle ei ole ihan vielä selvinnyt se, että miten joku Saksa Suomea kurittaisi jos meiltä sanotaan, että ei käy mikään liittovaltio ja Suomi ei kehity siihen suuntaan?
Varmasti EU:ssa on muitakin joilla eri suunta kuin liittovaltio.
Mutta juuri viime aikoinahan on nähty että EU voi määrätä jäsenmailleen ylimääräisiä maksuja joilla tämä ylimääräinen raha voidaan kerätä pois ja jaetaan uudelleen niille joita Bryssel sillä hetkellä haluaa tukea. Motivoiko se sinusta työskentelyyn oman maan hyväksi jos Bryssel voi tehdä rahojen uudelleenjakamista koska tahansa uusilla veroilla, elpymisrahastoilla tai millä nimellä näitä ylimääräisiä jäsenmaksuja milloinkin kutsutaan? Bryssel saarnaa muille oikeusvaltioperiaatteesta, mutta toimii itse mielivaltaisesti.Onhan se totta että saksalainen toimintatapa on:
- se missä kaksi kertaa epäonnistuttiin aseilla, niin kolmannella kerralla tehdään se rahalla
Ei se kuitenkaan poista sitä ajatusta että maat voivat tehdä taloutensa parantamiseksi itsekin jotain jotta eivät olisi niin riippuvaisia Saksan painostuksesta.
.
Mulle ei ole ihan vielä selvinnyt se, että miten joku Saksa Suomea kurittaisi jos meiltä sanotaan, että ei käy mikään liittovaltio ja Suomi ei kehity siihen suuntaan?
Kurittaa se siten että nämä Brysselin kätyrit eivät enää koe olevansa "ytimessä".Mulle ei ole ihan vielä selvinnyt se, että miten joku Saksa Suomea kurittaisi jos meiltä sanotaan, että ei käy mikään liittovaltio ja Suomi ei kehity siihen suuntaan?