Eurabia ??

juhapar kirjoitti:
Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?

Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.

Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....
 
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?

Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.

Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....

Ja kuitenkin olet itse yksi niitä "erilaisia" siellä Ruotsissa.
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?

Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.

Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....

Ja kuitenkin olet itse yksi niitä "erilaisia" siellä Ruotsissa.

En minä ole yksi niistä....
 
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?

Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.

Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....

Ja kuitenkin olet itse yksi niitä "erilaisia" siellä Ruotsissa.

En minä ole yksi niistä....

Monennenko polven mamu olitkaan, Hejsan?
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?

Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.

Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....

Ja kuitenkin olet itse yksi niitä "erilaisia" siellä Ruotsissa.

En minä ole yksi niistä....

Monennenko polven mamu olitkaan, Hejsan?

No silloin kun sanat ei riitä niin tulle tämmöinen Juhalle ...
free-mad-smileys-325.gif
.........:D

BTW: juha oletko sinä joku viherpiperpää? tai vaikka kukkahattu-ukki?
Näytät olevan vasemmisto tai vihreä.....ja ateisti

No pari vuotta eteen päin niin sä ehkä rukoilet Jumalaan ja kysyt: miksi en minä kuuntelut Hejsaniin hyviin vastauksiin? :)...........:D
 
Parempi viksu vasurivihero kuin törppö porvari tai toisinpäin.

Äärikristilliset ovatkin olleet taas etten sanoisi lööppien keskiössä, jos ei herätetä vainajia hurmoskokouksissa niin sitten höylätään homosti sihteereitä. Taaaivaaaas vaaarjeeleeee.....
 
Baikal perhana, sun kielikuvas aiheutti karmeen mielikuvan joka oli kastella kaffeella näppärin! :-D
 
Joo on se helvettiä että se Nokian mission menee vielä miehen päälle (sodomi) ...mitä ne ukot amerikassa ihmettele?

Näin dokumenttiohjelma hänestä täällä ruotsissa kun hän oli USa:ssa ja ne tuli sitten nokian katsomaan hänen mission taloa,,,,
 
Tässä näkee koko ruotsin väestöstä kuin monta saa sosiaalinturvaraha, eli raha sossusta.

Syntyneet ulkomailla on vuonna 2010, 14,7 % väestöstä ja ne saa 60,2 % sosiaalirahasta!!!!

ek_bistand_2010_sverige.png
 
Tuossakin asiassa Suomi on valitettavasti seuraamassa Ruotsia. Meilläkin nämä mamut (onpahan termi) nauttivat huomattavasti parempaa sosiaaliturvaa kuin kantaväestö.
Tämä onkin mielestäni yksi suurimpia syitä kantaväestön esittämään arvosteluun, katkeruuteen ja vieroksuntaan, jotka kaikki tietysti Thorsilaisessa maailmansyleilyssämme rasismiksi leimataan.
 
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.

Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....

Ja kuitenkin olet itse yksi niitä "erilaisia" siellä Ruotsissa.

En minä ole yksi niistä....

Monennenko polven mamu olitkaan, Hejsan?

No silloin kun sanat ei riitä niin tulle tämmöinen Juhalle ...
free-mad-smileys-325.gif
.........:D

BTW: juha oletko sinä joku viherpiperpää? tai vaikka kukkahattu-ukki?
Näytät olevan vasemmisto tai vihreä.....ja ateisti

No pari vuotta eteen päin niin sä ehkä rukoilet Jumalaan ja kysyt: miksi en minä kuuntelut Hejsaniin hyviin vastauksiin? :)...........:D

Oletko Sinä Hejsan edes raamattua lukenut? Käytöksesi ei ainakaan sen oppeja heijastele.
 
Tottakai..olen lukenut koko uusi testamentti ja nyt lujen siitä vanha testamenttiä.
ja siinä olen pääsyt ensinmäisen Samuelkirjaan kapiteliin.
 
Hejsan kirjoitti:
Tottakai..olen lukenut koko uusi testamentti ja nyt lujen siitä vanha testamenttiä.
ja siinä olen pääsyt ensinmäisen Samuelkirjaan kapiteliin.

Oletko oppinut mitään?
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Tottakai..olen lukenut koko uusi testamentti ja nyt lujen siitä vanha testamenttiä.
ja siinä olen pääsyt ensinmäisen Samuelkirjaan kapiteliin.

Oletko oppinut mitään?

Olen :)
 
pjort kirjoitti:
Ilmeisesti Hejsan on raamatun silmä silmästä-kohdassa... ;-)

:D niin.....on paljon sotia nytten, israel hyökkä kaiken päälle, että ne saa sen maa mita Jumala on niile luvanut.
 
pjort kirjoitti:
Ilmeisesti Hejsan on raamatun silmä silmästä-kohdassa... ;-)

Voi olla myös siinä kohdassa, missä juutalaisten käsketään suorittaa kansanmurha.
 
vehamala kirjoitti:
Tuossakin asiassa Suomi on valitettavasti seuraamassa Ruotsia. Meilläkin nämä mamut (onpahan termi) nauttivat huomattavasti parempaa sosiaaliturvaa kuin kantaväestö.
Tämä onkin mielestäni yksi suurimpia syitä kantaväestön esittämään arvosteluun, katkeruuteen ja vieroksuntaan, jotka kaikki tietysti Thorsilaisessa maailmansyleilyssämme rasismiksi leimataan.

Astridin maailmansyleily taitaa olla kovasti maallista lajia: hän on ja on ollut osakkaana ja edustajana yhtiöissä, joihin näitä 6 e tunti työläisiä on hiissattu duuniin. Mitä väliä tällaiselle yhtiölle on siitä, että 6 euron duunarin mukana tulee 8 elätettävää YHTEISKUNNALLE???? Eli yhtiöt korjaa potin ja yhteiskunta maksaa viulut. Tästä on kyse isolla K-kirjasimella. Tätä on näköjään mahdotonta tajuta ns. kansan keskuudessa: JOTKUT SUOMESSA HYÖTYVÄT LUJASTI ko. toiminnasta, yhteiskunta ja yhteisö ei ihan niin paljon, pl. positiivinen värinä ja koiratanssimahdollisuudet, hmmm, ihanissa puitteissa.

Ehdottomasti kaksi asiaa on muututtava Suomessa(kin): jos joku tarvii työvoimaa, hommatkoon sitä ja kouluttakoon ja samalla, jos maahan tulee tusina elätettävää, niin asuttakoon ja elättäköön nämäkin. Perkele, kun kuluvastaavuus pannaan vaikuttamaan yritysten toimintaan niin alkaa tulla eri lailla mielekkäämmäksi vaihtoehdoksi kouluttaa alkuasukas ja maksaa tälle säällistä palkkaa duunista. Niihin ns. paskaduuneihinkin löytyy tekijöitä, kun korvaus pannaan kohilleen. Ja yhteiskunnalle siitä on OIKEASTI HYÖTYÄ. Isolla H:lla.

Vihan lietsomista en hyväksy ollenkaan, oli sitten kohteena koiratanssikanditaatti tahi kuka tahansa. Minusta on lähes säälittävää osoitella mamuja syyllisinä johonkin, eikä edes lähes vaan justi. Säälittävää. Etusormi pitää osoittaa sylttytehtaaseen ja panna ne maksamaan, jotka tästä bisneksestä hyödynkin korjaavat....jos tuohon päästäisiin niin voitte olla saletti, että tanssin kuviot muuttuisivat. Mutta ei kannata pidättää hengitystä: eduskunta on pullollaan ko. firmojen epävirallisia edustajia ja uutta pukkaa.
 
Kyllä olet, Baikal, taas oikeassa ! Sieltähän se sylttytehdas löytyy.....
 
orianiforj.jpg


Europe is no longer Europe, it is Eurabia, a colony of Islam, where the Islamic invasion does not proceed only in a physical sense, but also in a mental and cultural sense.
Oriana Fallaci

http://everykindapeople.blogspot.com/2011/09/oriana-fallacis-vrede.html
 
Back
Top