juhapar kirjoitti:Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?
Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.
Olen saanut tarpeeksi erilaisuuta....vanha ruotsi ei tuu takaisin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
juhapar kirjoitti:Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?
Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?
Ja kuitenkin olet itse yksi niitä "erilaisia" siellä Ruotsissa.
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?
En minä ole yksi niistä....
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Pelottaako Hejsania erilaisuus tosiaan noin paljon?
Monennenko polven mamu olitkaan, Hejsan?
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Jos suomi oli yhtä paljon täynnä niitä erilisuuta niin olit varmaan kirjoitanut toisin.
Monennenko polven mamu olitkaan, Hejsan?
No silloin kun sanat ei riitä niin tulle tämmöinen Juhalle ............
BTW: juha oletko sinä joku viherpiperpää? tai vaikka kukkahattu-ukki?
Näytät olevan vasemmisto tai vihreä.....ja ateisti
No pari vuotta eteen päin niin sä ehkä rukoilet Jumalaan ja kysyt: miksi en minä kuuntelut Hejsaniin hyviin vastauksiin? ...........
Hejsan kirjoitti:Tottakai..olen lukenut koko uusi testamentti ja nyt lujen siitä vanha testamenttiä.
ja siinä olen pääsyt ensinmäisen Samuelkirjaan kapiteliin.
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Tottakai..olen lukenut koko uusi testamentti ja nyt lujen siitä vanha testamenttiä.
ja siinä olen pääsyt ensinmäisen Samuelkirjaan kapiteliin.
Oletko oppinut mitään?
pjort kirjoitti:Ilmeisesti Hejsan on raamatun silmä silmästä-kohdassa... ;-)
pjort kirjoitti:Ilmeisesti Hejsan on raamatun silmä silmästä-kohdassa... ;-)
vehamala kirjoitti:Tuossakin asiassa Suomi on valitettavasti seuraamassa Ruotsia. Meilläkin nämä mamut (onpahan termi) nauttivat huomattavasti parempaa sosiaaliturvaa kuin kantaväestö.
Tämä onkin mielestäni yksi suurimpia syitä kantaväestön esittämään arvosteluun, katkeruuteen ja vieroksuntaan, jotka kaikki tietysti Thorsilaisessa maailmansyleilyssämme rasismiksi leimataan.