Eurabia ??

juhapar kirjoitti:
No pitkäänpä piti odotella ensimmäistä.

free-mad-smileys-325.gif
.....:D
 
Korvani noukkivat radion mainiolta YlePuheelta jonkun keskusteluohjelman pätkän, joka pisti ajattelemaan:

"onko vihapuhe vihapuhetta vai vihaisen ihmisen puhetta? Miksi vihaiset ihmiset eivät saa olla vihaisia edes netissä?"

Kyllä tuota sopii muuten ajatella.
 
Kuuluko tämä tähän tråådin?

Muslimi tapasi Jeesuksen.

What religion / belief is true?
Jesus appeared to a dying Musli
m

At the age of 34 was Nasir Siddiki a successful businessman, he had earned his first million (in dollars), but money meant nothing to him on his deathbed. Admitted to Toronto General Hospital and diagnosed as the worst case ever, with shingles turned his immune system down and doctors left him to die.

In His Presence
During the night's darkest hours, I woke up and saw a man at the foot of my bed. Streams of light emanated from him, which allowed me to see his outline. I could not see his face, it was too strong. No one had to tell me, I knew it was Jesus.

The Quran mentions Jesus, Muslims believe that he exists, not as the Son of God, but a good man and prophet. I knew that this was not Muhammad. I knew it was not Allah. Jesus was in my room. There was no fear, only peace.

"Why would you come to a Muslim when everyone else has left me to die?" I wondered. Without words, he spoke to me. "I am the Christian God. I am Abraham, Isaac and Jacob God. "

Jesus, the Christian God, appeared to me in the hospital room of a dying Muslim and healed me. But it was not the greatest miracle He performed. The transformation that happened in my heart was even more dramatic than that which occurred in my body.

http://www.tidenstecken.se/nasir.htm
 
God's word removed!
The Bible calls sin, is a human right.
It has been sacred and so is, in the eyes of the Lord, be neglected.
Love cools and "mammon-service" becomes more important than ever.

http://ikristus.se/wordpress_3/?p=22
 
Mikko Mäkisen mietteitä "islamofobiasta".

http://ajattelemista.blogspot.com/2011/09/islamofobin-tunnustus.html
"
...
Islamofobia tai islamkammo on melko uusi, ongelmallinen ja kiistanalainen käsite. Melko usein sillä tarkoitetaan islaminuskoisiin kohdistuvaa vihamielisyyttä, ennakkoluuloisuutta tai syrjintää. Käsite on huono siksi, että siinä sekoitetaan ideologia ja ihminen. Moni islamiin kriittisesti suhtautuva ei vihaa tai syrji muslimeita.
...
"
 
Joo, moni ulkomaalaisen näköisiin kriittisesti suhtautuva ei vihaa tai syrji ulkomaalaisia...
 
Uskonnon perusteella ihmisiä jaotteleva henkilö taas unohdetaan äkkiä.
 
Tässä vähän katseltavaa eräällekin foorumilaiselle joka oli lähettämässä (susi1 foorumilla) pohjoimaalaisia pilapiirtäjiä Saudi-Arabiaan teloitettaviksi.

 
Last edited by a moderator:
Näyttää siltä, että jotkut foorumin rasistit kirjoittavat totuutta yhtäläisillä taidoilla Iltapäivälehtien toimittajien kanssa.
 
En tiedä kummassako on vika, ymmärryksessä vai kielitaidossa, kun en keksi yhtäläisyysviivaa juhaparin lausuntoihin siitä taiteilijasta, joka halusi kokeilla missä kohtaa menee ilmaisunvapauden rajat....ja asetti itsekkyydessään ja provoilullaan tanskikset turhaan vaaraan...tosi sankari. Itse hautoo persettään turvataloissa...ottaisi nyt vastaan ilmaisuvapauden aiheuttamat hmmm, lisävivahteet.

Mutta paljastakaas nyt yleisölle, miten nuo hurraahömelöt ja heidän vohinansa liittyvät juhapariin?
 
Rasistinen sotaharjoitus Itä-Helsingissä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011092814474978_uu.shtml

Lukuisat armeijan ajoneuvot sekä poliisiauto moskeijan edessä hämmensivät Helsingin Mellunmäessä.

Moskeijan edessä oli Iltalehden lukijan mukaan ollut pitkin päivää ainakin viisi armeijan jeepiä, yksi poliisiauto ja sotilaspoliiseja täysissä varusteissa.

Poliisit näyttivät ohjeistavan sotilaspoliiseja.

Helsingin poliisin tilannekeskuksen mukaan kyseessä oli Itä-Helsingin sotaharjoitus. Harjoituksen on määrä kestä 30. syyskuuta asti.

mellunmakijuttu28mp_503_uu.jpg
 
baikal kirjoitti:
Mutta paljastakaas nyt yleisölle, miten nuo hurraahömelöt ja heidän vohinansa liittyvät juhapariin?

Juhapar oli lähettämässä pilapiirtäjiä Saudi-Arabiaan tuomiolle (kuolemantuomio todennäköisesti) niiden pilapiirrosten takia. Minusta tuollainen ei todellakaan olisi järkevää, mutta en ymmärrä muutenkaan tätä Islamin edessä matelua.

Rasismikortit alkoivat heti lentelemään, mikä ei todellaakan ole yllättävää.



Itkuvirsiä islamofobiasta odotellessa. :a-cry:


Pitää katsoa kahden viikon päästä josko tähän ketjuun olisi tullut mitään kiinnostavaa.
 
Last edited by a moderator:
Tämän rasimimasturbaatioketjun voisi kyllä sulkea.
 
Äläs nyt. Tämä on ihan viihdyttävä ja ompahan kootusti kaikki Asia yhdessä topikissa.

Minä vaan ihmettelen niin helvetisti mitä kaikkea ihmiset oikein pelkäävätkään tässä maailmassa.
 
baikal kirjoitti:
Äläs nyt. Tämä on ihan viihdyttävä ja ompahan kootusti kaikki Asia yhdessä topikissa.

Minä vaan ihmettelen niin helvetisti mitä kaikkea ihmiset oikein pelkäävätkään tässä maailmassa.

Kaikista outouksista (tässä ketjussa ja reaalimaailmassa) huolimatta tai niistä johtuen, minulla on Baikalin kanssa samankaltaisia aatoksia :a-wink:
 
baikal kirjoitti:
Minä vaan ihmettelen niin helvetisti mitä kaikkea ihmiset oikein pelkäävätkään tässä maailmassa.

Ihmiset pelkäävät esim. nuorisoa.

Asukkaat perustavat katupartioita

http://omakaupunki.hs.fi/myyrmaen-alue/uutiset/asukkaat_perustavat_katupartioita/

"Myyrmäen suuralueelle perustetaan katupartioita rauhoittamaan alueen levottomuutta ja kohtaamaan nuorisoa. Partiot liikkuvat aluksi Myyrmäen, Louhelan ja Martinlaakson asemien seuduilla.

Toimintaa laajennetaan mahdollisesti myöhemmin myös muualle, kuten Kannistoon. Partiot aikovat olla liikkeellä ainakin lauantai-iltaisin sekä mahdollisesti yhtenä arki-iltana viikossa. Koulujen kesälomien aikana partiointi taukoaisi.

Keskeisimpänä tavoitteena on kohdata nuoria, auttaa heitä ja ohjata tarvittaessa eteenpäin.

- Ihmiset kokevat esimerkiksi Myyrmäen aseman seudun turvattomaksi eivätkä oikein uskalla liikkua siellä. Ajoittain asemalle kokoontuu myös paljon nuoria, kertoo maahanmuuttajakoordinaattori Saara Rapeli.

Partiointia varten etsitään parhaillaan vapaaehtoisia."...
 
juhapar kirjoitti:
Tämän rasimimasturbaatioketjun voisi kyllä sulkea.
aivan

tässä ketjussa mennään kyllä rikosoikeuden rajoilla, jollei yli.. siis kyseessä "kiihottaminen kansanryhmää vastaan" -niminen rikosnimike.

10 §
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.


ensisijaisestihan tämä koskee postaajia, mutta

Laki sananvapauden käyttämisestä joukkoviestinnässä 13.6.2003/460
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030460

luultavasti tämä laki ei sovellu puhtaalle foorumille, jossa ei ole toimitettua aineistoa. luultavasti. ylläpitäjän riski.

"6) verkkojulkaisulla julkaisijan tuottamasta tai käsittelemästä aineistosta aikakautisen julkaisun tapaan yhtenäiseksi laadittua verkkoviestien kokonaisuutta, jota on tarkoitus julkaista säännöllisesti;"

-----------

en puolustele islamisteja tai hyssyttelijöitä, mutta se että on olemassa ääriliikkeitä ei tarkoita että minun pitäisi sietää mitään äärilaitaa.

modejen pitää kohtapuoliin pohtia omia vastuukysymyksiä, jollei kiinnosta yhtään pitää foruumia siistinä.

näen iltapäivälehtien otsikot....
 
Pitäsköhän sulle tehdä oma lirpake "Kaunis pumpulinen maailma jossa kaikilla on hyvä mieli ja vain omat mielipiteet on sallittu"?

Ei kannata ottaa kaikkea ihan niin tosissaan, jätä lukematta jos niin ahistaa!
 
TomTom kirjoitti:
Pitäsköhän sulle tehdä oma lirpake "Kaunis pumpulinen maailma jossa kaikilla on hyvä mieli ja vain omat mielipiteet on sallittu"?

Ei kannata ottaa kaikkea ihan niin tosissaan, jätä lukematta jos niin ahistaa!

tais mennä koko mun postauksen idea ihan ohi.

mua ei hörhöt ahdista. dunkut potuttaa. tosin hörhöilläkin on vastuu sananvapautensa käyttämisestä. ja saitin ylläpitäjälläkin saattaa olla vastuu saitilla esitetystä...

kaikki mielipiteenilmaisut eivät, tässä maailmassa, eivätkä tässä tasavallassa jonka puolustuksesta olemme kiinnostuneita, ole sallittuja. Ole ystävällinen äläkä mulle ala jos annan vähän ilmaista juridista ja pr-neuvontaa. ei pahalla vaan hyvällä.

en ole muslimi enkä usko muihinkaan satutarinoihin ja mulla on ihan harmaat silmät ja vaalea iho. siitä huolimatta tämän ketjun jutut menee over the top eivätkä ole vitsejä. kelaa nyt hieman, onko täällä vedetty rasismi, xenofobia ja muut vastaavat vitsejä. tuskin.

ja mulle alat antaa tollasta, kun reagoin rasismiin ja xenofobiaan. etkä puutu minun "pienellä ammattikokemuksella" näkemiini rikoksiin.

tämä ei ole vitsi


edit: tarkensin kolmannesta kappaleesta. kirjoitin ensin etteivät kaikki mielipiteet ole sallituja. sehän on väärin. mielipiteet ovat sallittuja, mutta eivät kaikki mielipiteenilmaisut. sanavapaudella on länsimaisissa liberaaleissa demokratioissakin rajansa.
 
Back
Top