EUROOPPA a.d. 2030

Jostain luin jutun, jossa toimittaja yritti kysellä "nimettömiltä virkamiehiltä" mihin asti voi venyä. Se oli heidänkin mukaansa sadoissa tuhansissa ennen kuin tehtäisiin "kriisisäädöksiä". Ja jos yhtään nykymeininkiä tunnen, ne säädökset tarkoittavat juurikin jotain leirejä ja heikennyksiä etuihin mutta se lauma on sitten täällä.

Mutta ei hätää, Ignsoc sanoo, että raja suljetaan. Hienoa, jos niin on. Siihen luottakaamme!

Vain niin, että oikein on jostakin luettu. Sehän onkin sitten varma tieto.

Kuten olen jo aikaisemmin todennut. Eurostoliiton ja YYA:n kannattajat ovat käytännössä samaa sakkia. Samanlaisia voimattomia pelkureita on tästä maasta löytynyt ja tulee aina löytymään.

Vonkan ajatukset tiivistetysti. Omiin puolustusvoimiin, rajavartiolaitokseen ja kansanedustajiin ei voi luottaa. Jos Venäjä aloittaa hybridisotatoimet, niin niihin ei reagoida vaan odotetaan, että Saksa tulee matkustaja-aluksilla noutamaan miljoona pakolaista Suomesta. Kuka tässä mahtaa haihatella?
 
Vain niin, että oikein on jostakin luettu. Sehän onkin sitten varma tieto.

Kuten olen jo aikaisemmin todennut. Eurostoliiton ja YYA:n kannattajat ovat käytännössä samaa sakkia. Samanlaisia voimattomia pelkureita on tästä maasta löytynyt ja tulee aina löytymään.

Vonkan ajatukset tiivistetysti. Omiin puolustusvoimiin, rajavartiolaitokseen ja kansanedustajiin ei voi luottaa. Jos Venäjä aloittaa hybridisotatoimet, niin niihin ei reagoida vaan odotetaan, että Saksa tulee matkustaja-aluksilla noutamaan miljoona pakolaista Suomesta. Kuka tässä mahtaa haihatella?

Voi pyhä yksinkertaisuus. Tunsin kerran yhden vääpelin, joka oli ihan täysi fakki-idiootti. En nyt väitä, että sinun lukutaitosi olisi tuolla asteella, mutta joku hämäryys nyt on linssissä.

PV ja rajavartiolaitos tekee hyvin sen, mitä määrätään. Kansanedustajia kohtaan en tunne lainkaan niin suurta luottoa.

Olet ehkä hiukan motissa nyt. Luotat itsenäiseen päätöksentekokyvyltään suoraviivaiseen poliitikkokaartiin. Tuolla impivaara-utopiallasi ei ole mitään vastaavuutta todellisuudessa. Missä on se jämäkästi päättävä hallituksemme ja kansanedustajaryhmämme? Mihin näyttöön luottamuksesi perustuu? Siihenkö, että keväällä 2015 ely-keskusten kautta annettiin kunnille määräys varautua 80 000:n pakolaiseen, joita onneksi tulikin vain reilu 30 000 jätkää?

Sulla on kumma tapa vetää tähän keskusteluun YYA:ta ja "eurostoliittoa" kuin joku lautapää ylilautatrolli. Jos et pysy asiassa, ei munkaan sitten tarvitse.

(muoks. vähennetty sinänsä sydämestä tullutta kiroilua)
 
Viimeksi muokattu:
mukaansa sadoissa tuhansissa ennen kuin tehtäisiin "kriisisäädöksiä"

On tosiaan turha mehustella millään -erikoisratkaisuilla-. Puolen miljoonan tulijan kohdalla on pakko pyytää taloudellista helppiä ja taakanjakoa. Suomeen tällaista tulijamäärää ei tule muualta kuin jos Venäjä hajoaa ja vajoaa sisällissotaan tms.
 
Sikarilakko pitää? :cool:

En tiedä, mitä huumeita pitäisi ottaa, että jaksaisi näitä turvisjuttuja. Mahtavatko tavalliset habanokset enää tällaisessa hönöilyssä riittää...

Ans olla, jos oikein muistan, minulla on vielä komerossa hyvää Kentuckyn Burleyta lastuina ja aika kokoelma puhdistettuja briareita. Siinä on sellainen nikotiinilataus, että rintakarvat rohisevat. Taidan vielä kuitenkin sinnitellä iltaan.
 
Jahas. Vonka on näköjään saittilomalla tehnyt muutakin kuin kaivanut nenää ja vetänyt nikotiinipurkkaa.:cool: Sinut on todennäköisesti vihitty joihinkin tosioleviin asioihin.
 
Juu. Tämä kansa on saatava nussimaan wanhaan malliin. Onneksi en itse pitänyt ns. miekkaa aikanaan tupessa vaan heiluin kuin muskettisoturi....noo, vitsi vitsi. :ROFLMAO:

Thaimaassa on neljä naista yhtä miestä kohden ja miehistäkin aika monet ovat homoja. Sieltä vain synnyttäjiä joka kulmalle. Kun niitä sisäänvetäjiä kerran on, eiköhän mekin aloiteta joku Sir Vili -toimisto.
 
Thaimaassa on neljä naista yhtä miestä kohden ja miehistäkin aika monet ovat homoja. Sieltä vain synnyttäjiä joka kulmalle. Kun niitä sisäänvetäjiä kerran on, eiköhän mekin aloiteta joku Sir Vili -toimisto.

Piru tietää mihin villiin sitä vielä itsekin nousisi.....välitykseen ei joutaisi ketään.....ei tosiaan. Aasia on pullollaan ahkeria ja yritteliäitä ihmisiä. Voe, jos sais valita......
 
Thaimaassa on neljä naista yhtä miestä kohden ja miehistäkin aika monet ovat homoja. Sieltä vain synnyttäjiä joka kulmalle. Kun niitä sisäänvetäjiä kerran on, eiköhän mekin aloiteta joku Sir Vili -toimisto.
Ei ole apuja SPR:ltä odotettavissa pullanleivonnan merkeissä..
 
Niin ja osa naisista miehiä ;)

Voisihan siihen tehdä takuun. Ladyboyn saa palauttaa, jos ei kelpaa. Valitusaika kuitenkin vain seitsemän vuorokautta. Moni ukko miettisi, että on sillä pitkät "ne" kuin pelkkiä suuhommia vain tulisi lempenä alkuun. Ja jumaliste sitä isännän ilmettä kun sieltä tulisi munat käteen housuloista.
 
Juu. Tämä kansa on saatava nussimaan wanhaan malliin. Onneksi en itse pitänyt ns. miekkaa aikanaan tupessa vaan heiluin kuin muskettisoturi....noo, vitsi vitsi. :ROFLMAO:
Ilmaisu on värikäs ja kuvaava, mutta eikös siinä ole piilossa virhe. Eikös muskettisoturin pääase ole musketti? :)
 
Voisihan siihen tehdä takuun. Ladyboyn saa palauttaa, jos ei kelpaa. Valitusaika kuitenkin vain seitsemän vuorokautta. Moni ukko miettisi, että on sillä pitkät "ne" kuin pelkkiä suuhommia vain tulisi lempenä alkuun. Ja jumaliste sitä isännän ilmettä kun sieltä tulisi munat käteen housuloista.
Tulee tosta mieleen ensimmäinen kiilpeilyreissu Thaimaan Krabille jokunen vuosi sitten, menin siitä kolmen päivän jälkeen paikallisbotskilla Phuketiin ja istuin ulkobaarin tiskille saksalaisen herran viereen... ukko innostui kun kuulin että olen Härmästä, kyseli että mitä hommailen Thaimaassa. Kerroin kiipeilleeni parin-kolmen köydenmitan pätkiä Tonsailla muutaman päivän, ukko ilmoittii kiivenneensä parin ladyboyn selkään edellisenä yönä ja hyrisi seuraavat 10 minuuttia sen autuudesta. Kuuntelin kohteliaasti ja totesin että siinäpä on loman kiipeilykokemuksilla skaalaa, totesin että toivottavasti ei ukko joutunut pinnistämään yhtä kovaa kuin minä... eipä siellä katoyt millään lännen-mies kävelyllä huojuneet joten toivottavasti olin oikeassa.
Erosimme muutaman oluen jälkeen, historiallisessa asevelihengessä ystävyksinä.
 
Back
Top