Fremen
Greatest Leader
musketti on kertalaukeeva ase... ... kalpaa jaksaa pelimies heiluttaa pidemmän tovin!Ilmaisu on värikäs ja kuvaava, mutta eikös siinä ole piilossa virhe. Eikös muskettisoturin pääase ole musketti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
musketti on kertalaukeeva ase... ... kalpaa jaksaa pelimies heiluttaa pidemmän tovin!Ilmaisu on värikäs ja kuvaava, mutta eikös siinä ole piilossa virhe. Eikös muskettisoturin pääase ole musketti?
SirVilin "virhevastuu" 7vrkVoisihan siihen tehdä takuun. Ladyboyn saa palauttaa, jos ei kelpaa. Valitusaika kuitenkin vain seitsemän vuorokautta. Moni ukko miettisi, että on sillä pitkät "ne" kuin pelkkiä suuhommia vain tulisi lempenä alkuun. Ja jumaliste sitä isännän ilmettä kun sieltä tulisi munat käteen housuloista.
Ilmaisu on värikäs ja kuvaava, mutta eikös siinä ole piilossa virhe. Eikös muskettisoturin pääase ole musketti?
musketti on kertalaukeeva ase... ... kalpaa jaksaa pelimies heiluttaa pidemmän tovin!
Tulee tosta mieleen ensimmäinen kiilpeilyreissu Thaimaan Krabille jokunen vuosi sitten, menin siitä kolmen päivän jälkeen paikallisbotskilla Phuketiin ja istuin ulkobaarin tiskille saksalaisen herran viereen... ukko innostui kun kuulin että olen Härmästä, kyseli että mitä hommailen Thaimaassa. Kerroin kiipeilleeni parin-kolmen köydenmitan pätkiä Tonsailla muutaman päivän, ukko ilmoittii kiivenneensä parin ladyboyn selkään edellisenä yönä ja hyrisi seuraavat 10 minuuttia sen autuudesta. Kuuntelin kohteliaasti ja totesin että siinäpä on loman kiipeilykokemuksilla skaalaa, totesin että toivottavasti ei ukko joutunut pinnistämään yhtä kovaa kuin minä... eipä siellä katoyt millään lännen-mies kävelyllä huojuneet joten toivottavasti olin oikeassa.
Erosimme muutaman oluen jälkeen, historiallisessa asevelihengessä ystävyksinä.
Sinä se heikko olet, kun et pysty kuuntelemaan miesten juttuja tai edes katsomaan ylen tekemää rakkaustarinaa Kajaanista..Olet kokeneempi maailmanmatkaaja kuin minä, itse en pysty kuuntelemaan edes minuuttia juttua miesten sodomiasta.
Sinä se heikko olet, kun et pysty kuuntelemaan miesten juttuja tai edes katsomaan ylen tekemää rakkaustarinaa Kajaanista..
Kamelinpaskalla hiostettu latakia (kaikki tiet vievät näihin lähi-idän hotspotteihin) tai sen sekoitukset (brittiläiset ja irlantilaiset) vaaleampaan tupakkalajiin ovat itselle enemmän mieleen. Siis jos kessua ei ole saatavilla.Kentuckyn Burleyta lastuina ja aika kokoelma puhdistettuja briareita.
Kai sinä tunteen palossasikin ymmärrät, että kaikki me haluame tuota. Vahva luottamus sinulla on meidän poliitikkoihimme, sillä rajan sulkemiseen tarvitaan poliittinen päätös.
Edelleen minä ihmettelen mikä saisi Suomen poliittiset päättäjät niin sekaisin etteivät ne sulkisi rajoja jos meitä vastaan käytettäisiin laittomia maahantulijoita aseena.
Muuten päästäisiin historiankirjoihin.
Ensimmäinen valtio johon saadaan aikaiseksi sisällissota sillä etteivät sen poliittiset päättäjät halua valvoa maansa rajoja
Edelleen minä ihmettelen mikä saisi Suomen poliittiset päättäjät niin sekaisin etteivät ne sulkisi rajoja jos meitä vastaan käytettäisiin laittomia maahantulijoita aseena.
.
Johan käytettiin. Ei vuoden 2015 pakolaisvyöry ollut mitään sattumaa. Jihadistit siirtyivät totaalisen konfrontaation vaiheeseen. Ei se ase muuksi muutu, vaikka tulopaikka olisi Haaparanta.
Sekaisin nämä ovatkin.
Irakin ISIS nousi kuin tyhjästä valtaamaan todella laajan alueen. Se oli suurimmillaan 2014.
Helmikuun alussa 2015 Yhdysvaltain johtama liittouma onnistui pysäyttämään Isisin laajenemisen. Järjestö alkoi perääntyä osassa valtaamiaan alueita. Yhdysvaltain tietojen mukaan taisteluissa oli surmattu elokuusta 2014 tammikuuhun 2015 mennessä yhteensä noin 6 000 Isisin jihadistia ja jopa puolet Isisin ylimmistä komentajista oli kuollut.
ISIS on siis kutistunut ja hävinnyt, luhistunut yhtaikaisesti kun Irakista tuli ah niin turvaton valtavalle kasalle miehiä ilman naisia.
Syyrialaiset ja irakilaiset kurdijoukot jatkoivat loka-marraskuuta hyökkäyksiään Isisin alueelle eri tahojen ilmavoimien tuella. 3. marraskuuta luhistui Syyrian puolella deir Ez-Zorin ja Irakin puolella aivan rajan tuntumassa sijainnut al-Qaimin kaupunki. Irakin pääministeri julisti joulukuussa 2017 sodan Isisiä vastaan päättyneeksi.
Kysymykseni kuuluu. Mihin helvettiin ne katosivat?
Hyviä havaintoja..Ja tämän enempää en tästä jauha. Minulla ei ole mitään ihmisiä vastaan, minulta saa kunnon kaveri ihan ok kohtelun, mutta politiikka ja uskontotaustainen sota on paha juttu. Tässä mielessä Jussi Halla-Aho ei ole olenkaan väärässä. Se on se asia, missä hän on aidosti oikeassa, oli sitten millainen "rasisti" hyvänsä. Perässähiihtäjänsä ovat vain osaksi hiukan outoa sakkia.
Näillä spekseillä mennään. Minua ei kiinnosta se väki, jos siitä ei ole ongelmaa. Mutta näen kummia juttuja.
Toimenpiteet radikalisoitumisen estämiseksi ovat tärkeitä. Pelkkä haliminen ei muuten sitten auta.