Kiintoisasti alun brosyyrissä on Global 6500, joka on meille tarjottu voimakkaammilla RR Pearl 15 -moottoreilla oleva versio. Tämä valmis UAE:n kone on kuitenkin Global 6000.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FAB toteutti voimannäytön laittamalla kaikki maassa olevat Gripenit eli puolet valmistuneista samaan aikaan elefanttikävelylle?Katso liite: 43914
Vídeo e fotos: Deslocamento do Gripen E pelas ruas de Navegantes
Por Guilherme Wiltgen Vídeo: Giulliano Frassetto Um verdadeiro esquema de guerra foi montado pela Força Aéreawww.defesaaereanaval.com.br
Olipa kamala video! Hävittäjä siirretään laivan ruumassa ostajalle... oli pakko laittaa silmät kiinni katsoessa. Älkää muut katsoko, traumatisoidutte vaan turhaan
Juu kyllä pitäisi lentää toistakymmentä tuntia kestävä siirtolento.Olipa kamala video! Hävittäjä siirretään laivan ruumassa ostajalle... oli pakko laittaa silmät kiinni katsoessa. Älkää muut katsoko, traumatisoidutte vaan turhaan
Juu kyllä pitäisi lentää toistakymmentä tuntia kestävä siirtolento.
Olipa kamala video! Hävittäjä siirretään laivan ruumassa ostajalle... oli pakko laittaa silmät kiinni katsoessa. Älkää muut katsoko, traumatisoidutte vaan turhaan
Ja niissäkinhän ongelma oli ilmatankkauksessa eikä niin huonossa säässä lentäminen. Kaksi F-35:sta jäi Englantiinkin juuri sen takia, ettei toista tankkeria saatu mukaanNyt on pakko vähän piruilla, että saabilla ei onnistu siirtolento edes hyvien säiden aikaan ja silti nauroivat naamat krampissa henkseleitä paukutellen kun F-35 siirtolennot eivät tahtoneet onnistua kunnon myrskyssä.
Mites monta vuotta meni vertailumalleilla ennen ensimmäistä lyhyttä Pohjois-Atlantin ylitystä, taikka toimivan IRST:n kanssa lentämistä...? Enemmän, muistaakseni. Sitten olisi eri asia, jos olisivat mainostaneet tulevaa lentoa ja se olisikin jouduttu korvaamaan laivaamisella. (toki nämähän on lentäneet jo IRST:n kera eikä ollut harmaata rasiaa sen paikalla. Nenänpään puhtaus kannattaa tsekata.)Onhan tuo ensilinjan taisteluhävittäjälle aika vitun nolo tapa saapua yleisön eteen. Mitä siirtolentoihin tulee, niin hyvää sisäänajoa olisi ollut uudelle koneelle. Nyt on pakko vähän piruilla, että saabilla ei onnistu siirtolento edes hyvien säiden aikaan ja silti nauroivat naamat krampissa henkseleitä paukutellen kun F-35 siirtolennot eivät tahtoneet onnistua kunnon myrskyssä.
Sivuhuomiona tuosta brassienkin greippenistä puuttuu muuten se IRST sensori. Alkaa oikeasti haisemaan kakka tuossa selittelyssä että ei oo paikallaan jos ei tarvita.
Mites monta vuotta meni vertailumalleilla ennen ensimmäistä lyhyttä Pohjois-Atlantin ylitystä, taikka toimivan IRST:n kanssa lentämistä...? Enemmän, muistaakseni. Sitten olisi eri asia, jos olisivat mainostaneet tulevaa lentoa ja se olisikin jouduttu korvaamaan laivaamisella. (toki nämähän on lentäneet jo IRST:n kera eikä ollut harmaata rasiaa sen paikalla)
Eiköhän tässä ole siitä kyse, että ilmatankkausta ei ole vielä sertifioitu.
Minkäs teet kun kilpailukyvyn ei katsota riittävän siinä yhteydessä. Eihän Lämärikään tarjoa kuin F-16 Block 70:sta. 12 kappaletta ja uutena, kuten Gripen C/D.Eilen katsoin Youtubesta videoita joissa Kroatian kilpailutukseen osallistuvia koneita arvioitiin. Ei siis mitään Kroatian valtion virallisia videoita, vaan yksittäisen ihmisen tekemiä pätkiä joita sitten paikallisia asiasta kiinnostuneita oli asiaa kommentoimassa. Siellä osa loukkaantui kun SAAB ei tarjonnut uusinta Gripen E:tä vaan vanhempia C/D koneita.
Minkäs teet kun kilpailukyvyn ei katsota riittävän siinä yhteydessä. Eihän Lämärikään tarjoa kuin F-16 Block 70:sta. 12 kappaletta ja uutena, kuten Gripen C/D.
Rafalet olisi puolestaan käytettyjä. Joten siellä menisi Kreikan kauppojen viitoittamalla tiellä.