aj77
Greatest Leader
En tiedä suonikohjuista, mutta vaikkapa meidän uusi kansansairaus aivoinfarkti vie resursseja tällä hetkellä erittäin paljon. Itse en ole niitä laskenut edes hätätiloiksi omissa kirjanpidoissani koska muuten sekoisin laskuista. Kriisiaikana siviilien terveydenhoito kärsii aina. Nykyään ei hoideta jokaista aivoinfarktissa halvaantunutta omaisten toimesta kuten ennen, ja niitä on kymmenkertainen määrä sairaaloissa makaamassa.
Kenttäsairaala olisi se ykköspaikka. Saksanpojilla on siellä röngten ja jopa laboratoria. Se on täysi liikkuva sairaala.
Mitä nyt olen ymmärtänyt vai väärinkö, mutta onko siis Kenttäsairaala lopettu kokonaan armeijan kokoonpanosta.. On vain ensihoitoasemia eri portailla?
Terveyskeskukset kuulemma Mil.fi:n mukaan vastaavat konservatiivisesta hoidosta ,eli sinne toipumaan ja terveyskeskukset uudelleen järjestellään tai suljetaan tätä toimntaa varten.
Kenttäsairaala olisi se ykköspaikka. Saksanpojilla on siellä röngten ja jopa laboratoria. Se on täysi liikkuva sairaala.
Mitä nyt olen ymmärtänyt vai väärinkö, mutta onko siis Kenttäsairaala lopettu kokonaan armeijan kokoonpanosta.. On vain ensihoitoasemia eri portailla?
Terveyskeskukset kuulemma Mil.fi:n mukaan vastaavat konservatiivisesta hoidosta ,eli sinne toipumaan ja terveyskeskukset uudelleen järjestellään tai suljetaan tätä toimntaa varten.