Horneteja pidetään maassa ja laivoja satamissa – HS: Armeijalla salainen säästöohjelma

Toi jäbä vetää taas omiaan väittäessään että puolustusvaliokunta haluaisi nostaa reservin 350k vahvuuteen. Tällä on paljon satujuttuja taustalla.
Tämä on tosi epäluotettava jäbä. Tyhmyyttään tai ettei vaan osaa? Arvioikaa itse.

Joo, O'Dwyerille on joko syötetty pajunköyttä tai on melko kehno Google Translatettaja.

PuVL ei ole mitään 350k tavoitellut. Päinvastoin siunasi laskun 230k:aan turvatakseen kyvyt.
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Lausunto/Sivut/PuVL_1+2015.aspx
 
Toista sataa kertaa vuorokaudessa? Vajaalla kolmellakymmenellä iskuun soveltuvalla hävittäjällä? Oletko nyt vahingossa lukenut Sputnikia, RT:ta tai muuta sankarimediaa, joka todistaa että Venäjän sankarilliset aseet eivät maallisia rajoituksia noudata, ortodoksi-isän siunauksen jälkeen? ;)

No parhaimmillaan tuossa oli töötti, jossa ammuttiin laivoista jne. "yli sata"
iskua on toki taivaskanavan antama tieto, jos se on jo sputnikin hallussa,
niin se on voivoi, ja ei minun ansiotani. En ole itse ollut paikalla laskemassa
ja hippusen oletan, että ei ollut adamkaan.
 
No parhaimmillaan tuossa oli töötti, jossa ammuttiin laivoista jne. "yli sata"
iskua on toki taivaskanavan antama tieto, jos se on jo sputnikin hallussa,
niin se on voivoi, ja ei minun ansiotani. En ole itse ollut paikalla laskemassa
ja hippusen oletan, että ei ollut adamkaan.
Olet vain mennyt median lankaan sen kummimmin käyttämättää kriittistä otetta

Pidemmällä tähtäimellä ei kolmellakymmenella venäläisellä koneella tehdä paljoa enempää kuin 30 iskua päivässä, olettaen että puolet koneista käytössä ja toisella puolella tehdään yhdellä tai useammalla lennolla pari iskua. Venäläisillä näyttää olevan jotain alkeellisia pidäkkeitä, eivätkä ihan kaikkea pommita mitä Assadin kopla heille maalittaa, mutta ROE näyttää kyllä olevan ihan eri tasolla (löysempää) kuim liittoumalla.

Harjoituksen puutetta?
 
Olet vain mennyt median lankaan sen kummimmin käyttämättää kriittistä otetta

Pidemmällä tähtäimellä ei kolmellakymmenella venäläisellä koneella tehdä paljoa enempää kuin 30 iskua päivässä, olettaen että puolet koneista käytössä ja toisella puolella tehdään yhdellä tai useammalla lennolla pari iskua. Venäläisillä näyttää olevan jotain alkeellisia pidäkkeitä, eivätkä ihan kaikkea pommita mitä Assadin kopla heille maalittaa, mutta ROE näyttää kyllä olevan ihan eri tasolla (löysempää) kuim liittoumalla.

Harjoituksen puutetta?
Alkeellisia pidäkkeitä? Liittyykö kommenttisi olosuhteisiin vai mitä tarkoitat?
 
Alkeellisia pidäkkeitä? Liittyykö kommenttisi olosuhteisiin vai mitä tarkoitat?
Ovat kieltäytyneet joistakin Assadin koplan esittämistä tehtävistä (mm. joidenkin moskeijoiden tai muiden kohteiden iskemisestä), mutta ROE raja on ihan eri kuin länsimaiden liittoumalla.
 
Back
Top