Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On muuten hyvä filmi. Oikea suomennos olisi "päätöskorkeus".Tietoisku 80-luvun alusta:
Saatanan littu perkele. Alkuvuodesta olin tohkeissani kun liikkui huhu jonka mukaan 109 tulee Suomeen. En sitten halunnut pilata elämääni kuuntelemalla RR konetta Mersun keulalla sen sijaan vimmatusti etsin josko jossain päin olisi oikea DB 109 lentonäytös. En löytänyt kunnes nyt sain tietooni että tällainen oli järjestetty ja vieläpä G14 ja kaiken kukkuraksi pilootti oli kuulemma vetänyt ihan kovilla kierroksilla. Nyt vaan täytyy alkaa seuraamaan tämänkin toimijan sivuja josko vähän paremmin tiedottaisivat tapahtumista.
Hangar10 | Zirchow
Hangar10, Zirchow. 21 043 tykkäystä · 443 puhuu tästä · 1 950 oli täällä. Geschichte, Spannung, Spiel, und Spaß für Fliegerfreunde und die ganze Familie. Kommt vorbei in der Erlebniswelt Hangar 10!www.facebook.com
Harmittaa vietävästi. Onko vinkkiä mistä näitä Eroopassa tapahtuvia lentonäytöksiä, siis nimen omaan Me 109 lentoja, keskitetysti saisi tietoonsa edes kk varotusajalla? Olen jo pari kertaa missannut vastaavan vaikka olin ihan vieressä samaan aikaan. Jotenkin nihkeesti tiedottavat.
PS: Varoitus: Selkänahka on koko videon ajan kananlihalla.