Noihin tottuu. Jonkun ajan jälkeen ovat lähinnä maamerkkejä.
Minä en ole tottunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Noihin tottuu. Jonkun ajan jälkeen ovat lähinnä maamerkkejä.
Koeajosta:Suosittelen koeajoa. Toki tämä ei muuta sitä, että Model 3 on suhteellisen kallis laite, tosin SR:n markkinoilletulo tuo sitä edelleen likemmäksi normaalimpia hintatasoja.
Esitit subjektiivisia näkemyksiäsi, ja niistä on turha kiistellä. Todettakoon, että olen joistain niistä eri mieltä.
Toki olen samaa mieltä esittämästäsi peräkontin ja takalasin asemoinnista, mikä mahdollistaa lumen ja veden pääsyn takakonttiin.
Varamiespalvelu.. Miljoona maahanmuuttajaa vuodessa tai vaikka kahdessa niin kyllä täältä saa valot sammuttaa siinä vaiheessa!Sisäministeriö valmistautuu kriisitilanteissa massamaahanmuuttoon mutta ei rajojen sulkemiseen
Sisäministeriö valmistautuu kriisitilanteissa massamaahanmuuttoon mutta ei rajojen sulkemiseen
Turvapaikanhakijoiden määrä Euroopassa kaksinkertaistui vuonna 2015. Suomesta vuoden aikana turvapaikkaa hakeneiden määrä oli lähes kymmenkertainen verrattuna aiempiin vuosiin. Syksyllä ja loppuvuodesta 2015 aiempaa moninkertaisesti suurempi määrä turvapaikanhakijoita haastoi Suomen...www.kansalainen.fi
Tällaista se on kun on sisäministerin johdolla varauduttu pahimpiinkin kriiseihin.Sisäministeriö valmistautuu kriisitilanteissa massamaahanmuuttoon mutta ei rajojen sulkemiseen
Sisäministeriö valmistautuu kriisitilanteissa massamaahanmuuttoon mutta ei rajojen sulkemiseen
Turvapaikanhakijoiden määrä Euroopassa kaksinkertaistui vuonna 2015. Suomesta vuoden aikana turvapaikkaa hakeneiden määrä oli lähes kymmenkertainen verrattuna aiempiin vuosiin. Syksyllä ja loppuvuodesta 2015 aiempaa moninkertaisesti suurempi määrä turvapaikanhakijoita haastoi Suomen...www.kansalainen.fi
Tällaista se on kun on sisäministerin johdolla varauduttu pahimpiinkin kriiseihin.
Nyt on pakko saada hallitus joka pystyy toimimaan kriisin sattuessa muutenkin kuin vain majoituspalveluita kartoittamalla.
Tuollaiset määrät pitäisi ja pitää pitää rajojen ulkopuolella. AIVAN millä tahansa keinolla. Suomi lakkaa olemasta Suomi jos tuollainen invaasio pääsee tänne tulemaan.Tällaista se on kun on sisäministerin johdolla varauduttu pahimpiinkin kriiseihin.
Nyt on pakko saada hallitus joka pystyy toimimaan kriisin sattuessa muutenkin kuin vain majoituspalveluita kartoittamalla.
Koeajosta:
Kerro nyt ihmeessä mikä kunnallistekninen tai perusinfraa edustava kyhäelmä olisi jotenkin erityinen ympäristönkaunistaja. Ei mun silmää hivele esimerkiksi teräsbetonisillat, 100kV+ sähkölinjat, useimmat vesitornit, ym ym.
Toki asioista voi nimbyillä ja vinkua, mutta noi on välttämättömiä yhteiskunnan toiminnan kannalta. Ihan yhtä lailla tuulivoima on ilmastonsuojen näkökulmasta oleellinen tekijä.
. Tuulivoima tarvitsisi tolkuttomasti säätövoimaa, johon parhaat vaihtoehdot ovat vesivoima ja hiilivoima. Kummankaan lisärakentamiseen ei ole juurikaan mahdollisuuksia.
Tuulivoimassa ei ole Suomen kannalta kauheasti järkeä. Energiamuoto jonka tuotantopohja osuu yleensä kulutushuipun kanssa yksiin ei ole mielekäs yhtälö. Tuulivoima tarvitsisi tolkuttomasti säätövoimaa, johon parhaat vaihtoehdot ovat vesivoima ja hiilivoima. Kummankaan lisärakentamiseen ei ole juurikaan mahdollisuuksia.
Suomen sähköntuotannon kannalta Suomessa alkaa olla jo abaut se määrä tuulivoimaa joka tänne on järkevää rakentaa.
Muuten maisemanpilaajina mikään noista mainitsemistasi asioista ei ole likikään samaa tasoa tuulimyllyjen kanssa, jotka voivat näkyä parhaimmillaan satojen kilometrien päähän.
[/QUOTE]Alla henkilöautojen rekisteröintitilastoa Norjasta (1-3/2019). Tesla Model 3 myy rajunpuoleisesti; lyönyt fossiilipelit täysin kanveesiin. Ihan tällaista en kyllä odottanut.
Norjan henkilöautojen rekisteröinnit 1-3/2019
1. Tesla Model 3…..6123
2. Volkswagen Golf…..2637
3. Mitsubishi Outlander…..1863
4. Nissan Leaf…..1799
4. BMW i3…..1799
6. Hyundai Kona…..1085
7. Hyundai IONIQ…..1049
8. Jaguar I-PACE…..912
9. Audi e-tron…..798
10. Toyota Rav4…..749
11. Renault Zoe…..707
12. Toyota Yaris…..705
13. Volvo XC60…..667
14. Toyota C-HR…..649
15. Tesla Model X…..632
16. Škoda Octavia…..585
17. Kia Niro…..578
18. Volkswagen T-Roc…..553
19. Ford Focus…..520
20. Volvo V90…..516
Yhteensä…..38 485
Siis tarkoitin koeajoa ihan liikkeen kautta hommattuna:
Kiitos linkistä, suunnittelin samalla auton. Hinta on yli 100 000 euroa. Ihanan kallista.
Malli X olisi minulle se ainoa, joka jollain lailla vastaisi tarpeitani.
Kiinalainen teräs syntyy Indonesiassa hurjin päästöin - ”Täytyy luoda hiilidioksidivero Euroopan rajalle, ja pakottaa nämä toimijat samoihin sääntöihin”
'Käännän asiat päälaelleen, mitähän ne siitä tuumaa.'Ilmastopolitiikkaa pitää tehdä niin, että teollisuus pysyy elinvoimaisena, tai muuten ei riitä paukkuja ekologisesti kestävämmän yhteiskunnan rakentamiseen. Olettaisin, että Persuja lukuunottamatta kaikki puolueet ja näiden kenttäväki on tämän takana.
Ongelma numero yksi on tiedossa ja sen ratkaisematta jättäminen syö kaiken hyödyn muilta toimilta, mutta sitä lähdetään ratkomaan vasta 'jossain vaiheessa' ja keskitytään toisarvoisiin asioihin.Jossain vaiheessa EU-tasolla pitäisi lähteä ajamaan aasian maiden raskaampaa hiiliperusteista verotusta.
+112 000 euroa. Halvempikin versio löytyy eli menee satasen nurkille. En löytänyt vetokoukkua. Jaguarin laadun luulisi ainakin nahkatyön osalta olevan säällinen.Jaguarin i-Pacen minä noista valitsisin. Liekkö laatu (edes) samaa tasoa kuin saman konsernin Land Rover Discovery Sportissa?
Tesla päätyy kohta jollekin isommalle valmistajalle.
Mutta mille.
Ongelmia tulee heti kun maailmatalous alkaa isommin tökkiä. Tesla kaatuu siihen.