Ilmastopsykoosi -ketju

Jollei hiilidioksidi näy silmissä ilmassa liikkuvina pieninä mustina palloina tai lankoina, kannattaa aloittaa aistiharjoitukset yksinkertaisemmalla hiilimonoksidilla.

Kun auton moottorin käynnistää tiiviissä autotallissa ja aikansa haistelee monoksidin sulotuoksua, taivaalliset näyt täyttävät pian tajunnan. Jollei tuoksu tunnu nenään, harjoitusta pitää jatkaa.

Hiili tappaa talossa ja puutarhassa.
 
Ei herätä luottamusta: "1000ppm pitoisuuksia löytyy jo nyt sademetsissä aamuöiseen aikaa jolloin sademetsän kasvit hengittävät ilmaan jopa 1000ppm CO2 tason.
Sademetsät ovatkin pinta-alallisesti suurin CO2 tuottaja!"
Eihän tuo ole kovin hyvin ilmaistu. Kuitenkaan asia mitä tuossa yritetaan sanoa ei ole välttämättä epätosi. Googlella esim:
Espírito-Santo found that dead Amazonian trees emit an estimated 1.9 billion tons (1.7 billion metric tons) of carbon to the atmosphere each year. In a normal year, the Amazon rainforest absorbs about 2.2 billion tons (2 billion metric tons) of carbon dioxide, studies suggest.
https://www.livescience.com/44235-amazon-rainforest-carbon-cycle-measured.html

Eli sademetsä sekä tuottaa, että absorboi hiilidioksidia. Jos tase on absorboinnin puolella, jonnekin kerääntyy hiiltä ja toisin päin.
 

Kuva, jonka maailman vihreät haluaisivat hävittää
7.8.2016 12:22 Mikko Paunio
59 kommenttia

  • Kuva, jonka maailman vihreät haluaisivat hävittää
Saksan Die Grune Partei (Vihreät) perustettiin Offenbachissa vuonna 1979. Sen perustivat karkeasti ottaen kaksi poliittista ryhmää: 1) marxismiin pettyneet äärivasemmistolaiset ja 2) vanhat natsit.
Heillä oli runsaasti yhteisiä tavoitteita: antiamerikkalaisuus, ydinvoiman vastaisuus, antikonsumerismi, auringon palvonta, vaihtoehtoinen lääketiede, vaihtoehtoinen "tiede", kemikaali- ja säteilyhysterian lietsonta ym. ym.

Oheisessa kuvassa on Saksan vihreiden ensimmäinen puheenjohtajisto: Norbert Mann, Petra Kelly ja August Haussleiter. Haussleiter kumppaneineen (useat heistä olivat antroposofiaan eli Rudolph Steinerin mystiikkaan vihkiytyneitä entisiä SS-miehiä ja Hitlerin sijaisen Rudolph Hessin suojatteja) olivat edellisenä vuonna itse asiassa perustaneet jo ensimmäisen vihreän puolueen Saksaan.
Rajoitettu skandaali puhkesi 1980 Der Spiegel-lehden paljastettua Haussleiterin edesottamukset, että myös sen, että Saksan vihreiden liittopäiväryhmässä oli useita vanhoja natseja ja SS-miehiä.

Tämän lopulta Spiegel-skandaalin myötä pitkin hampain Saksan vihreistä ulosheitetyn porukan merkitys puolueen linjauksille oli hyvin suuri:

August Haussleiter vanhana lehtimiehenä oli tuolloin ja myös paljastumisensa jälkeen pitkään vihreiden viikkolehden päätoimittaja. Hänen kynästään myös syntyi Offenbachissa vihreiden maailmanlaajuiset neljä ohjelmallista pilaria, joista yksi on väkivallattomuus! Nämä Haussleiterin kynästä syntyneet ohjelmalliset pilarit näkyvät valokuvassa lähes kokonaisuudessaan!

Hän oli vielä 1987 Saksan vihreiden edustajana Baijerin osavaltioparlamentissa ja hänellä oli pitkään virallisia toimeksiantoja puolueen sisällä mm. sovittelutehtäviä liittyen vihreille vaikeaan kysymykseen puheenjohtajien kierrättämisestä.

Petra Kelly oli rauhanliikkeen ikoneja. Hän menehtyi väkivaltaisesti noin 10 vuotta myöhemmin aviomiehensä ammuttua Kellyn. Kellyn aviomies oli Bundeswehrin evp kenraali Gert Bastian, joka oli siirtynyt rauhanliikkeeseen keskimatkan ydinohjusdebatin aikana. Murha-aamuna Gert Bastian oli Rupert Darwall'n hiljattain julkaistun kirjan Vihreä Tyrannia (Green Tyranny) mukaan saanut soiton Vihreiden liittopäiväedustajien ryhmästä. Bastianille oli kerrottu tuona aamuna, että hän oli paljastunut Itä-Saksan turvallisuuspalvelun (STASI) agentiksi.

 
No seitkytluvulla lauloivat lastenohjelmissa Ho- sedästä ja Mao- sedästä. Etenkin Ho setä asuu Vietnamissa ja on kiltti lasten ystävä. Näin siis Yleisradio, voi vittu että ihminen on tyhmä! Historiasta mitään ei opita, kaikki idiotismit toistetaan!
Lasten agitoiminen on saatanan vastenmielistä, suoraan Neuvostoliitosta. Mutta mitä muuta voi enää odottaa, mikään rima ei ole enää liian matala etteikö sitä voisi alittaa...
Kommunismille ja fasismille on tyyppillista ennen kaikkea toisten mielipiteiden nujertaminen: tee niin kuten sanotaan, tai tulet kärsimään, ajattele niin kuten käsketään tai maksat hengellä.

Tänään puhuin miten ihmisiä on helppo näköjää aivopestää, mainitsin ilmastohysteeria, ja..... hyvä ettei päälle käyty. Mitään, mitä liittyy ilmastoon, ei saa kyseenalaista/pohtia ilmastohysteriaa potevalle.

En tiedä mitä kaikkea ilmastonmuutos tarkoittaa ja mitä kaikkia siihen liittyy, olen lukenut joskus mitä ehtinyt, keskusteluja tutkimuksien puolesta ja vastaan,pohtivia, analysoivia kirjoituksia. Jotain muutosta tapahtumassa, paljon epäselvää, onko se ihmisten aiheuttama vai ei. Oli suuria muutoksia aikaisemminkin, vaikkei ollut mitään päästöjäkään.

Mutta hei,miksi minulle huudetaan, miksi silmät leiskuu vihaa..Jos joku tietäminen/teoria/oletus/uskomus herättää esittäjässä pyhä raivoa ja toisen ihmisen halveksunta, niin minä en usko yhtään mitään mitä hän sano. Tulen AINA EPÄILEMÄÄN asian paikkansa pitävyyttä. En ymmärrä minun pitää saada stressia oikein fyysisen pahoinvointiin saakka tälläisten ihmisten huutamisesta ja raivoamisesta. He edustavat ja ylistävät omasta mielestä muka jotain suurtakin suurempaa, jaloista jalointa, mutta mitä??
Mies vaikutti ismi uskovaiselta.

Kysyin häneltä: jos se on niin hyvä ja jalo asia, niin miksi raivoat minulle kun irtipäässyt piru. En tietääkseni tehnyt yhtään mitään aiheuttamalla koko ilmastomuutosta. Ehtinyt lisätä vain että kuolen nopeammin stressiin huutamisestasi vaikka nyt heti, kun koko ilmastokatastrofiin joskus, josta uhoat "miten tulen tuntemaan sen nahoissasi". Hän jatkoi vahingoniloisesti: "saat nähdä vielä tänäkin kesänä", iivasi vielä "no oliko viime kesän helle hyvä, häh", oli tietoinen muuten sairastumisestani, sitten sylkesi vielä jostain 95% tiedemiehistä, joita ovat hänen kanssa sama mieltä. Minun on vaikea puhua, yritän säästää ääntä, ja rajotan puhumista nyt minimiin. Mies jatkoi tiivamista kun mikäkin tuomari.

Hän ei lopulta antanut minun sanoa yhtäkään argumenttia, ei ylipäänsä mitään, vaikka sanoin hänelle " kunniotan mielipiteesi, kunnioita sinäkin minun mielipiteeni". Mutta kun ei. Se oli sellainen yhtenäinen silmitön hyökkäys, valmis asetelma että minä olen joku rikollisesti ajatteleva ja hänen pitää tuomita ja kuulustella minua ja huutaa kun joku häirintynyt bandiitti-boltsu-natsi.

Niin kauan kun tälläiset ihmiset edustavat koko ilmastokysymystä, päätin ettei sitä ole minulle olemassa! Hän tekee työtä YLEssa.
 
Viimeksi muokattu:
EU-vaalikeskustelussa eilenkin oli ilmastosta paljon puhetta. EU parlamentti voisi esimerkinomaisesti tehdä ensimmäisenä tekona yhden hulluuden lopettamisen...

Euroopan parlamentti pitää vuosittain 12 täysistuntoa Strasbourgissa. Brysselissä parlamentti kokoontuu kuusi kertaa vuodessa. Matkustusrumban on arvioitu maksavan vuosittain yli 100 miljoonaa euroa.
 
Tuossa lisää vastaavaa.


"Yleisessä mielikuvassa absoluuttista pahuutta edustava kansallissosialistinen Saksa oli eläinsuojelun edelläkävijä, ja natsien eläinsuojelun keskeiset ajatukset on nykyisin yleisesti hyväksytty ja sisällytetty länsimaiseen lainsäädäntöön. Heidän jyrkimmätkin kaiken eläinten hyväksikäytön kieltävät ajatuksensa ovat edelleen hengissä. "
 
Kommunismille ja fasismille on tyyppillista ennen kaikkea toisten mielipiteiden nujertaminen: tee niin kuten sanotaan, tai tulet kärsimään, ajattele niin kuten käsketään tai maksat hengellä.

Tänään puhuin miten ihmisiä on helppo näköjää aivopestää, maintsin ilmastohysteeria, ja..... hyvä ettei päälle käytyy. Ilmastonmuutosta ei saa kyseenalaista/pohtia ilmastohysteriaa podevalle.

En tiedä mitä kaikkea ilmastonmuutos tarkoittaa ja mitä kaikkia siihen liittyy, olen lukenut joskus mitä ehtinyt, keskusteluja puolesta ja vastaan pohtivia, analysoivia kirjoituksia. Jotain muutosta tapahtumassa, paljon epäselvää, onko se ihmisten aiheuttama vai ei. Oli suuria muutoksia aikaisemminkin, vaikkei ollut mitään päästöjäkään.

Mutta hei,miksi minulle huudetaan, miksi silmät leiskuu vihaa..Jos joku tietäminen/teoria/oletus/uskomus herättää esittäjässä niin paljon raivoa ja toisen ihmisen halveksunta, niin minä en usko, tulen AINA EPÄILEMÄÄN asian paikkansa pitävyyttä. Miksi minun pitää saada stressia oikein fyysisen pahoinvointiin saakka tälläisten ihmisten huutamisesta ja raivoamisesta. He edustavat ja ylistävät omasta mielestä muka jotain suurtakin suurempaa, jaloista jalointa, mutta mitä??
Mies vaikutti ismi uskovaiselta, huurupäältä.

Kysyin häneltä: jos se on niin hyvä ja jalo asia, niin miksi raivoat minulle kun irtipäässyt piru. En tietääkseni tehnyt yhtään mitään aiheuttamalla koko ilmastomuutosta. Ehtinyt lisätä vain että kuolen nopeammin stressiin huutamisestasi vaikka nyt heti, kun koko ilmastomuutokseen joskus, josta uhoat "tulet tuntemaan sen nahoissasi". Hän jatkoi vahingoniloisesti: "saat nähdä vielä tänäkin kesänä", iivasi vielä "no oliko viime kesän helle hyvä, häh", oli tietoinen muuten sairastumisestani, sitten sylkesi vielä jostain 95% tiedemiehistä, joita ovat hänen kanssa sama mieltä. Minun on vaikea puhua, yritän säästä ääntä, ja rajotan puhumista nyt minimiin. Mies jatkoi tiivamista kun mikäkin kuulustelija, siis oli äärimmäisen vihainen ja hyökkävä.

Hän ei lopulta antanaut minulle sanoa yhtäkään argumenttia, ei ylipäänsä mitään, vaikka sanoin hänelle " kunniotan mielipiteesi, kunnioita sinäkin minun mielipiteeni". Mutta kun ei. Se oli sellainen yhtenäinen silmitön hyökkäys, valmis asetelma että minä olen joku rikollisesti ajatteleva ja hänen pitää tuomita ja kuulustella minua ja huutaa kun joku häirintynyt bandiitti-boltsu-natsi.

Niin kauan kun tälläiset ihmiset edustavat koko ilmastokysymystä, päätin ettei sitä ole minulle olemassa!

Keittiöpsykologiaa:

Ajattele, että olette samassa pelastusveneessä. Merenkäynti on kohtuu voimakasta, ja veneen sisään on tullut jo vähän vettä. Vene kuitenkin vaikuttaa kelluvan ihan hyvin.

Laivalla oli kerrottu, että pelastusveneessä on rajoituksensa. Se pitäisi mm. pitää tyhjänä vedestä, muuten se saattaa yhtäkkiä varoittamatta keikata ympäri.

Voi olla, että tämä toinen henkilö kuuli ohjeet paremmin kuin sinä. Sinulle on epäselvää mm. osasiko se purseeri asiaa, ja mitä hän tarkalleen ottaen sanoi. Joka tapauksessa, tämä henkilö pyrkii tekemään kaikkensa pitääkseen veneen tyhjänä ja turvallisena. Sinusta vene vaikuttaa turvalliselta ilmankin ja haluaisit ensin vähän levätä ja rauhoitella ajatuksia laivalta evakuoitumisen jälkeen ja katsoa että miten veneen käytös muuttuu, kun veden määrä lisääntyy.

Tällainen tilanne saattaa johtaa kiihtyneisiin äänenpainoihin.
 
Keittiöpsykologiaa:

Ajattele, että olette samassa pelastusveneessä. Merenkäynti on kohtuu voimakasta, ja veneen sisään on tullut jo vähän vettä. Vene kuitenkin vaikuttaa kelluvan ihan hyvin.

Laivalla oli kerrottu, että pelastusveneessä on rajoituksensa. Se pitäisi mm. pitää tyhjänä vedestä, muuten se saattaa yhtäkkiä varoittamatta keikata ympäri.

Voi olla, että tämä toinen henkilö kuuli ohjeet paremmin kuin sinä. Sinulle on epäselvää mm. osasiko se purseeri asiaa, ja mitä hän tarkalleen ottaen sanoi. Joka tapauksessa, tämä henkilö pyrkii tekemään kaikkensa pitääkseen veneen tyhjänä ja turvallisena. Sinusta vene vaikuttaa turvalliselta ilmankin ja haluaisit ensin vähän levätä ja rauhoitella ajatuksia laivalta evakuoitumisen jälkeen ja katsoa että miten veneen käytös muuttuu, kun veden määrä lisääntyy.

Tällainen tilanne saattaa johtaa kiihtyneisiin äänenpainoihin.
Tunnen hänet hyvin, ei todella kuuluu pelastaja joukkoon, päinvastoin, luulen että häipyy ensimmäisten joukossa, huutaa huutamisen ilosta, kunhan aiheena olisi joku hohdokas juttu, viimeksi huusi silmät päästä että Trump on fasisti, että nyt tilanne maapallolla on vaarallinen. Putinista ei sanakaan.
Kerran kauan sitten sanoin katsoneeni yhden amerikkalainen draama elokuva, mies alkoi kiihtymään jo sanasta "amerikkalainen", osoitti ensin halveksunta sanaan "amerikkalainen" äänenpainoin kun mikäkin koulukiusaja, sitten ivasi haukkui koko maata, sitten alkoi haukkua Hollywoodia.
Elokuva oli yhdestä ihmissuhteesta, johon liittynyt selviytymistarina. Aihe oikeasta elämästä.
Huomautin hänelle että kuuntelehan hän amerikkalaista musiikkia ja burgeritkin kelpaa ja sitä seurasi pitempi huuto "Niin! Ja Reigan fasisti! Kapitalistit! Vietnam!! Maailman omistajat! Aseet!!". Ei todellakaan tarvitse paljon ärsykkeitä.

Minusta tyypillinen vasemmistolainen, joka tykkää kutsua itseään "korppikommunistiksi", jonka kanssa ei voi olla dialogia, huuta vain "sinä et ymmärrä".Venäjän/NL tekemistä hirveyksistä hän on kummallisen aika hilja.
Koko mies on niin kaukana ympäristön asioiden välittämisestä kun voi: ei laajittele roskia, tuskin näe koko ympäristöä, korvat koko ajan tukossa kulokkeilla josta paukkuu musiikki, ei kyennyt erota puun taimea rikkaruohosta. Puheet ovat kyllä isoja.
Kaikkia minäkään en ymmärrä, mutta en huuda enkä jyyrä toisia.
 
Viimeksi muokattu:
Tunnen hänet liian hyvin, ei todella kuuluu pelastaja joukkoon, päinvastoin, huutaa huutamisen ilosta, kunhan aiheena olisi joku must juttu, viimeksi huusi silmät päästä että Trump on fasisti, että nyt tilanne maapallolla on vaarallinen.
Kerran kauan sitten sanoin katsoneeni yhden amerikkalainen draama elokuva, mies alkoi kiihtymään jo sanasta "amerikkalainen", osoitti ensin halveksunta sanaan "amerikkalainen" äänenpainoin kun mikäkin koulukiusaja, sitten ivasi haukkui koko maata, sitten haukkui Hollywoodin,
Elokuva oli vain yhdestä ihmissuhteesta, johon liittynyt selviytymistarina. Aihe oikeasta elämästä.
Huomautin hänelle että kuuntelehan hän amerikkalaista musiikkia ja burgeritkin kelpaa ja sitä taas seurasi pitkää huuto "Niin! Ja Reigan fasisti! Vietnam!! Maailman omistajat! Aseet!!". Hän ei todellakaan tarvitse paljon ärsykkeitä.

Tyypillinen vasemmistolainen, jonka kanssa ei voi olla dialogia, Venäjän tekemistä hirveyksistä hän on aika hiljaa.
Muuten rakastaa hysteriaa. Nyt muotia hysterisoida ilmastosta, niin hän on siin taas äänekkänä. Mies ei laajittele roskia, ei näe koko ympäristöä, luontoa, ei erota puun taimea rikkaruohosta, tuskin tehnyt yhtäkään ympäristötekoa, syö makkarakin jatkuvasti, toisin kun minä, mutta kun tulee pienikin mahdollisuus hysterisoida, niin hän on siinä. Ei kestää kauan.

Hmm. Ei pahalla, jos tuttu, mutta kannattaa ihan ylipäänsä välttää kanssakäymistä tuollaisen ihmisen kanssa :unsure:
 
Kylläpäs on taas aika psykoottista juttua:facepalm:
Edit. Kommentit kertoo taas aika hyvin kansan syvien rivien tunnot, mutta ketä se nyt enää kiinnostais, kun vaalitkin meni jo.
 
Viimeksi muokattu:
Kasviksissahan ei ole mitään vikaa mutta kun niihin on sotkettu nykyään tämä ilmastohuuhaa. Pilaa kaiken. Mädättää yhteiskunnat.

Aivan, kasvisruoka on hyvää, tarvitsee vain joko kunnon maustamisen, ja/tai sitten paahtamisen/hauduttamisen makujen esiin saamiseksi.

Tälleen "kasarilla" peruskoulun aloittaneena, en voi väittää että kaikki liharuokakaan olisi ollut hyvää.. esim. se koulun tilliliha...
 
ei tässä mitään muuta ihmeellistä ole kuin se että yle? :unsure: Mutta kannataa ehdottomasti katsoa tämä juttu (y) millaisen kokoluokan globaalista kusetuksesta tässä on kyse..."jotku tahot" (vihervasemmistoglobalistit) ovat luoneet ilmastomuutos uskonnon, jota ei saa kyseenalaistaa...:cry::censored:


Ilmastogate
JAA:181
13-26-46676.jpg





MOT: Ilmastogate
REETTA KEINÄNEN
JULKAISTU 21.04.2010 - 14:00. PÄIVITETTY 21.12.2018 - 12:35

Salatut kansiot paljastavat ilmastotutkijoiden eliitin likaiset temput. Johtavat suomalaiset luonnontieteilijät kommentoivat viestien sisältöä sekä ilmastotieteen eliitin itse aiheutettua kriisiä, kertoo MOT-ohjelma.
Vain viikkoa ennen Kööpenhaminan ilmastokokousta, marraskuun lopulla 2009 julkisuuteen tuli suuri määrä Britannian johtavan ilmastontutkimuslaitoksen, Itä-Anglian yliopiston UEA:n ilmastontutkimuslaitoksen CRU:n tutkijoiden sähköposteja ja muita sähköisiä tiedostoja.

Etenkin sähköpostit pitivät sisällään aineistoa, jonka perusteella ilmastonmuutostutkimuksen valtavirta joutui hyvin kyseenalaiseen valoon. Skandaali nimettiin maailmalla nopeasti Climategateksi, josta kääntyi MOT:n jakson nimi "Ilmastogate".

Tiedostot julkisti joko UEA:n sisällä toiminut vuotaja tai ulkopuolinen murtautuja. Hän peitti taitavasti jälkensä venäläisen internet-palvelimen taakse, eikä vielä huhtikuussa 2010 ollut tietoa siitä, kuka oli vuodon takana. Aineisto oli joka tapauksessa niin kiusallista ilmastotutkimukselle, että sen arveltiin vaikuttaneen jopa Kööpenhaminan ilmastokokouksen epäonnistumiseen.

Aineisto paljasti muun muassa, miten tutkijat juonittelivat torjuakseen Britannian julkisuuslain mukaisia tietopyyntöjä. Myös vallitseviin teorioihin sopimattomien puiden vuosirengasaineistojen piilottaminen suurelta yleisöltä oli sähköpostien aiheena. Tiedostot paljastivat myös lämpötila-aineistojen kokoamisessa käytettyjen tietokonekoodien kelvottomuuden sekä tutkijioden aggressiivisia asenteita ns. ilmastoskeptikoita kohtaan.

MOT kävi vuotaneen aineiston läpi tuoreeltaan ja pyysi johtavia suomalaisia luonnontieteilijöitä kommentoimaan viestien sisältöä sekä ilmastotieteen eliitin itse aiheutettua kriisiä.

Toimittajat Martti Backman ja Matti Virtanen, teksti: Matti Virtanen

MOT: Ilmastogate (julkaistu 17.12.2009 muokattu 22.06.2014)
Ilmastogate: käsikirjoitus (julkaistu 17.12.2009 muokattu 22.06.2014)

 
Viimeksi muokattu:
Kai tässäkäkin ilmasto on jollain tapaa mukana.
Toivottavasti on mietitty loppuun asti



Helsinki muuttaa lentokentälle vievän moottoritien autottoman elämän kaduksi – uusi kysely julki
"Helsingin kantakaupungista lentoasemalle ja Keski-Uudellemaalle vievää Tuusulanväylän moottoritietä ryhdytään muuttamaan kaduksi, tiedottaa nyt Helsingin kaupunki."

"Käytännössä kehä ykkösen sisäpuolisen moottoritien tilalle on tulossa Tuusulanbulevardiksi nimetty katualue, joka yhdistää nykyiset kaupunginosat toisiinsa.
Nykyisen moottoritien tilalle rakennetaan lisäksi asuntoja, palveluita ja työpaikkoja, kaikkiaan noin 20 000 henkilölle. Eniten mullistuu alkuvaiheessa Käpylän asemanseutu, josta on tulossa vilkas joukkoliikenteen solmukohta."

"Muutos on suuri nimenomaan liikenteellisesti, sillä ajoneuvojen määrä Suomen vilkkaimpiin teihin lukeutuvalla Tuusulanväylällä on kasvanut jatkuvasti ja ylittää arvioiden mukaan 100 000 auton vuorokausirajan mahdollisesti jo viiden vuoden päästä.

Vastauksia saavat antaa myös autoilijat, vaikka kaupungin mukaan uusi bulevardi suunnitellaankin mahdollistamaan nimenomaan ”autosta riippumaton elämä”.
https://www.is.fi/autot/art-2000006114426.html
 
Ja Käpylän asema on kuinka pitkällä viimeisistä Mäkelänkadun valoista??? Tää on aivan kauheeta miten nyt taas liikennettä haitataan.

Mutta kyllähän tämänkin on pakko olla vihervassarien tai ties minkä sosialistinatsimarxistien salajuoni niinkuin kaikki muukin näyttää olevan
 
Back
Top