Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vähentämällä lihansyöntiä me kaikki voimme toimia ilmastonmuutoksen torjumiseksi
Tosisssasiko väität, että kasvisruoka pelastaa maailman ilmastomuutokselta?
Näin en ole väittänyt. On syytä lopettaa turpeen poltto ja puhdistaa energiantuotantoa yleisemmin sekä vähentää liikenteen aiheuttamia päästöjä. Selvää kuitenkin on, että kasvisruoka auttaa taistelussa ilmastonmuutosta vastaan.Tosisssasiko väität, että kasvisruoka pelastaa maailman ilmastomuutokselta?
Tuohon voi lisätä vielä ateistin ja crossfit-harrastajan.
Hieno juttu. Myös minä olen vähentänyt lihan syöntiä koska liiallinen lihan mussuttaminen on epäterveellistä, mutta en ole kokonaan luopunut lihasta.Itse olen toistaiseksi ollut tämän vuoden alun syömättä lainkaan lihaa juurikin terveyteni ja hyvinvointini vuoksi, koska on tullut aiemmin mässäiltyä välillä aivan liian yli suositusten.
Liha vs. kannabis vertaus ontuu sillä kannabiksella on terveyttä (lääkinnällisiä) edistäviä, jopa parantavia ominaisuuksia.Liiallinen lihansyönti on hieman kuin kannabiksen käyttö. On sinänsä ihan OK, että niin tekee. Mutta eihän se terveellistä ole, vaikka on olemassa epäterveellisempiä asioita. Eikä se ole suositeltavaa.
Mun psyyke toimii niin että jos joku jotain tyrkyttää tai edes tuntuu siltä niin se on heti seinä pystyssä. En kuuntele yhtään ja luultavasti toimin just päinvastoin ihan vittuuksillaan.Itse kuulun ns. lihansyöjiin, enkä tyrkytä omaa "ideologiaani" .
Totta! Lääkekannabiksesta olen kyllä kuullut, mutta en ole alan asiantuntija. Viihdekäytössä kannabis voi kuitenkin aiheuttaa terveydelle haittaa, vaikka ei olekkaan päihde pahimmasta päästä. Mutta hyvä huomio aabilta.Liha vs. kannabis vertaus ontuu sillä kannabiksella on terveyttä (lääkinnällisiä) edistäviä, jopa parantavia ominaisuuksia.
Muistakaas kumartaa kun näette horsman ojanpientareellaMikä ihmeen kasvikunnan puhemies sinusta on tullut?!
Alkaa olla uskonnollisia piirteitä tuossa sun paasaamisessa.
Unelmaa?painajainen pikemminkinTämä väite elää joka päivä ja voi paksusti. Kun kasvisruokaa aletaan tuottamaan sillee tehomaatalouden keinoin, niin voi siinä laskutikuista loppua vielä vetovarat, kun arvioidaan kokonaiskuormitusta. Toinen juttu on se, että Eurooppakin pullistelee peltomaita, jotka kyllä sopivat viljan ja heinäntuottamiseen, mutta alappas kasvattaa samoilla aloilla -kasvisruokaraaka-aineita-.....
Mutta en lähde sotkemaan Unelmaa tämän enempää.
Mistä ylipainosta, onko täällä semmosiakinHieno juttu. Myös minä olen vähentänyt lihan syöntiä koska liiallinen lihan mussuttaminen on epäterveellistä, mutta en ole kokonaan luopunut lihasta.
Kannustan ihmisiä tekemään terveellisempiä valintoja, olipa kyse sitten tupakoinnin lopettamisesta, liikunnan lisäämisestä, lihan syönnin vähentämisestä, ylipainosta eroon pääsemisestä...
Liha on miehelle parasta huumettaLiha vs. kannabis vertaus ontuu sillä kannabiksella on terveyttä (lääkinnällisiä) edistäviä, jopa parantavia ominaisuuksia.
Kyllä tällä foorumilla sellaisia taitaa olla. En kuitenkaan tarkoittanut foorumilaisia, vaikka tietysti suosittelen terveitä elintapoja kaikille!Mistä ylipainosta, onko täällä semmosiakin
Ontuupa hyvinkin. Lihassa on joitain terveydelle hyödyllisiä hivenaineita ja makroravinteita, jotka puuttuvat kannabiksesta.Liha vs. kannabis vertaus ontuu sillä kannabiksella on terveyttä (lääkinnällisiä) edistäviä, jopa parantavia ominaisuuksia.
Onkohan tämä väärinkäyttämistä?Ontuupa hyvinkin. Lihassa on joitain terveydelle hyödyllisiä hivenaineita ja makroravinteita, jotka puuttuvat kannabiksesta.
Varmaan kumpaakin voi väärinkäyttää.