Mili
Eversti
En. Enkä hakenut.Et sitten kahdeksaa vuotta vanhempaa juttua löytänyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En. Enkä hakenut.Et sitten kahdeksaa vuotta vanhempaa juttua löytänyt?
En sitten tiedä mitä mahtaa oikea käyttö olla, mutta omaani olen ihan tyytyväinen. Sähköllä menee kauppamatkat ja pikkutiet motarille saakka. Sitten siellä bensakoneelle ja akustonlataus päälle. Motarin päättyessä ja kaupunkiin saapuessa, missä kulutus olisi muutenkin suurta, niin sähkö päälle taas. Latailkoon sitten itseään jarrutuksissa. Vihertytötkin tykkää kun auto surisee hiljaisesti ohi.Lataushybridit ovat tosiaankin iso vitsi paitsi niille jotka niitä haluavat käyttää oikein. Mutta tuleeko valtio tukeneeksi haitallista toimintaa.
Kysymys kuuluu, että kuinka kauan meillä on tähän varaa verokertymän osalta. Se on täysin yhdentekevää tässä vaiheessa, miten "haitalliseksi" katsoo plugarien laiminlyömisen käyttäjien toimesta. Tätä halpuutuskampanjaa kun ei pystytä ylläpitämään kovin pitkään ja valtion kassa jo huutaa hoosiannaa kommunistihallituksen myötä alle vuodessa. Saati sitten, jos jatketaan autojen halpuuttamista 2035 asti. Kyseessä on siis hyvin tilapäinen ja heikoille kantimille asetettu päästöjenvähennyskampanja, jolta katoaa pohja, kun valtion verotulot tyrehtyvät tieliikenteestä.Lataushybridit ovat tosiaankin iso vitsi paitsi niille jotka niitä haluavat käyttää oikein. Mutta tuleeko valtio tukeneeksi haitallista toimintaa.
Kysymys kuuluu, että kuinka kauan meillä on tähän varaa verokertymän osalta. Se on täysin yhdentekevää tässä vaiheessa, miten "haitalliseksi" katsoo plugarien laiminlyömisen käyttäjien toimesta. Tätä halpuutuskampanjaa kun ei pystytä ylläpitämään kovin pitkään ja valtion kassa jo huutaa hoosiannaa kommunistihallituksen myötä alle vuodessa. Saati sitten, jos jatketaan autojen halpuuttamista 2035 asti. Kyseessä on siis hyvin tilapäinen ja heikoille kantimille asetettu päästöjenvähennyskampanja, jolta katoaa pohja, kun valtion verotulot tyrehtyvät tieliikenteestä.
Omaankin olen tyytyväinen. Valitettavasti nyt tulee arkisin kaupunkiajoa 85 km / vrk, johon 40 km:n akku ei riitä kotilatauksilla. Mutta kun päästään normaaliin arkeen, auto kulkee akulla kauppakassina kauppareissut.En sitten tiedä mitä mahtaa oikea käyttö olla, mutta omaani olen ihan tyytyväinen. Sähköllä menee kauppamatkat ja pikkutiet motarille saakka. Sitten siellä bensakoneelle ja akustonlataus päälle. Motarin päättyessä ja kaupunkiin saapuessa, missä kulutus olisi muutenkin suurta, niin sähkö päälle taas. Latailkoon sitten itseään jarrutuksissa. Vihertytötkin tykkää kun auto surisee hiljaisesti ohi.
Olen kanssa huomannut sen, että tuo vajaat 400 pollea takaa sen, että ei ihan heti tule liittymisessä ongelmia..Moottoritielle kiihdyttäessä tuplamoottori takaa sen, että auto kiihtyy nopeammin kuin kuski.
Juu ei, kaverilla oli vette jollain vajaalla kuudella litrasella. Painotus sanalla oli, päätyiKyllä sähköllä "motukka" kiihtyvyyksiin päästään, esim Tesla S-model P100D, mutta polttomoottorin ääntä ja tunnetta se ei kyllä voita.
Aikaisemmin kun ei ilmastopsykoosi ja bensan hinta häirinnyt, ajelin Chryslerin 300c STR:llä, jossa oli 6.1 litran V8.Juu ei, kaverilla oli vette jollain vajaalla kuudella litrasella. Painotus sanalla oli, päätyi katulampun ympärille, kun oli aika "peräherkkä", eli sladiin lähti hyvin, mutta jos kuskilta loppui uskallus ja päästi kaasun, niin autohan suuttui ja nakkasi toiseen suuntaan... Mutta kyllä siinä meinasi etuveitikka nousta kun kaasua vähän antoi joskus tyypitellessä.
Olisikohan ukolle ok, jos joku tulisi maalailemaan kommunismin vastaisia mielipitetä hänen talonsa seinään?Menisköhän tämä ilmastopsykoosiin, vaikka kyse lienee kunnon kommunistisesta meiningistä - ainakin kun tekijää tutkailee.
Kommunisti joka ei sietänyt Mannerheimin kuvaa yliopistolla.Kemijoki Oy:n rakennuksia spraymaalattiin vastalauseena vesivoimalle – teosta epäilty Oulun yliopiston professori kiistää rikoksen
Kemijoki Oy teki rikosilmoituksen, kun yhtiön rakennuksiin oli spraymaalattu alkukesästä iskulauseita ja kuvia.yle.fi
Tunne ja ääni... plääh. Aivan toisarvoisia seikkoja. Eihän nämä nykyajan valokuitu netitkään enää pidä sitä samaa ääntä ja tunnelmaa, kuin vanhat kunnon puhelin modeemit. Silti niitä ei kukaan käytä ihan vain nostalgia syistä. Suorituskyky sen pitäisi olla joka ratkaisee ja jolla loppuviimein se merkitys on.Kyllä sähköllä "motukka" kiihtyvyyksiin päästään, esim Tesla S-model P100D, mutta polttomoottorin ääntä ja tunnetta se ei kyllä voita.
Suorituskyvystä ei yleensä kovin pääse nauttimaan, kun jo tulee laista tulevat rajoitukset vastaan, mutta äänestä ja hytinästä voi nauttia koko ajan.Tunne ja ääni... plääh. Aivan toisarvoisia seikkoja. Eihän nämä nykyajan valokuitu netitkään enää pidä sitä samaa ääntä ja tunnelmaa, kuin vanhat kunnon puhelin modeemit. Silti niitä ei kukaan käytä ihan vain nostalgia syistä. Suorituskyky sen pitäisi olla joka ratkaisee ja jolla loppuviimein se merkitys on.
Jotenkin vanhojen jäärien väkisin menneisyydessä roikkumista tuollainnen menneisyyden "ääni ja tunnelma".
Joo, söihän ne bensaa.., olihan ne litroihin nähden laiskoja.., joutuihan niitä kokoajan remppaan.., eivätkä olleet edes kovin häävejä ajettaviakaan, MUTTA se ääni ja tunnelma
Taidan olla liian tuoretta sukupolvea näin kolmekymppisenä, kun näen nuo reliikkien nostalgia ominaisuudet ennemminkin miinuksena, kuin tavoiteltavina ominaisuuksina.
Jos saman(tai usein paremmankin) suorituskyvyn saa nykyään pienemmällä metelillä, vähemmällä polttoaineella ja vieläpä paremmalla ajettavuudella sekä lisälaitteilla, niin on pakko olla jotain masokistin vikaa jos silti ottaa mielummin sen vanhan bensasyöpön rätinälaatikon.
Ei siinä, ostakoot kukin toki mitä haluaa ja ajakoot millä huvittaa. En ole kieltämässä mitään keneltäkään vain sen takia, kun itse en tarvitse/halua. Tämä on vain oma mielipiteeni asiasta, eikä uhkaa kenenkään muun mieltymyksiä tai elämäntapaa.
Arkikäyttö on arkikäyttöä ja arkikäytössä sähköauton ongelmat ja puutteet ovat ihan muulalla kuin tunteessa ja äänessä.Tunne ja ääni... plääh. Aivan toisarvoisia seikkoja. Eihän nämä nykyajan valokuitu netitkään enää pidä sitä samaa ääntä ja tunnelmaa, kuin vanhat kunnon puhelin modeemit. Silti niitä ei kukaan käytä ihan vain nostalgia syistä. Suorituskyky sen pitäisi olla joka ratkaisee ja jolla loppuviimein se merkitys on.
Jotenkin vanhojen jäärien väkisin menneisyydessä roikkumista tuollainnen menneisyyden "ääni ja tunnelma".
Joo, söihän ne bensaa.., olihan ne litroihin nähden laiskoja.., joutuihan niitä kokoajan remppaan.., eivätkä olleet edes kovin häävejä ajettaviakaan, MUTTA se ääni ja tunnelma
Taidan olla liian tuoretta sukupolvea näin kolmekymppisenä, kun näen nuo reliikkien nostalgia ominaisuudet ennemminkin miinuksena, kuin tavoiteltavina ominaisuuksina.
Jos saman(tai usein paremmankin) suorituskyvyn saa nykyään pienemmällä metelillä, vähemmällä polttoaineella ja vieläpä paremmalla ajettavuudella sekä lisälaitteilla, niin on pakko olla jotain masokistin vikaa jos silti ottaa mielummin sen vanhan bensasyöpön rätinälaatikon.
Ei siinä, ostakoot kukin toki mitä haluaa ja ajakoot millä huvittaa. En ole kieltämässä mitään keneltäkään vain sen takia, kun itse en tarvitse/halua. Tämä on vain oma mielipiteeni asiasta, eikä uhkaa kenenkään muun mieltymyksiä tai elämäntapaa.
Yksityisautoilun kieltäminen perustuu vapaan liikkuvuuden kauheuteen. Massoja on helpompi hallita kun ihmiset eivät kykene liikkumaan miten haluavat.On muuten vaikea ymmärtää miksi niin moni haluaa kieltää tai rajoittaa yksityisautoilua.
Vastaukseksi ei käy edes naiset, koska olen kysellyt tätä tamperelaisilta naisilta ja suurin osa heistä on sitä mieltä, ettei tarvisi rajoittaa. Vastaus löytynee sieltä uudeltamaalta/ennemminkin kehä 3 sisäpuolelta.