Ei. Pitäisiköhän tällekkin sivulle postata kuvat niistä vegaaneista kehonrakentajista?Eikö ylenmääräisen lihansyönnin lopettaminen ja riittävä proteiinin saanti ole hieman ristiriidassa keskenään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Pitäisiköhän tällekkin sivulle postata kuvat niistä vegaaneista kehonrakentajista?Eikö ylenmääräisen lihansyönnin lopettaminen ja riittävä proteiinin saanti ole hieman ristiriidassa keskenään?
Ei. Pitäisiköhän tällekkin sivulle postata kuvat niistä vegaaneista kehonrakentajista?
Ei. Pitäisiköhän tällekkin sivulle postata kuvat niistä vegaaneista kehonrakentajista?
Jos nyt pistäisit sinne samaan ketjuun kuin @Ottoville laittoi niitä Tom of Finland -kuvia...
@Bushmaster @Huhta tässä http://maanpuolustus.net/threads/il...anpuolustuksen-paikka.5055/page-2#post-335943
Mitä tulee Bussen anaalijuttuihin, niin Bushmaster voit varmasti laittaa nuo homoeroottiset jutut johonkin iltavapaisiin. Ja jos @Huhta saa seksuaalista iloa tuosta kehonrakentajan kuvasta, niin sehän on kiva juttu. Itse en sellaista iloa tuosta kuvasta saa, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
Siinä yksi hyvä syy lopettaa lihan mussutus. Lisäksi hyviä syitä on eläinten kärsimyksen vähentäminen ja terveyden edistäminen.No sitä tässä olen yrittänyt selittää mutta kun kaikkien vaan pitäisi lopettaa lihan syönti koska maailma muka pelastuu...?
Siinä yksi hyvä syy lopettaa lihan mussutus. Lisäksi hyviä syitä on eläinten kärsimyksen vähentäminen ja terveyden edistäminen.
En ilmeisesti ole tarkkaavainen ja älykäs, joten kerro lisääKun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on...
En ilmeisesti ole tarkkaavainen ja älykäs, joten kerro lisää
Kun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on...
ei muuta kuin Intiaan ja kokemaan "vegaanin elämän ihanuus" kokovartalolla ja kaikilla aisteilla nauttein
Tämä mysteeri jäi vielä selittämättä.
Intialla on paljon ongelmia. Mutta miten ihmeessä kasvispainotteinen ruokavalio on niihin syynä?
Ylipäätään en jaksa uskoa, että karjatalouden tuotteiden (liha, kanamunat, maitotuotteet) haittavero lopulta koskettaisi raskaasti juuri ketään. Verotus nostaisi hintoja, mutta tuskin kohtuuttomasti, ja jos nostaisikin, niin vaihtoehtoisiakin tuotteita on markkinoilla suuri määrä. Kyllä aina löytyy jotakin syötävää.
No sen varmaan kaikki haluaa selvittää miksi kasvissyönti Intiassa vaikuutta siten kuin on vaikuttanut..? Vai johtuuko se currystä?
Minä taas en näe mitään syytä miksi sen pitäisi koskettaa ketään. Nyt pitäisi olla käynnissä normin poisto talkoot, eikä keksiä uusia.
Niin, se kiinnostaisi varmaan useampaakin tietää, että mistä tiedät, että kasvisten syönti on syy Intian ongelmiin.
Jos näin on, niin sitten voidaan pohtia että miksi. Mutta jos ensin saisi jotain perusteita tuolle edelliselle.
Niin myös kaikkia muitakin MP.nettiäisiä kiinnostaisi tietää mistä sinä tiedät syytellä minua väitteistä joita en ole edes tehnyt...?
Niin myös kaikkia muitakin MP.nettiäisiä kiinnostaisi tietää mistä sinä tiedät syytellä minua väitteistä joita en ole edes tehnyt...?
Mutta kerropas sinä "märkäruuti" miksi Intiassa, jossa lehmä on pyhä ja kasvissyönti on vallalla missä "pyhät miehet" eivät peseydy muutakuin pulahtamalla jokeen kerran vuodessa, on asiat niin "unelmasti" kuin vihervasemmisto toivoo asoiden olevan euroopassa...?
Tätä tietoa jokainen MP.netissä on haluka kuulemaan...
Jos unohdit, niin juuri tuossa ylempänä ketjussa, monen viestin verran...
En nyt ymmärrä, miksi hermostut, jos kysyy perusteita esittämillesi väitteille.
Intiassa on ongelmina esim. ihmisten ja eri sukupuolten epätasa-arvo, korruptio, epärehellisyys, piittaamattomuus asioista ja toisista ihmisistä jne.
Näiden asioiden taustalla lienevät kastijärjestelmä ja aika mielenkiintoinen uskonnollisuus. Mistä niihin on päädytty, ei hajua. En tunne Intiaa kovin hyvin.
Kuka tässä on hermostunut ?..... En ainakaan minä...
Ehkä sinun pitää esittää jotain faktaa kysmystesi tueksi eikä vain perus -vihevasemmistolaista (moskova) syytös/väite tyyliä?...
Kun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on...
ei muuta kuin Intiaan ja kokemaan "vegaanin elämän ihanuus" kokovartalolla ja kaikilla aisteilla nauttein
No sen varmaan kaikki haluaa selvittää miksi kasvissyönti Intiassa vaikuutta siten kuin on vaikuttanut..? Vai johtuuko se currystä?
No, toisten nimimerkkien vääntely tyypillisesti kertoo hermostumisesta.
Alla lainaukset kirjoituksistasi yltä. Ehkä voit valistaa, että mitä oikein tarkoitit?
Todettakoon, että itse syön lihaa, ja puolestani saat myöskin syödä lihaa.
Mutta eihän noissa jutuissa ole mitään järkeä.