konservatiivi
Kersantti
Itse en vastusta sähköautoilua mitenkään. Olen vain vihainen että minun pakollinen työmatka autolla tulee kallistumaan kallistumista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sitten kun valtiolta jää miljoonien bensaverot saamatta, maksaako sähköautoilu tulevaisuudessa sitten saman mitä tälläkin hetkellä?
Millaiset muutokset kohtaavat nykyisiä öljymaita kulutuksen radikaalin laskun myötä?Öljymaiden vaikutusvalta muutoksessa on varmaan suuri. Olen aika varma, että samat yhtiöt sekä suunnittelevat että panttaavat teknologiaa niin kauan kuin niillä on jossain pumpattavaa.
Millaiset muutokset kohtaavat nykyisiä öljymaita kulutuksen radikaalin laskun myötä?
Levottomuuksia?
Talousuudistuksia á la Venezuela.Millaiset muutokset kohtaavat nykyisiä öljymaita kulutuksen radikaalin laskun myötä?
Levottomuuksia?
Jos tämä harmittaa, niin ajatteleppa mitä tämä tarkoittaa sähkön hinnalle! Valtio voi nostaa senkin verotusta ja on ihan varmaa, että lisääntyvä kulutus ei ainakaan tee sähköstä halvempaa.
Onko hallitus tietoinen, että Suomen henkilöautoliikenne on 10% kasvihuonepäästöistämme? Ja että metsämme sitovat sen yli viisinkertaisesti?
CO2-Päästöt muodostuvat pienistä puroista. Ne voidaan jokainen käydä tuolla tavalla, sopivasti ryhmitellen läpi, ja todeta, ettei tarvi tehdä mitään, kun tämä ja tämä alue tuottaa vain näin vähän päästöjä ja meidän metsät sitoo sen.
Itse en vastusta sähköautoilua mitenkään. Olen vain vihainen että minun pakollinen työmatka autolla tulee kallistumaan kallistumista.
@Hallinkorva
https://knoema.com/atlas/Finland/CO2-emissions-per-capita
https://knoema.com/atlas/Poland/CO2-emissions-per-capita
Siitä vertailemaan syitä erilaisille päästövähennystavoitteille.
Pysy liikenteessä. Se on edelleen yksi puro. Onko tarkoitus peittää alle kaikki muu oleellinen CO2?
Ei tainnut tulla mp- ja skootteri-strategiaan myöskään vastausta.
Kun lukee tämän ketjun kirjoituksia, niin pohdin seuraavia:
jos ketjussa esitellyt visiot ovat osoittautumassa todeksi, niin MH? Mitä tarkoittaa silloin valtion ja yritysten panostukset ja tuotekehittely biokaasun-dieselin-hiilen parissa? Biohiileen minun on ollut tuotteena vaikea uskoa alkujaankaan. Biokaasu, ok, jos se syntyy mm. jätteiden hävittämisprosessissa. Biodiesel, ok, jos mineraaliöljy on kaputt. Eli kysynkö perustellusti: MH?