fulcrum
Greatest Leader
Voisiko olla jopa niin, että toimittajavaltiot eivät halua huomiota lahjoituksilleen?
Siinä vaiheessa kun twitteri punaisena suorastaan kilpaillaan toimituksista niin on kyllä myöhäistä enää vältellä huomiota julkisesti...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko olla jopa niin, että toimittajavaltiot eivät halua huomiota lahjoituksilleen?
Iglat + strelat + stinger + BUK ohjukset + 300n ohjukset + startreak ohjukset ja mitä vielä voi olla. Kukaan tiedä Iglojen ja strelojen määrää mitä on toimitettu..
Siinä vaiheessa kun twitteri punaisena suorastaan kilpaillaan toimituksista niin on kyllä myöhäistä enää vältellä huomiota julkisesti...
![]()
Venäjän hävittäjä syöksyi maahan Leningradin alueella
Miehistö pääsi pelastautumaan koneesta, Venäjän läntinen sotilaspiiri kertoo.www.iltalehti.fi
Meillä jo itäraja on sen verran maaginen, ettei sitä kannata lähestyä.
Iglat meiltä ja multa yhteensä? Strelat kaikki vanhoista itäblokin maista? Ihan vanhaa tyhjennetään vanhat pois.Kyllä minä väitän että nuo ynnäämällä on vaikea saada kasaan edes 2500, saati 25000. Etenkin kun ne Saksan homeiset Strelat on luultavasti käyttökelvottomia melkein kaikki. Pilkkuvirhe jollain tullut näpytellessä.
Osa:t, Puolasta gromia ja piorunia ties minkä verran... Javelinillakin voi ampua hekoja, joten nekin on voitu laskea molempiin lukemiin... on tuo ihan mahdollinen määrä.Iglat + strelat + stinger + BUK ohjukset + 300n ohjukset + startreak ohjukset ja mitä vielä voi olla. Kukaan tiedä Iglojen ja strelojen määrää mitä on toimitettu..
Iglat meiltä ja multa yhteensä? Strelat kaikki vanhoista itäblokin maista? Ihan vanhaa tyhjennetään vanhat pois.
Tosin nyt USA kertoo sijoittavansa Patriot-yksikön Slovakiaan, koska Slovakia antoi S-300 Ukrainalle. En nyt löydä enää mitää Hollannin Patrioteista, joten ehkä se ei onnistunut ja USAn patteri(-sto) korvaa sen.Tätä tuli arvailtua 9.3 sen perusteella, että Hollanti ilmoitti siirtävänsä Patriot-järjestelmän Slovakiaan. Ei tämä määriltään ja laadultaan sotaa ratkaise, mutta parempi kuin ei mitään. Kun juurikin siellä Stingeriä ulottuvamman IT:n alueella se suurin pula ja puute.
Slovakia on toimittanut S-300-ilmatorjuntajarjestelman Ukrainaan/
Aika mahdotonta tietää tuollaista yksityiskohtaa.Eikös David Sling loppukiihdytys nosta sen ohjuksen nopeuden 7 Machiin?
missilethreat.csis.org
Niin, saahan sen mainita mutta se ei tarkoita onko se oikein. Eikä ymmärretä sen merkitystä.David's Sling (Israel) | Missile Threat
David’s Sling (Hebrew designation: Magic Wand) is an Israeli air and missile defense system designed to defeat short-range ballistic missiles, large-caliber rockets, and cruise missiles. Co-developed with the United States, David’s Sling occupies a middle tier in its missile defense...missilethreat.csis.org
Mainittu 7,5 mach
Voistiko avata, tuota komenttia? Onko se oikein: no voi olla enempi tai vähempi,, mutta eikö kaikki täällä oleva tekinen tieto ole " onko oikein" mallia. Harvempi meistä on itse mitannut mitään. Luotta vain jonkun sanaan tai tekstiin. Eikä ymmäretä sen merkitystä: Nyt olisi sopiva paikka opettaa minua.Niin, saahan sen mainita mutta se ei tarkoita onko se oikein. Eikä ymmärretä sen merkitystä.
Eli "tieto" jolla ei tee oikein mitään.
Voistiko avata, tuota komenttia? Onko se oikein: no voi olla enempi tai vähempi,, mutta eikö kaikki täällä oleva tekinen tieto ole " onko oikein" mallia. Harvempi meistä on itse mitannut mitään. Luotta vain jonkun sanaan tai tekstiin. Eikä ymmäretä sen merkitystä: Nyt olisi sopiva paikka opettaa minua.