Jopuni Ylipäällikkö Tänään 05:55 #14,781 atu-c2 kirjoitti: Veikkaisin osittaista ballististen ohjusten torjuntaa (terminaalivaihe, SRBM, MRBM), eli 9K720 Iskander torjuntaa. Klikkaa laajentaaksesi... Eikös Barak pysty siihenkin, miten minulla on sellainen käsitys. Olisko ohjukset halvempia?
atu-c2 kirjoitti: Veikkaisin osittaista ballististen ohjusten torjuntaa (terminaalivaihe, SRBM, MRBM), eli 9K720 Iskander torjuntaa. Klikkaa laajentaaksesi... Eikös Barak pysty siihenkin, miten minulla on sellainen käsitys. Olisko ohjukset halvempia?
Museo Kenraali Tänään 08:28 #14,782 Jopuni kirjoitti: Eikös Barak pysty siihenkin, miten minulla on sellainen käsitys. Olisko ohjukset halvempia? Klikkaa laajentaaksesi... Onko Linko myynnissä kaikille amerikkalaisen teknologian osalta?
Jopuni kirjoitti: Eikös Barak pysty siihenkin, miten minulla on sellainen käsitys. Olisko ohjukset halvempia? Klikkaa laajentaaksesi... Onko Linko myynnissä kaikille amerikkalaisen teknologian osalta?
A Analysti Ylipäällikkö Tänään 08:43 #14,783 Museo kirjoitti: Onko Linko myynnissä kaikille amerikkalaisen teknologian osalta? Klikkaa laajentaaksesi... Ei tietenkään. USA säätelee teknologiansa vientiä tarkasti. Esim JASSM-maita on vähän....
Museo kirjoitti: Onko Linko myynnissä kaikille amerikkalaisen teknologian osalta? Klikkaa laajentaaksesi... Ei tietenkään. USA säätelee teknologiansa vientiä tarkasti. Esim JASSM-maita on vähän....
Raveni Greatest Leader Tänään 09:46 #14,784 Linkki on Israelille itsellään käytössä ja suojaa maata mutta miten barak? Tuskin maa kamalasti päällekkäisiä suorituskykyä luo
Linkki on Israelille itsellään käytössä ja suojaa maata mutta miten barak? Tuskin maa kamalasti päällekkäisiä suorituskykyä luo
-TripleX- Respected Leader 51 minuuttia sitten #14,785 Jenkitkin tutkivat ohjus- ja droonitorjuntaa 155 mm tykeillä, aivan samoin kuin aiemmin laittamani uutinen Japanista. U.S. Army partners with BAE Systems to develop Multi-Domain Artillery Cannon (MDAC) The U.S. Army has announced plans to award a sole-source contract to BAE Systems for the development of a prototype Multi-Domain Artillery Cannon (MDAC). defence-industry.eu
Jenkitkin tutkivat ohjus- ja droonitorjuntaa 155 mm tykeillä, aivan samoin kuin aiemmin laittamani uutinen Japanista. U.S. Army partners with BAE Systems to develop Multi-Domain Artillery Cannon (MDAC) The U.S. Army has announced plans to award a sole-source contract to BAE Systems for the development of a prototype Multi-Domain Artillery Cannon (MDAC). defence-industry.eu