Jopuni
Kenraali
Uusi kone, täytyy kunnolla aja sisään tulla tutuiksi ominaisuuksiin ja eiköhän suoritus arvot ole osittain salaisia.Miksi ei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uusi kone, täytyy kunnolla aja sisään tulla tutuiksi ominaisuuksiin ja eiköhän suoritus arvot ole osittain salaisia.Miksi ei?
Toisaalta Hornetin kohtauskulmarajoitusten poisto näkyi esityslento-ohjelmassa oikein positiivisesti.Kyllä Hornetinkin esityslento oli alkuaikoina huomattavasti vähemmän lentoalueen äärille viety. Hienoimpien lentonäytösliikkeiden suoritustekniikka ja suoritusarvot eivät löydy lentokäsikirjasta.
En tiedä. Kuulemma pilottien pikkujouluissa ollut viime vuosina melkoisen vauhdikasta...Kuka pölli pilottien Pervitiinit?
Puolustusvoimilta katosi satoja lentäjille jaettavia piristetabletteja – lupa käyttää vain äärimmäisissä olosuhteissa
Sotilaslääketieteen keskuksesta hävisi vuosina 2009–2020 lukuisia lentäjän ensiapusarjoja, jotka sisältävät vahvoja kipulääkkeitä ja piristeitä. Kumpiakin voi väärinkäyttää päihteinä.yle.fi
RAF aikoo tuoda Typhoonit Suomeen kokeilemaan, miten hävittäjien operointi maantietukikohdista onnistuu – sitten hommaa testataan F-35:n kanssa
Suomalainen kokemus hajautetuista operaatioista koituu nyt myös liittolaismaiden eduksi.www.tekniikkatalous.fi
Typhoonit ovat tulossa vielä tänä vuonna Suomeen tutustumaan maantietukikohtiin. Myöhemmin toiminta laajennetaan brittien F-35B -kalustolle kotisaarella. Maantiet suunnitellaan päällystettävän alumiinilla tätä varten.
Tämä antaa myös uuden näkökulman ilmavoimien Lemmenjoen mökin taannoisiin tapahtumiin…En tiedä. Kuulemma pilottien pikkujouluissa ollut viime vuosina melkoisen vauhdikasta...
Olis muuten retee baana ajella tuollainen alumiinipäällysteinen motari. Sadekelillä ehkä vähän hasardi.Kuten arvata saattaa, jossain iltalööpin kommentiosastolla jo maristiin siitä, miten kalliiksi F-35:t tulevatkaan Suomelle, kun nyt joudumme päällystämään tienpätkiä alumiinilla. Tietenkin jättäen kokonaan huomiotta sellaisen pikkuseikan, että brittien pystysuoraan operoivan B-mallin päällysteelle asettamat vaatimukset ovat täysin erilaiset kuin Suomen käyttöön tulevan perinteisemmän A-version.
Olis muuten retee baana ajella tuollainen alumiinipäällysteinen motari. Sadekelillä ehkä vähän hasardi.
Onkohan tuo niin että AIM-120C-8 on se jota myydään ulos ja AIM-120D-3 jää vain US- käyttöön? Siinä tapausessa AIM-260 ja AIM-120D-3 ovat ne kehittyneimmät ohjukset lännessä yhdessä Meteorin kanssa.
Kohta siellä ei enää harjoitella kun paikalla on asutusalue.Kokeiluharjoituksessa otettu Malmin lentokenttä hyötykäyttöön
Luokitellaan "majoittumisalueeksi" niin ongelma katoaa.Kohta siellä ei enää harjoitella kun paikalla on asutusalue.
Kyllä, tältä se on näyttänyt. C-8 on FMS-asiakiden ohjus ja D on Yhdysvalloille ja tärkeimmille kumppaneille. Mitään eroja noiden välillä en ole julkisuudessa nähnyt edes arvailtavan.Onkohan tuo niin että AIM-120C-8 on se jota myydään ulos ja AIM-120D-3 jää vain US- käyttöön? Siinä tapausessa AIM-260 ja AIM-120D-3 ovat ne kehittyneimmät ohjukset lännessä yhdessä Meteorin kanssa.