Immosen englanninkielinen julistus Facebookissa, heinäkuu-15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrjö
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Kirjotin: Ehkä sattumaa, ehkä ei. Huolimatonta lausuntoa käytetty hyväksi? Bäckman varmasti näki tilaisuutensa levitää tietoa siitä, että he ovat Suomessa vallan liepeillä. Hänestä oli tärkeää tehdä se juuri Ukrainassa.

Minulla on yksi huono piirre, joka näkyy (ja monta näkymätöntä): en usko poliitikon hyvään enkä luota. Minulle tämä Immosen persläpi ei tule pyhäksi vain sillä, että hän on persu. Minulla on persusympatioita paljon. Natsisympatioita minulla ei ole. Hänen viestinsä jos lukee sitä SVL:n kanssa poseeraamista vasten ja sitä, mitä SVL on, ei jää epäselvyyttä ainakaan siitä puolesta.

Kokemattomuuttaan taitaa Immonen olla leikissä nyt, kuten Deeii oletti. Niin minunkin tunteeni sanoo. Mutta en vanno. Lisäksi asia ei riipu meistä eikä Hommafoorumista. Katsellaan.

Mamut tarjoavat Immoselle tukea (ja kommenttiosiossa "kansa" puhuu...).

Kun aiemmin puhuttiin maahanmuuttajanuoren lähtemisestä Isiksen riveihin, puhuttiin siitä, että he ovat syrjäytyneet, tai että he olisivat olleet syrjittyjä Suomessa, ja että he eivät saaneet tarpeeksi apua yhteiskunnasta.

Nyt ihmmettelen miksi Olli Immonen ei tarvitse meiltä apua? Nyt tuntuu, että koko maa on Olli Immosta vastaan. Häntä kutsutaan natsiksi, fasistiksi, sodan julistajaksi ja vihan lietsojaksi. Mutta mistä me tiedetään, että hän ei olisi syrjäytynyt? Tai hän ei olisi törmännyt rasismiin? Ja mitä jos hän tarvitseekin apua? Kyllä nykyaikana valkoiset suomalaisetkin voivat törmää rasismiin. Nyt pitää muuttaa asennetta.

Euroopassa kasvaa tällä hetkellä todella vauhdikkaasti äärioikeistolaisuus, ääri-islam, muukalaisviha ja terrorismi. Niiden vastustaminen vaatii meiltä kaikilta työtä. Emme tule onnistumaan, jos osoitetaan sormella kaikkein heikoimpia, jotka tarvitsisivat eniten apua yhteiskunnassa. Yksi niistä voi olla Olli Immonen.

http://welikadaf.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199237-miksi-suomi-syrjii-ollia
Olisiko jotain iltalukiota Oulussa, jonne Olli voisi mennä niin että saisi sen ylioppilastutkinnon suoritettua? ;) Huono on edetä ilman ylioppilastutkintoa. Montaa vuotta ei jaksa sielä Siwan kassan vieressä notkua.

Hassua, mutta minä en näe mitään naureskeltavaa Immosen koulunkäynnissä tai töissä. Hän on 19- vuotiaana kirjoittanut, sen jälkeen käynyt ammatillisen koulutuksen ja ehtinyt olla muutaman vuoden töissä ennen kuin valittiin eduskuntaan.

Mikä tuossa on niin hauskaa?

Olisiko jotain iltalukiota Oulussa, jonne Olli voisi mennä niin että saisi sen ylioppilastutkinnon suoritettua? ;) Huono on edetä ilman ylioppilastutkintoa. Montaa vuotta ei jaksa sielä Siwan kassan vieressä notkua.
Tämäkö se on sitä suvaitsevaista keskustelua? En jumalauta jaksa taas ymmärtää yhtään, Immosta pätkääkään fanittamatta.

Immonen on kirjoittanut ylioppilaaksi 2005...
Ei, hän kävi lukion, mutta jätti ylioppilaskirjoitukset kesken

http://nyt.fi/a1305973024363
Hän jätti ylioppilaskirjoitukset väliin ja opiskeli ammattikoulussa turvallisuusalan perustutkinnon.

Tosin Immonen ei ole tehnytkään niitä vartijan hommia, kun sairasloma yllätti. Kansanedustajan hommia selkä sitten yllättäen kestää, kuten matkailua eteläiselle pallonpuoliskolle. Hmm..

• Tykkää
Reactions: s91
Mielenosoituksia facebook päivityksessä esitetyn mielipiteen vuoksi? Porukka antaa tälle nyt ehkä vähän liikaa painoarvoa.

Tämäkö se on sitä suvaitsevaista keskustelua? En jumalauta jaksa taas ymmärtää yhtään, Immosta pätkääkään fanittamatta.
Immonen on poliittinen toimija joka on käyttänyt hyvin vahvaa kieltä. Lisäksi on ollut hieman epäselvä tutkinnostaan.

Länsimaissa on normaalia että poliittikoita voidaan ruotia hyvinkin tarkasti. En ole kommentoinut Immosen etnisyyttä, heimoa, kotikylää tai sukua tms johon hän ei itse voi vaikuttaa. Mitä voimakkaampia mielipiteitä politiikko esittää, sitä voimakkaampaan kritiikkiin hän voi varautua. Enkä minä miksikään suvaitsevaksi ole sitäpaitsi ilmoittautunut.

• Tykkää
Immonen on poliittinen toimija joka on käyttänyt hyvin vahvaa kieltä. Lisäksi on ollut hieman epäselvä tutkinnostaan.

Länsimaissa on normaalia että poliittikoita voidaan ruotia hyvinkin tarkasti. En ole kommentoinut Immosen etnisyyttä, heimoa, kotikylää tai sukua tms johon hän ei itse voi vaikuttaa. Mitä voimakkaampia mielipiteitä politiikko esittää, sitä voimakkaampaan kritiikkiin hän voi varautua. Enkä minä miksikään suvaitsevaksi ole sitäpaitsi ilmoittautunut.
Jos argumentointi menee about tähän: Meijän isillä on parempi auto kun teijä isillä, hähää. Palveleeko tuo yhtään ketään, ei. Fiksuna kaveri luulis ymmärtävän.

Hassua, mutta minä en näe mitään naureskeltavaa Immosen koulunkäynnissä tai töissä. Hän on 19- vuotiaana kirjoittanut, sen jälkeen käynyt ammatillisen koulutuksen ja ehtinyt olla muutaman vuoden töissä ennen kuin valittiin eduskuntaan.

Mikä tuossa on niin hauskaa?

No katsoppas toisilla ihmisillä tuollaiset jutut kuin hyödylliseen ammattiin kouluttautuminen, perheen perustaminen ja myös kansanedustajuus luetaan vain vioiksi!

Sen sijaan kun luomakunnan kruunu Adam kännissä heittelee ukemeja kaverin kämpillä ja pitää alakerran aamuvuoroon meneviä hereillä se on vain hauskanpitoa mitä nuo "ahdasmieliset demarit ja persut eivät ymmärrä".

Sosiopsykologituttavani avasi puhelimessa tapaus Immosta mielenkiintoisella tavalla. Hänen mukaansa poliitikoilla on oikeus käyttää vähän reipaampaa kieltä ja toisaalta poliitikon on kyettävä ottamaan vastaan myrskyjä sen vuoksi. Suomessa tosin ei ole totuttu ihan zhirinovskilaiseen kielenkäyttöön.

Politiikassa nahka parkkiintuu, kansan muisti on lyhyt: kukaan ei kauaa muista pieniä nuoruuden syntejä. Kun miettii Tuomiojan Zavidovoja, Juhantalon koplauksia, Jäätteenmäen fakseja ja Kanervan kaikkia sähkäyksiä, tuo Facebook-jihad unohtuu kyllä.

Halla-Aho sai tuomion ja paljon inhoa ja halveksuntaa, ja hänet valittiin Europarlamenttiin kaikkien aikojen toisiksi suurimmalla äänimäärällä. Hän on jäsen kansalaisvapauksien sekä oikeus- ja sisäasioiden valiokunnassa ja EU:n ja Venäjän parlamentaarisen yhteistyövaliokunnan valtuuskunnassa. Varajäsen hän on sisämarkkina- ja kuluttajansuojavaliokunnassa ja valtuuskunnassa, joka toimii EU:n ja Kazakstanin, Kirgisian ja Uzbekistanin parlamentaarisissa yhteistyövaliokunnissa ja vastaa suhteista Tadžikistaniin, Turkmenistaniin ja Mongoliaan.

Kanerva on ETYJin yleiskokouksen presidentti.

Jäätteenmäki on EU-parlamentin varapuhemies ja ympäristön, kansanterveyden ja elintarvikkeiden turvallisuuden valiokunnan (ENVI) jäsen. Varajäsen hän on ulkoasiainvaliokunnassa (AFET), budjettivaliokunnassa (BUDG) ja turvallisuus- ja puolustuspolitiikan alavaliokunnassa (SEDE).

Juhantalo erotettiin eduskunnasta rikoksen tähden. Hän luimisteli aikansa ja pääsi tänä vuonna taas sisään.

Mitä yritän sanoa?

Sitä,että Immosen kannattaa pysyä erossa SVL:n porukasta ja varoa somea.

No katsoppas toisilla ihmisillä tuollaiset jutut kuin hyödylliseen ammattiin kouluttautuminen, perheen perustaminen ja myös kansanedustajuus luetaan vain vioiksi!

Sen sijaan kun luomakunnan kruunu Adam kännissä heittelee ukemeja kaverin kämpillä ja pitää alakerran aamuvuoroon meneviä hereillä se on vain hauskanpitoa mitä nuo "ahdasmieliset demarit ja persut eivät ymmärrä".
Jos haet sen postauksen jota siteeraat virheellisesti, totesin myös ettei se ollut hienompia hetkiä.
Tietääkseni en ole koskaan väittänyt olevani luomakunnan kruunu. En myöskään ole politiiko, joka kirjoittelee "yhdestä todesta/todellisesta suomalaisesta kansakunnasta" (one true Finnish nation).

Ihan turhaa sinun on olkiukkoilla. Jos siteeraat, siteera oikein äläkä keksi.

Jos argumentointi menee about tähän: Meijän isillä on parempi auto kun teijä isillä, hähää. Palveleeko tuo yhtään ketään, ei. Fiksuna kaveri luulis ymmärtävän.
Olen ilmeisesti ilmaissut itseni epäselvästi.

Kansanedustaja Immosen koulutuspohja on heikko siihen verrattuna mitä tekee ja mitä päästelee yhteiskunnasta. Immonen ilmoittaa itse eduskunnan CV sivuilla
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/1122.aspx
"Työura / Elämänkertatietoja:"Securitas oy 2007-
kesätöitä opiskeluaikana huonekalumyymälässä, kirjastoapulaisena ja maalarina"

Tällaisia ilman varsinaista työkokermusta olevia kansanedustajia on tavattu kutsua poliittisiksi broilereiksi.

No, Immonen on valittu kansanedustajaksi ja eduskunnassa hän istuu.

• Tykkää
Olen ilmeisesti ilmaissut itseni epäselvästi.

Kansanedustaja Immosen koulutuspohja on heikko siihen verrattuna mitä tekee ja mitä päästelee yhteiskunnasta. Immonen ilmoittaa itse eduskunnan CV sivuilla
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/1122.aspx
"Työura / Elämänkertatietoja:"Securitas oy 2007-
kesätöitä opiskeluaikana huonekalumyymälässä, kirjastoapulaisena ja maalarina"

Tällaisia ilman varsinaista työkokermusta olevia kansanedustajia on tavattu kutsua poliittisiksi broilereiksi.

No, Immonen on valittu kansanedustajaksi ja eduskunnassa hän istuu.
Ja se on sinun mielestä hedelmällistä keskustelua kun alkaa alentavaan sävyyn herjaamaan koulutuksesta ym. Samalla laitoit kaikki siwan kassat vähän alempiarvoiseen asemaan, ihan niin kuin sinä olisit joku parempi ihminen. Jos tuota et itse tajua, niin en ymmärrä. Onko tämä sitä suvaitsevuutta?

Adam7 kirjoitti ihan asiasta. En nähnyt merkkejä herjauksesta( Herjaus on poistunut Suomen laista, nykyisin tunnetaan vain kunnianloukkaus)

P.s Olen varma, että pidät itseäsi Minua parempana ihmisenäo_O
Miten olisi jos ihan oikeasti lopettaisit tuon spämmäämisen?

Maahanmuuttoketjut ja kaikki, mikä liittyy kansallisiin ja kansainvälisiin, keräävät yleensä kaikki häiriköt koolle je nostavat myräkkää muissakin.

Rivit suoraksi ja tulta:

Desantti paljastui.

Dosentti Bäckmanin kirjoitus Immosesta hämmensi Brysselissä

KOTIMAA|Turun Sanomat21:43|13 http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/800281/Dosentti+Backmanin+kirjoitus+Immosesta+hammensi+Brysselissa
Brysselissä julkaistiin kymmenellä kielellä artikkeli Olli Immosesta otsikolla: "Suomalainen poliitikko ehdottaa toistamaan Breivikin terroristi-iskut". Kirjoittajaksi paljastui Dosentti Johan Bäckman.

Suomeksi käännettynä tekstissä todetaan näin: "Suomalainen äärioikeistolainen ekstrimisti kansanedustaja Olli Immonen nationalistisesta Perussuomalaiset-puolueesta ehdotti äskettäin väkivaltaisia hyökkäyksiä monikulttuurista yhteisöä vastaan ja rakentamaan uuden "yhden oikean suomalaisen kansakunnan" . Hän ajoitti Facebook ilmoituksensa Breivikin terroristi-iskun vuosipäivään. Immonen esiintyi myös julkisuudessa täydellisenä Breivikin kopiona. Ilmoitus aiheutti valtavan skandaalin - kymmenien tuhansien ihmisten mielenosoitus pidetään Helsingissä tänään Immosta ja Perussuomalaisia vastaan. Immosen provokaatio voi johtaa Perussuomalaisten hajoamiseen tai heidän siirtymiseen oppositioon."

Kirjoituksen julkaisi EU Reporter, Brysselissä EU:n asioihin erikoistunut sivusto (www.eureporter.co).

Useat henkilöt Suomesta olivat olleet yhteydessä toimitukseen ja kertoneet, että kirjoitus ei vastaa todellisuutta.

Kirjoitus oli saapunut nimikkeellä tiedote. Lähettäjänä oli Johan Bäckman RISI (RISI = Venäjän Strategisen Tutkimuksen Instituuttiin).

Dosentti Johan Bäckman on Venäjän kommenteillaan huomiota herättänyt helsinkiläinen yhteiskuntatieteilijä. Bäckmanin tiedote oli siirretty EU Reporter kustantaja/toimittaja Colin Stevensin kautta onlinine toimittaja James Drew:lle, joka siirsi sen toimitusvirtaan, jolloin se käännettiin kymmenelle EU:n kielelle.

Suomesta tulleiden kommenttien jälkeen Drew rupesi selvittämään kirjoituksen yksityiskohtia.

– Lukijoiden palautteeseen ei aina voi luottaa ja Bäckmanilta tuli vakuutus jutun täsmällisyydestä. Ensin lisäsimme kirjoittaja Bäckmanin nimen juttuun, lopulta poistimme koko jutun, kun Immosen FB-kirjoituksen yksityiskohdat selvisivät meille, kertoi Dew.

Juttu ehti olla EU Reporterin pääuutisissa pari päivää.

– Olen hyvin pahoillani, että tämä kirjoitus meni meillä suoraan läpi. Nyt sen tilalla on anteeksipyyntö. Pyydän anteeksi sekä Olli Immoselta että myös kaikilta suomalaisilta, sanoi James Drew.

TS–TIMO OLAVI JALKANEN

Rivit suoraksi ja tulta:
%C3%B6r341.jpg

( :) )

Back