inhaa itäkalustoa

Tuon uutuuden ilmanottoaukko on hämmentävän pieni. Ja jos meinaa lentää niin kovaa kun sanotaan niin sen pitäisi olla säätyvä.
Näyttää olevan nykyään muodissa oleva DSI-ilmanotto, jolla pystytään jonkun verran kiertämään normaalin kiinteän ilmanoton heikkouksia.
Minulle on epäselvää, onko tämä 'shakkimatti' ilmavoimien speksi, vai Suhoin oma privaattiprojekti jota kehitellään sivutyönä, samaan tapaan kuin FC-31? Myös Mikojanilla pitäisi olla kevyempi häivehävittäjä kehitteillä, onko tarkoitus järjestää vertailu ja valita voittaja?
 
Venäläistä työnjälkeä parhaimmillaan:

E65Wmu1XIAEywvs
Siellä Ivan selittää, että "Osasin tehä ihan ite!"
 
Myös Mikojanilla pitäisi olla kevyempi häivehävittäjä kehitteillä, onko tarkoitus järjestää vertailu ja valita voittaja?
RUSIn Justin Bronkin heiton mukaan MiG on melkeinpä mennyttä ja Sukhoin ympärille konsolidaatio käynnissä.
Kyllähän toki tuo pienoismallien vrt. Checkmaten perusteella näyttäisi myös hieman siltä. Su-57 on myös tulossa ja MiGillä on vain uudelleenlämmityksiä.

Hävittäjien puolella ei ole varaa puuhastella samalla tavalla kuin laivastossa. Toki mielellään saisivat...

Tässä siis Bronkin lausunto eiliseltä (kohta noin 21:40): MiG finally absorbed by UAC -> essentially donating expertise and parts... engineers and facilities to kind of what Sukhoi in all but name.
"basically Mikoyan is kind of done as a fighter manufacturer"
Jos ei näy niin kanava on Military Aviation History ja otsikko on

Russian Air Power: An OVERHYPED Threat?​

 
Viimeksi muokattu:
Venäläistä työnjälkeä parhaimmillaan:

E65Wmu1XIAEywvs
Miten kehtaa tuoda tuollaisen nyrkkipajalla kasatun romun näyttelyyn? Luulisi että edes sen yhden näytekappaleen viitsisi tehdä kunnolla, vaikka sitten linjalta puskisikin tuon näköistä. Samanlaista niillä aiemminkin ollut esim MiG-29 pinnat. Ikään kuin niitit olisi laitettu liian tiukalle, kun jokaisen kohdalle tullut pieni lommo
 
Miten kehtaa tuoda tuollaisen nyrkkipajalla kasatun romun näyttelyyn? Luulisi että edes sen yhden näytekappaleen viitsisi tehdä kunnolla, vaikka sitten linjalta puskisikin tuon näköistä. Samanlaista niillä aiemminkin ollut esim MiG-29 pinnat. Ikään kuin niitit olisi laitettu liian tiukalle, kun jokaisen kohdalle tullut pieni lommo
Su-57 ekat protot oli ihan samanlaisia, esisarjakoneissa sitten työn jälki koheni. Protot tehdään käsityönä ja tarkoitus on lähinnä kokeilla koneen konfiguraatiota. X-32/35 ei olleet juuri tuon kummemman näköisiä.
Gripen E:n rolloutissa myös kauhisteltiin täällä proton krouvia pintatyötä.
 
Su-57 ekat protot oli ihan samanlaisia, esisarjakoneissa sitten työn jälki koheni. Protot tehdään käsityönä ja tarkoitus on lähinnä kokeilla koneen konfiguraatiota. X-32/35 ei olleet juuri tuon kummemman näköisiä.
Gripen E:n rolloutissa myös kauhisteltiin täällä proton krouvia pintatyötä.
On tuo x-32 vaan saatanan ruma, vieläkin jaksaa naurattaa :poop:
 
Back
Top