Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Leijona ole tai ainakin on ollut kotimainen kellomerkki? Vissiin kestänyt hyvin? 21 vuotta on kuitenkin pitkä aika.Mulla on 21 vuotta ranteessa ollut Leijona merkkinen viisarikello.
On vieläkin. Noissa vanhoissa käytettiin aika laadukkaitaikin sveitsiläisiä koneistoja. Nykyisellään taitavat ikävä kyllä tulla kiinalaisista hikipajoista. Jos tuollaista halajaa, joku vintage-ikäinen olisi oma suositus.Eikös Leijona ole tai ainakin on ollut kotimainen kellomerkki? Vissiin kestänyt hyvin? 21 vuotta on kuitenkin pitkä aika.
Oikeassa olet.Täällä on ryhdytty tuomaan esille hienoja ja osin myös hintavia kelloja. Mm. ystävämme ja huonetoverimme @Gyllis1 on laittanut muutaman kuvan varsin tyylikkäistä aikaraudoista, mutta minulla tekee pahaa kuvitella noin hienojen kellojen koettelemuksia ja kolistelua sotaväen hieronta- ja hankaushommissa. Siviilikäyttöön nuo kelpaisivat minulle mennen tullen, etenkin silloin, kun puku- tai pikkutakkihommat kutsuvat.
Inttirolexin pääkäyttäjä on varusmies (tai -henkilö). Kello tulee tällöin oletusarvoisesti rymykäyttöön ja keskimääräinen realiteetti on, että lompakossa ei liika pullota. Sopiva halpiskello tai sitten parempi rymykäyttöön sopiva versio on ehkä realistinen ja optimaalinen ydinkäyttäjäryhmälle.
Casio dw-5600. Käy ja kukkuu.
Jälleen makuasia josta ei pidä kiistellä, kunhan kerron omani; minun makuun tuossa on liikaa tekstiä. Olen kyllä tähän asti tyytyväinen omaan kokomustaan malliin.
Molemmat ovat muotikelloja joten niissä maksaa se merkki.Hemmetisti näkyy ihmisillä Applen älykelloa. Tuntuu että joka toisella. Kello ei saa olla sellainen, että pitää ladata kerran päivässä. Kello on myös miehen koru joten sen pitää olla hieno. Hinta-laatusuhteelta Fossilin kellot ovat mielestäni Ok. Näyttävät hienoilta ja koneisto myös hieman parempi kuin näissä ”brändi” kelloissa kuten Gant. Niissä maksaa ainostaan brändi ja vähän myös nahkaranneke.
Taitaa itselläkin olla tallessa 90-luvun alusta swatch-kello joita myytiin erilaisilla teemoilla. Esim.Fido Dido ja sitä rataa.Katso liite: 27739Katso liite: 27740Katso liite: 27741Katso liite: 27742Nämä ovat 90-luvun alusta , en tiedä onko muita aselajeja olemassa/malleja olemassa.