STI_Tactical9mm
Kenraali
Maanpuolustuksen kivijalka on tahtotila.
Sen murtaminen on avainisku.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maanpuolustuksen kivijalka on tahtotila.
Sen murtaminen on avainisku.
Suomalaisia uusnatseja? En kyllä itsekään kyennyt suorittamaan asepalvelusta.Niin..omana aikana tehtiin tutkimus, jossa 90% uusnatseista ei kyennyt suorittamaan asepalvelusta
Suomalaisia uusnatseja? En kyllä itsekään kyennyt suorittamaan asepalvelusta.
Jep.
Jonkinlaisia auktotriteettiongelmia.
Yksittäistä kurdiriepua torilla pieksävä nahkakuulapääjengi tuskin edustaa sellaista kompetenssia, jota Suomen Pv katsoo tarvitsevansa? Ja varmasti erittäin hyvä niin.
Joo. Näiden älykkyys ja luonne ei varmaankaan ole mikään ideaali sotilaalle.Yksittäistä kurdiriepua torilla pieksävä nahkakuulapääjengi tuskin edustaa sellaista kompetenssia, jota Suomen Pv katsoo tarvitsevansa? Ja varmasti erittäin hyvä niin
Joo. Näiden älykkyys ja luonne ei varmaankaan ole mikään ideaali sotilaalle.
kyllä muita tehtäviä löytyy. Vaikka soppatykki
Kyllä nyt uhotaan! Itse en ole käynyt armeijaa, mutta tehnyt sellaisia hommia, mistä puolet palkatuista jänistää. Menee pupu pöksyyn. Vaarallisia töitä teollisuudessa. Pointti on se, että kaikkia tarvitaan, kukin kykyjensä mukaan.Ruuanjakelijana soppatykistä...vai soppatykin sisältönä
Mitä se on suomeksi?Einsazgruppeen
Mitä se on suomeksi?
Joo. Vajavaisella saksalla ymmärsin yhden kerran ryhmälläErillisosasto
Joo. Vajavaisella saksalla ymmärsin yhden kerran ryhmällä
Kertoo paljon tästä porukasta, että 86% olis valmiita lähtemään. En tietysti tiedä tositilanteessa omaa mielipidettä tähän, mutta näin rauhan aikana tuntuu aivan turhalta hommalta. Mikä maa muka olisi minun kannalta oman henkeni arvoinen? Mikä maa olisi kymmenien tuhansien muiden henkien arvonen. Minusta ei mikään. Ei Suomi ole millään tavalla ainutlaatuinen maa, jossa eläminen on parempaa kuin muualla. Koulutetulle ihmiselle löytyisi kyllä parempaa elintasoa Länsi-Euroopasta, Kanadasta, Yhdysvalloista ja jopa Aasiasta. Mulla ei ole mitään, mikä pitäisi minut täällä.
Tätä suomettunutta Venäjälle kumartelevaa kansaa minä en omalla hengellä puolusta. Voisin harkita aseeseen tarttumista, jos tietäisin edes olevani voittajien puolella. Vastaan tänne uudestaan sen jälkeen jos kuulutaan Natoon ja puolustusmäärärahoja on nostettu.
Äitini velipuoli menetti elämänsä talvi ja jatkosodassa. Hänestä tuli puliukko. Tappoi ryssiä. Taikuri saa työntää päänsä Putinin pieneen perseeseen!Kertoo paljon tästä porukasta, että 86% olis valmiita lähtemään. En tietysti tiedä tositilanteessa omaa mielipidettä tähän, mutta näin rauhan aikana tuntuu aivan turhalta hommalta. Mikä maa muka olisi minun kannalta oman henkeni arvoinen? Mikä maa olisi kymmenien tuhansien muiden henkien arvonen. Minusta ei mikään. Ei Suomi ole millään tavalla ainutlaatuinen maa, jossa eläminen on parempaa kuin muualla. Koulutetulle ihmiselle löytyisi kyllä parempaa elintasoa Länsi-Euroopasta, Kanadasta, Yhdysvalloista ja jopa Aasiasta. Mulla ei ole mitään, mikä pitäisi minut täällä.
Tätä suomettunutta Venäjälle kumartelevaa kansaa minä en omalla hengellä puolusta. Voisin harkita aseeseen tarttumista, jos tietäisin edes olevani voittajien puolella. Vastaan tänne uudestaan sen jälkeen jos kuulutaan Natoon ja puolustusmäärärahoja on nostettu
Kertoo paljon tästä porukasta, että 86% olis valmiita lähtemään. Voisin harkita aseeseen tarttumista, jos tietäisin edes olevani voittajien puolella.
Olet selkärangaton lutrake ja sotilasvalan vannoneena valapatto.Kertoo paljon tästä porukasta, että 86% olis valmiita lähtemään. En tietysti tiedä tositilanteessa omaa mielipidettä tähän, mutta näin rauhan aikana tuntuu aivan turhalta hommalta. Mikä maa muka olisi minun kannalta oman henkeni arvoinen? Mikä maa olisi kymmenien tuhansien muiden henkien arvonen. Minusta ei mikään. Ei Suomi ole millään tavalla ainutlaatuinen maa, jossa eläminen on parempaa kuin muualla. Koulutetulle ihmiselle löytyisi kyllä parempaa elintasoa Länsi-Euroopasta, Kanadasta, Yhdysvalloista ja jopa Aasiasta. Mulla ei ole mitään, mikä pitäisi minut täällä.
Tätä suomettunutta Venäjälle kumartelevaa kansaa minä en omalla hengellä puolusta. Voisin harkita aseeseen tarttumista, jos tietäisin edes olevani voittajien puolella. Vastaan tänne uudestaan sen jälkeen jos kuulutaan Natoon ja puolustusmäärärahoja on nostettu.
Edit. Tuli vielä muutama syy mieleen kielteiseen kantaani. Puolustusvoimat ei käytä reserviä kunnolla hyödyksi. Itse suoritin asepalveluksen aika tärkeässä tehtävässä, mutta eipä sieltä ole ikinä kuulunut perästä. Toisekseen esimerkiksi ihmisten koulutusta ei hyödynnetä ollenkaan sodanajan sijoituksessa. Mulla olisi taatusti oman siviiliammatin puolelta annettavaa Puolustusvoimille, mutta eipä sillä mitään vaikutusta ole mihinkään. Enkä usko tähän tulevan mitään muutosta, vaikka siitä on puhetta ollutkin.