Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Libanonin ulkoministerin mukaan Libanonin hallituksella ei ole kykyä vaikuttaa Hizbollahin toimiin. Israel pitää Libanonia vastuussa Hizbollahin toimista.
Müchenissä oli vähän kovemmat otteet Hamasia tukevia mielenosoittajia kohtaan (Müchenissä tämä mielenilmaus oli päätetty estää viranomaispäätöksellä, silti sinne kokoontui väkeä):
Baijerin viranomaiset eivät selvästikään anna heidän päätöstensä yli käveltävän, kuten Ranskassa ja Englannissa oli tapahtunut näiden osalta.
Saksa aikoo karkottaa Hamasin kannattajat:
https://archive.ph/Gp72Z (arkistolinkki, kun Daily Telegraphillä on maksumuuri)Germany to ‘do everything’ to protect Jewish people
String of anti-Semitic hate crimes leads government to ‘use all legal means to deport Hamas supporters’www.telegraph.co.uk
Kyllä! Ja ihmettely kova näistä länsimaiden vasemmistolaisista, jotka vastoin parempaa tietoa ja infoa toistelevat suoraan terroristien puolustava paska. Muuksi sitä ei voi kutsua.Ehkä tästä konfliktista voisi sellainen hyvä seurata, että viimeinkin herätään siihen millainen rinnakkaisyhteiskunta on pesiytynyt länsimaihin ja ruvetaan tekemään muutoksia lainsäädääntöön Euroopan laajuisesti. Pistetään Eurooppa etusijalle ja perseilijät takaisin sinne mistä tulivat. Aina kai voi toivoa ...
Tunnen tän kaverin nuoruudesta, ja näin vanhemmitenkin polut ovat kohdanneet jonkin verran. Valitettavasti kertoo karua kieltä siitä miksi tuollapäin ei rauhaa saada aikaseksi.
Tähän kanssa itse kiinnittänyt huomiota noissa videoissa. Miten Israelin kaltaisessa maassa poliisi voi olla aseistautunut pelkällä pistoolilla. En ymmärrä.Myöskin huomaa, että hyvin harvalla asukkaalla on ase. Myöskin poliisien ja paikallisten turvaporukoiden varustus on aika kevyt.
Minun havaintojen mukaan valtaosa "israelin vihaajia" on joko idiotteja tai pintasivistyneitä, jotka eivät kykene nähdä asiat laajemmin, nähdä kokonaisuuksia. Itse en luettelisi ihmisiä, jotka eivät kyseenalaistaa asioita, "hyviksi ihmisiksi". Kaikissa meissä on puutteet ja takana vaikka mitä tietämättömyyttä, mutta ihminen toivottuin ominaisuus on kehitys - kasvu ihmiseksi. Tähän sisältyy aina asioihin perehtyminen itse, eikä syödä lapiosta mitä joku eteen työntää kuten putinistit ja muut omia aivoja käyttämättömät uskontojen faneja.Mutta. Maan nimeltä Israel mainitseminen muuttaa tän muuten humaanin ihmisen aivan kaistapäiseksi, jonka kanssa on aivan turha enää keskustella yhtään mistään mitään.
Kuulin myös version että hyvinvointi ja turvallisuus "laiskistuttaa" eli vie terän, valppauden..varsinkin jos hyvä olo ja asioiden helppous jatkuu liian pitkään.Tähän kanssa itse kiinnittänyt huomiota noissa videoissa. Miten Israelin kaltaisessa maassa poliisi voi olla aseistautunut pelkällä pistoolilla. En ymmärrä.
Mitä enemmän nähnyt näitä hyökkäys videoita, niin enemmän korostuu se ajatus, että ei mitään tapahdu. Ja onhan meillä muuri/aita mikä pysäyttää. Luulisi että tuolla olisi joku hätäkuulutus yms järjestelmä, joka kailottas että suojaan. Radion ja TVn pitäs kans tuupata hätätiedotetta heti ulos. Sama tekstiviestit. Ja jos moiset järjestelmät on käytössä, niin miksi ne ei ollut käytössä. Yhdessä sotilastukikohdassa kuulin kun sireeni huuti varotusta.
Myöskin huomaa, että hyvin harvalla asukkaalla on ase. Myöskin poliisien ja paikallisten turvaporukoiden varustus on aika kevyt.
Saa nähdä kauanko tämä pysyy muistissa ja tuleeko muutoksia.