JR49
Respected Leader
Minä otan haasteen vastaan!Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.
Koetin katsella sopivaa ketjua ja koska en halunnut uutta aloittaa, niin ehkäpä tämä sopii parhaiten tänne. Itsenäisyyspäivästä nyt kuitenkin on kyse.
Oheinen haaste on TA-killan puolelta, toivottavasti ei käyttäjä LSa:ta haittaa jos linkitän miehen tekstin myös tänne. Tämän foorumin käyttäjät kun tuskin kaikki ta-killan foorumia lukee. Hiukan miestä tuntevana luulisin, ettei haittaa. On hyvä teksti.
Itse sattumalta satuin tekemään kirjoitetunlaista analyysia jo tuossa viitisen vuotta sitten. Suosittelisin kaikille muillekin lukemaan haasteen 2018 ajatuksella ja toimimaan sen mukaan.
Ohessa linkki ja itse teksti.
http://takilta.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=2&p=95367&sid=77cd340edeaca40d4a671f0303ad8530#p95367
Tilasin juurikin tämän vuoksi yleislääkäritarkastuksen (työpaikan vakuutuksen kautta). Siitä sitten ohjenuorta itselleni.
Monihan tuossa mainituista asioista on tiedossa, ja jopa tehty.
Mutta kun miettii, että yllättävän paljon hammastenkiristystä aiheutuu siitä, mitä mediasta nykyään näkee, niin sen seuraamisen vähentäminen on yksi askel mielenrauhaan. Mäntymaan tapaisia on liikaa... Teksti-TV, jatkossa sinne.
Ja some. Ja koska se tarkoittaa minulla yksinomaan tätä sivustoa, niin näkemisiin kaikille taas joksikin aikaa.