Jalkaväentaistelijan lajianalyysi.

#81
Tänään lumitöitä (1h 20min) tehdessä hiffasin, että tämähän on puhtaimmillaan juuri parasta mahdollista jalkaväentaistelijan treeniä: jatkuva liike, kohtuullinen syke, koko keho töissä, vaihtelevat lihakset rasituksessa mitä kummallisimmissa asennoissa.

Toivotaan siis lunta etelään edelleen, niin tulee tehtyä päivän treeni hyötyliikunnan merkeissä.

Otsikkoon ja ansiokkaaseen avaukseen liittyen tässä omaa treenivalikoimaani, jota tällä hetkellä koitan tehdä 1-3 krt viikossa, hiukan vuorotellen.

-padel. Liikkuvuus lisääntyy, kun juoksee tunnin viikossa pallon perässä.
-juoksu. Peruskestävyys. Harmillisen lyhyitä lenkkejä kerkeää vetää
-sali. Salilla kaikki "päälihakset" läpi, 3X10 sarjoilla 1-2 krt viikossa. Tavoitteena "yleisvoima", ei lihakset
-uinti. Kiireiselle miehelle sopiva 1000m kertaluontoisesti. Tekniikka heikko, mutta kasvaa se kunto niinkin. Hyvää koko kehon palauttavaa liikuntaa, lisää myös kestävyyttä

Toiveissa olisi lisätä valikoimaan joogaa yms venyttelytyyppistä.

Edit: ja lisätään sen verran, että painonpudotus tässä meneillään. 94kg:sta lähdettiin pudottamaan, joku 85 olisi optimaalinen kaltaiselleni kirjuri/ake/tiedustelu/spol-taistelijalle.
 
Viimeksi muokattu:
Top