Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanervan edesottamukset ovat olleet julkista kauraa jo pitkään eikä niistä mitään uutta oiken pysty puristamaan .....
Hieman suomalaisten omaa vikaa. Kanervaa ei olisi ylipäätäänsäkään pitänyt mokailujensa jälkeen päästää mihinkään avainpaikoille. En viitsi tässä edes koko mielipidettäni sanoa koska......
Näen tässä hieman samaa omaan jalkaan ampumista kuin Immosen tapauksessa; mies järjestää itse negatiivisen imagonsa ja sillä antaa aseet vastapuolen käsiin - nyt ampukaa minua !
Suomalaiset on tyhmiä kun lähettävät Kanervan leijumaan tuollaisille arvovaltaisille tasoille.
Saksalainen historian tutkija Sebastian Stopper vei asian EU tuomiostuimeen ihmisoikeuksien rikkomisesta, kun hänen kirjoituksia Venäjällä julistettiin ekstrimistisiksi. Historiatutkija teki havainnon Brjanskin sissiliikeesta, josta hän kirjoitti netissa. Brjanskin kaupungin tuomioistuin totesi hänen kirjoituksia ekstrimistisiksi. Saksan tiedotusvälineet kertoneet että Venäjän rikostutkijat ovat kiinnostuneet Stopperista sen jälkeen kun hän teki muutaman julkisen aktion Krimin anneksiota vastaan. Hän kieltäytyi paluusta Venäjälle jatkamaan tutkijatyötä, koska pelkää että hänet pidätetään. Syksyllä 2014 hänen kirjoituksia laitettu Venäjällä federaaliseen exrimististen aineksien luetteloon.Ehkäpä tässä on tiettyä naiiviutta suomalaisilta, Suomessa kun tämä ns. "likasankojournalismi" on kuitenkin suhteellisen maltillista eikä poliitikkoja tekojensa tähden ruodita niin ankarasti julkisuudessa mitä monissa muissa maissa, joten suomalaiset eivät ehkäpä ole sisäistäneet sitä, että Kanervan kaltaisen henkilö taustoineen voi olla hyvinkin herkullinen maali taholle, joka harjoittaa voimaksta disinformaationlevittämistä (vaikka tässä tapauksessa Kanervan teot ovat todellisia, mutta niitä käytetään hyväksi yhteyssä, jossa pyritään tietoisesti heikentämään kv. organisaatiota ja sen piirissä työskenteleviä henkilöitä.)
Suomessa on sisäistetty "anteeksi antamisen -kulttuuri" toisella tapaa mitä monessa muussa maassa, ja tämä kun yhdistetään siihen ettei Suomessa harjoiteta megalomaanista julkista selkään puukottamiskampanjaa niin suomalaisten näkemys asioidenhoidosta voi olla naiivi verrattuna muihin maihin, joissa poliittisen vastuun kantaminen tarkoittaa yleensä eroa tehtävästä, kun se Suomessa tarkoittaa "kiemurtelua koukussa" jonkin aikaa ja sitten on taasen valmis parrasvaloihin. Poikkeukset nyky-Suomessa ovat harvinaisia.
En katsonut kyseisestä ohjelmaa, joka yllä @Bushmaster :in toimesta julkaistiin, joten en tiedä tuotiinko siinä esille Kanervan hiukan epämieluisa menneisyys ja hänen kontaktinsa Neuvostoliittoon - jos ei tuotu, niin tiedä vaikka ne tuotaisi julki voimakkaan informaation kera, jotta Kanervan uskottavuus romuttuisi entisestään ja etenkin ukrainalaisten silmissä hän saattaisi näyttäytyä jopa venäläisten kätyrinä - nykyistä enemmän. ETYJ on, kuten tiedettyä, joutunut paikoin rajunkin ruodinnan kohteeksi Ukrainassa ja informaatiosodassa Kanervan ja sen myötä ETYJ:n uskottavuutta saattaisi rapistaa se, että tuodaan julki kontakteja KGB:hen nuoruudesta - etenkin nyt kun ETYJ on informoinut aiempaa selkeämmällä tapaa Venäjän roolista.
vlad.
En yhtään ihmettele. Itse en ole koskaan luottanyt tähän poliitikkoon. Ei yllätä että muuallakin hekotellaan Kanervalle ja suomalaisethan itse ovat sen jo tehneet vuosia.
Mielestäni on suomalaisten omaa vikaa että Kanervan on sallittu edetä poliittisilla foorumeilla näinkin arvovaltaisiin asemiin. Nyt sitten nautitaan seurauksista ja hekotellaan yhdessä "uskottavuudelle".
Haglund ihmettelee Jussi Niinistön lausuntoa: "En tiedä, mitä ministeri ajaa takaa"
Ketkä antoi Callen hoitaa homman rauhassa, ketkä ei. Juttu neljän kuukauden takaa: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/803...-kaytoksesta-suomi-antoi-aseet-venajan-kasiinVoiskohan Calle nyt pitää suunsa kiinni? Olisi sopivaa antaa nyt uuden puolustusministerin hoitaa hommansa rauhassa aivan samoin kuin annoimme Callenkin hoitaa omana aikanaan.
Mun mielestäni Calle aloittaa keskustelua jota EI pitäisi käydä tuolla tasolla julkisesti. Kaikkea sisäistä eripuraa turpo-suunnalla tulisi välttää.
Ketkä antoi Callen hoitaa homman rauhassa, ketkä ei.
Voiskohan Calle nyt pitää suunsa kiinni? Olisi sopivaa antaa nyt uuden puolustusministerin hoitaa hommansa rauhassa aivan samoin kuin annoimme Callenkin hoitaa omana aikanaan.
Mun mielestäni Calle aloittaa keskustelua jota EI pitäisi käydä tuolla tasolla julkisesti. Kaikkea sisäistä eripuraa turpo-suunnalla tulisi välttää.
Erilaiset tapaukset. Niinistö kritisoi Callea ajankohdasta jossa laaja yhteistyö tuli esille. Calle kritisoi Niinistöä suunnitelmasta lisätä puolustuksen resursseja.
Calle kritisoi Niinistöä samanlaisesta asiasta josta hän itse on kerännyt kansalta pisteitä. Ei jatkoon.
Perussuomalaisilla on tottumista hallitusvastuuseen. Siinä voi kohdata kritiikkiä.
Erilaiset tapaukset. Niinistö kritisoi Callea ajankohdasta jossa laaja yhteistyö tuli esille. Calle kritisoi Niinistöä suunnitelmasta lisätä puolustuksen resursseja.
Calle kritisoi Niinistöä samanlaisesta asiasta josta hän itse on kerännyt kansalta pisteitä. Ei jatkoon.
Joo, nämä nyt nokkivat toisiaan. Huvittavaa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439872473215.html
Kake kävi vuorostaan Venäjällä pöllöilemässä ihme hinku kaikilla tunkea sinne juuri nyt.