Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Nykyajan kakarat joutaa iha olemaan nälässä pari päivää. Kerta on pisatuloksissa kisakyky
laskenut vertailussa.
 
Nykyajan kakarat joutaa iha olemaan nälässä pari päivää. Kerta on pisatuloksissa kisakyky
laskenut vertailussa.

Ei kai se ny sentäs niien tenavien vika ole jos vanhemmat on dorkia. Enkä tarkoita mitään perinnöllistä jälkeenjääneisyyttä vaan enemmänkin sellaista kadonnutta kasvatuskykyä. Pisatuloksia huonontaa vissiin joku muu kuin perusirmelin lukihäiriö, siis maanlajuista tulosta, en tarkoita irmelin omaa suoriutumista.
 
no jos lapsukaisten keskipainot ovat kautta aikain tilastossa huipussaan ni kuinka näistä voi ikinä tulla
edes korpisoturia. Pizzeriat painaneet myyntiennätyksen tänään hiplauspuhelimien tilauksilla.
Luulis että tyhmempikin tajuaa käyttää kortonkia tähän maahan.
 
Tässä sitä @Baltriber :in "unelmaa"..
Munasitko lapsesi lakkoeväiden kanssa? Tiistaina onnistut, Marttaliiton vinkeillä – voileivän kanssa voi tehdä ratkaisevan virheen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005873178.html

Onni sentään että mun pikkupallerot syyslomailee tällä viikolla. Voi kyllä olla että olisin pakannut rasioihin ehkä kania tai jotain vastaavaa muiden kauhisteltavaksi.

Mä oon tehny vuostolkulla miehelle (ja aikasemmin itellenikin) eväät joka päivä, enkä ole tajunnutkaan kuinka kuormittavasta ja haastavasta operaatiosta siinä onkaan kyse.
 
no jos lapsukaisten keskipainot ovat kautta aikain tilastossa huipussaan ni kuinka näistä voi ikinä tulla
edes korpisoturia. Pizzeriat painaneet myyntiennätyksen tänään hiplauspuhelimien tilauksilla.
Luulis että tyhmempikin tajuaa käyttää kortonkia tähän maahan.

Pizzat, sipsit, energiajuomat, karkit, kolmioleivät +älypuhelin. Siinäpä se. Mua on syytetty suunnilleen ihmisoikeuksien polkemisesta kun rajotan esiteinin puhelimen käyttöä kun en ymmärrä että sen kaverisuhteet kärsii jos ei pääse jatkuvasti snäppiin ja whatappiin, minä kurja riivinrauta pakotan lapsiraukan fillaroimaan naapuriin hengailemaan ihan livenä, tai ne raukat teinit lojumaan meidän nurkkiin. Riistäjä mikä riistäjä.
 
Naurattaa suorastaan tuo epäilys että mitä kun ei ole kylmäsäilytysmahdollisuutta, miten eväät säilyvät.
Kysykää minulta, the eväs-fucking-masterilta. Useamman vuoden matkustin Kokkola-Tallinn, eväsleivät mukana, noin joka toinen kuukausi. Parhaimmillaan eväät olivat toista vuorokautta lämmössä repussa eikä siitä mitään haittaa ollut.

Voi kiesus kun muistelee niitä vuosia, kyllä tuli istuttua junassa ja laivassa! Onneksi naisystävä pääsi Suomeen töihin v. 2012 niin väheni reilusti ne matkat.
 
Pizzat, sipsit, energiajuomat, karkit, kolmioleivät +älypuhelin. Siinäpä se. Mua on syytetty suunnilleen ihmisoikeuksien polkemisesta kun rajotan esiteinin puhelimen käyttöä kun en ymmärrä että sen kaverisuhteet kärsii jos ei pääse jatkuvasti snäppiin ja whatappiin, minä kurja riivinrauta pakotan lapsiraukan fillaroimaan naapuriin hengailemaan ihan livenä, tai ne raukat teinit lojumaan meidän nurkkiin. Riistäjä mikä riistäjä.
Kuulostaa hirveältä tuo touhusi, sydämetön julmuri.. Joku varmaan tekee kohta lastensuojeluilmoituksen.
 
Kuulostaa hirveältä tuo touhusi, sydämetön julmuri.. Joku varmaan tekee kohta lastensuojeluilmoituksen.

Kyllä, ilkeä, ikävä ja vittumainen riivinrauta.

Noilla kersoilla on sellaset naurettavan kalliit laajat terveysvakuutukset, se korvaa myös psykoterapian. Vetoan siihen että saan rauhassa traumatisoida lapsiani ja pakottaa ne ulos (pieniä ny ei tartte pakottaa kun ne raukat ei oo älynny vaatia mitään nettivehkeitä käyttöönsä) ja polkea niiden oikeuksia rajattomaan netissä lorvintaan, joutavat sitten istua terapiassa voimaantumassa mun piikkiin.
 
Kyllä, ilkeä, ikävä ja vittumainen riivinrauta.

Noilla kersoilla on sellaset naurettavan kalliit laajat terveysvakuutukset, se korvaa myös psykoterapian. Vetoan siihen että saan rauhassa traumatisoida lapsiani ja pakottaa ne ulos (pieniä ny ei tartte pakottaa kun ne raukat ei oo älynny vaatia mitään nettivehkeitä käyttöönsä) ja polkea niiden oikeuksia rajattomaan netissä lorvintaan, joutavat sitten istua terapiassa voimaantumassa mun piikkiin.
No leikki leikkinä ja pylly pois tyynyltä, mutta kaltaisiasi vanhempia ja äitejä pitäisi nykylapsilla mielestäni olla huomattavasti enemmän. Eli niitä jotka näyttää sen kaapinpaikan ja ottaa kännykän pois ja ei ole lastensa kaveri. Eli pistää ne rajat tarvittaessa. Helpompi sanoa kuin tehdä tietysti..
 
Onneksi on Kokoomus, jotka ajaa mummojen ja lapsien etua...kuten työntekijöiden ja työttömien..
Kyse onkin vasemmiston poliittisesta lakosta jolla vastustetaan hallituksen esitystä ja kärsijöiksi joutuvat lapset ja vanhukset, eli ihmiset joilla ei ole riittävää kykyä huolehtia itsenäisesti ruoan hankinnasta.

kysyä sopiikin jos matut olisi jätetty ilman ruokaa pariksipäiväksi olisiko vasemmisto ja vihreät ollut yhtä hyväksyvä ilman aterioita jääneitä kohtaan kuin nyt ovat ja tuominneeet heitä ruokkimaan ryhtyneet.
 
Mä oon tehny vuostolkulla miehelle (ja aikasemmin itellenikin) eväät joka päivä, enkä ole tajunnutkaan kuinka kuormittavasta ja haastavasta operaatiosta siinä onkaan kyse

Nytpä tiedät senkin sitten. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko hervotonta aasinnaurua. Tässä maassa tuntuu otsikoiden perusteella syntyvän poikkeustilan, kun isin pikkupalleroille ei ole valmista ruokaa yhdellä viikolla. Eivätkö vanhemmat osaa kykene halua pysty jaksa kehtaa tehdä mussukoille yksinkertaisia eväitä tämän raastavan ja kansalliselle turvallisuudelle loven aiheuttavan kriisin ajan....

Nykyisistä eineistä tehdyt eväät eivät muutu syömäkelvottomiksi muutamassa tunnissa, jos kohta eivät edes vuorokaudessakaan. Ruisleipä, voi, metukka, mehu, suklaapötkö...nehän säilyvät lähes ties mitä aikaa turvallisesti syötävinä.

Mutta uusia kriisejä odotellessa....ehkä kuitenkin laatumetioiten otsikot eivät ole todellisuutta. Tätä tää on koko ajan.
 
Mutta uusia kriisejä odotellessa....ehkä kuitenkin laatumetioiten otsikot eivät ole todellisuutta. Tätä tää on koko ajan.
Kysymys ei ole eväistä vaan poliittisesta kamppanioinnista jota toimittajat harrastaa, tiedonvälityksestä ei medioissa ole ollut vuosiin kyse, enkä usko enään sellaiseen tiedonvälitykseen olisi paluuta jossa ei mielipiteitä tyrkytetä ja tieto jolla lukija/kuuntelija/katselia voisi itse muodostaa oman mielipiteensä on nykymedioissa hukattu täysin ja se on lopullisesti kadotettua todellisuutta.
 
mielipiteitä tyrkytetä ja tieto jolla lukija/kuuntelija/katselia voisi itse muodostaa oman mielipiteensä on nykymedioissa hukattu täysin ja se on lopullisesti kadotettua todellisuutta.

Onko tuollaista todellisuutta koskaan ollutkaan, tuskin? Absoluuttisen Totuuden kanssa pelatessa vastuu on hirmuinen ja yleensä monet syyt saavat aikaan sen, että -riittävä totuus- katsotaan tarpeeksi hyväksi. Näin se jotenkin menee.

Metiat julkaisevat luottamusbarometreja, joiden tulokset ovat en tiedä edes mitä ovat, mutta niiden tuottama kertomus on kuitenkin se, että ihmiset luottelevat ns. valtametiaan. Ja osa yleisöstä luottaa valtametiaan pelkästään siksi, että he kokevat niiden edustavan pysyvyyttä. Ja melkoiselle osalle yleisöä pysyvyys on tärkeämpää kuin totuus. Kuulostaako pahalta?

SOMEn myötä perinteiset metiat näköjään kriisiytyvät tietyllä tapaa koko ajan lisää. Perinteisen metian on löydettävä vähän uudelleen oma ekologisen lokeronsa. Netti ja google ovat pirullisia tiedonhankinnan välineitä. Ihan mitä tahansa huttua ei enää voida syöttää hallintoalamaisilleen ilman, etteikö joku pirulainen lyö asiaa googleen.....

Kerron yksinkert. esim. elävästä real-maailmasta. Kunta äks hankki konsultin suunnittelemaan erästä elinkeinotoimintaa kehittävän casen kuvioita. Konsultti hommasi yht.työkumppanin, jolla piti olla karaktäärit ym. kunnossa, paikallis- ja maakuntalehti toitotti hankkeen valovoimaisuutta ja miten rautaisen ammattilaisen kynsissä hanke etenee. Kuntaisät kertoivat tätä evankeliumia silmät vettä onnesta hyökyen, rahaa syydettiin ja kaikki oli ihanaa. Metiat olivat takana ja yrityselämä valmistautui jymyjuttuihin.

Kasvittu, kaikki mänikin vähän uusiksi. Joku rivivaltuutettu, onneton kyherö suorastaan pilasi hyvän tarinan lähtökuoppiin GOOGLETTAMALLA suitsutetun rautaisammattilaisyrittäjien nimet nettiin. Hups. Ensimmäinen sivu googlella tuotti de factoa, joka varmasti aiheutti suitsuttajille vatsanväänteitä, iskemiaa pumppuun ja silmien pullistumista tuuman verran kallosta ulos.

Eli näin yksinkertainen se netti piru on. Tiettyä kirjaimellista de factoa voidaan saada taustoista ilman minkäänlaista ponnistelua. KVG ei ole mikään turhake kehotuksena. Toki pitää olla hoksnokkaa sitten arvioida sitä, mitä sieltä saadaan ulos. Ym. tapauksessa Kauppalehden protestilista, käräjäoikeuksien asiakirjat, petostuomiot ym. niitä kai on pidettävä de factoina.

Miksi yksikään maakunnan valovoimaisista metioista ei googlettanut ym. tapauksessa ennen suitsuttelua? Eikö kehdattu, osattu, viitsitty, haluttu, MH? Tai kuntaisät? Entäs jos googlettivat, mutta ei välitetty....kumpi on pahempi, siitä voi valita vaihtoehdon.
 
Back
Top