Baltriber
Eversti
Aika pienet on vaatimukset rouva hermannille...
Se vaan hätäpäissään unohti ne vuohet ja perinnelehmät ja muut lieveilmiöt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aika pienet on vaatimukset rouva hermannille...
"Uusioperhe"Se vaan hätäpäissään unohti ne vuohet ja perinnelehmät ja muut lieveilmiöt.
Varmaan vuohi olisi mukava vuoteenlämmittäjä.
Nykyajan kakarat joutaa iha olemaan nälässä pari päivää. Kerta on pisatuloksissa kisakyky
laskenut vertailussa.
Tässä sitä @Baltriber :in "unelmaa"..
Munasitko lapsesi lakkoeväiden kanssa? Tiistaina onnistut, Marttaliiton vinkeillä – voileivän kanssa voi tehdä ratkaisevan virheen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005873178.html
no jos lapsukaisten keskipainot ovat kautta aikain tilastossa huipussaan ni kuinka näistä voi ikinä tulla
edes korpisoturia. Pizzeriat painaneet myyntiennätyksen tänään hiplauspuhelimien tilauksilla.
Luulis että tyhmempikin tajuaa käyttää kortonkia tähän maahan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005873205.htmlSain tiedon kello 10.30 siitä, että meille oli tulossa pizzoja ja että MTV on tulossa kuvaamaan.
...Elmo Sport Bistron ravintolatoimenjohtajan Maarit Karjalaisen, joka oli pizzatempauksen taustalla.
Kuulostaa hirveältä tuo touhusi, sydämetön julmuri.. Joku varmaan tekee kohta lastensuojeluilmoituksen.Pizzat, sipsit, energiajuomat, karkit, kolmioleivät +älypuhelin. Siinäpä se. Mua on syytetty suunnilleen ihmisoikeuksien polkemisesta kun rajotan esiteinin puhelimen käyttöä kun en ymmärrä että sen kaverisuhteet kärsii jos ei pääse jatkuvasti snäppiin ja whatappiin, minä kurja riivinrauta pakotan lapsiraukan fillaroimaan naapuriin hengailemaan ihan livenä, tai ne raukat teinit lojumaan meidän nurkkiin. Riistäjä mikä riistäjä.
Kuulostaa hirveältä tuo touhusi, sydämetön julmuri.. Joku varmaan tekee kohta lastensuojeluilmoituksen.
No leikki leikkinä ja pylly pois tyynyltä, mutta kaltaisiasi vanhempia ja äitejä pitäisi nykylapsilla mielestäni olla huomattavasti enemmän. Eli niitä jotka näyttää sen kaapinpaikan ja ottaa kännykän pois ja ei ole lastensa kaveri. Eli pistää ne rajat tarvittaessa. Helpompi sanoa kuin tehdä tietysti..Kyllä, ilkeä, ikävä ja vittumainen riivinrauta.
Noilla kersoilla on sellaset naurettavan kalliit laajat terveysvakuutukset, se korvaa myös psykoterapian. Vetoan siihen että saan rauhassa traumatisoida lapsiani ja pakottaa ne ulos (pieniä ny ei tartte pakottaa kun ne raukat ei oo älynny vaatia mitään nettivehkeitä käyttöönsä) ja polkea niiden oikeuksia rajattomaan netissä lorvintaan, joutavat sitten istua terapiassa voimaantumassa mun piikkiin.
Kyse onkin vasemmiston poliittisesta lakosta jolla vastustetaan hallituksen esitystä ja kärsijöiksi joutuvat lapset ja vanhukset, eli ihmiset joilla ei ole riittävää kykyä huolehtia itsenäisesti ruoan hankinnasta.Onneksi on Kokoomus, jotka ajaa mummojen ja lapsien etua...kuten työntekijöiden ja työttömien..
Mä oon tehny vuostolkulla miehelle (ja aikasemmin itellenikin) eväät joka päivä, enkä ole tajunnutkaan kuinka kuormittavasta ja haastavasta operaatiosta siinä onkaan kyse
Kysymys ei ole eväistä vaan poliittisesta kamppanioinnista jota toimittajat harrastaa, tiedonvälityksestä ei medioissa ole ollut vuosiin kyse, enkä usko enään sellaiseen tiedonvälitykseen olisi paluuta jossa ei mielipiteitä tyrkytetä ja tieto jolla lukija/kuuntelija/katselia voisi itse muodostaa oman mielipiteensä on nykymedioissa hukattu täysin ja se on lopullisesti kadotettua todellisuutta.Mutta uusia kriisejä odotellessa....ehkä kuitenkin laatumetioiten otsikot eivät ole todellisuutta. Tätä tää on koko ajan.
mielipiteitä tyrkytetä ja tieto jolla lukija/kuuntelija/katselia voisi itse muodostaa oman mielipiteensä on nykymedioissa hukattu täysin ja se on lopullisesti kadotettua todellisuutta.