Olet väärässä, tässä riekutaan huhulle että Pekka pettää puolisoaan.Tuota noin. Ihan oikeasti jätkät. Onko nyt teidän mielestä oikea aika riekkua ministerin homoseksuaalisuudesta ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olet väärässä, tässä riekutaan huhulle että Pekka pettää puolisoaan.Tuota noin. Ihan oikeasti jätkät. Onko nyt teidän mielestä oikea aika riekkua ministerin homoseksuaalisuudesta ?
Rajat kiinni paitsi asyylin vonkaajilta.Noin niin kun yleisesti hämmentävä tilanne politiikassa tällä hetkellä:
- Perussuomalaiset saivat rajat kiinni
- Vihreät saivat lentokoneet alas
- Vasemmisto sai kauppojen hyllyt tyhjiksi
- Keskusta sai Väyrysen kotikaranteeniin
- Kokoomus sai yritystukihanat auki
- Ja Kristilliset saivat baarit kiinni
Jokainen sai siis tällä kertaa mitä on aina halunnutkin.
Ja tähän tarviittin vain silmälle näkymättömän viruksen joukkovoimaa.
Edes äänestäjät eivät tähän kykene.
Kuvitelkaapa sitä skenaariota, että presidenttinä olisikin nyt Haavisto eikä Niinistö.Vasemmisto on ja pysyy Suomen turvallisuusuhkana, se ei siitä muuksi muutu, vaikka miten olisi nätti naama. Joku jo ehti ihannoida SDP:n vastuunkantoa ja Marinin esiintymistä, hevonpaskat sanon minä.
Jos Vihreät jatkavat jatkuvalla syötöllä hallituksessa tinttailua ja heti-kaikki-mulle-nyt-wääägh-fanatismia, saattaa Marinillekin jopa Sisäministeri Orpo olla mukavamman kuuloisa juttu kuin Sisäministeri Ohisalo.
Jos Vihreät jatkavat jatkuvalla syötöllä hallituksessa tinttailua ja heti-kaikki-mulle-nyt-wääägh-fanatismia, saattaa Marinillekin jopa Sisäministeri Orpo olla mukavamman kuuloisa juttu kuin Sisäministeri Ohisalo.
Hallituspuolueen kansanedustaja arvelee sisäministerin vaihtuvan, keskustelua linkissä
Saatetekstikin on taattua peruspersua. Eikö nuo nyt vois oikoluettaa jollakin sellaisella, joka osaa suomen kielen alkeista edes välimerkit?Aika pitkälle edennyt tuo Ohisalon sivuun kampeaminen. Neljä päivää ja yli 10.000 allekirjoitusta listalla.
Ohisalo pois hallituksesta!
Sisäministeri pyrkii auttamaan vain pakolaisia lisää Suomeen, vaarantaen suomalaisten terveyden samalla-Jos rajat ovat kiinni joka maassa, se tarkoittaa juuri sitä, ettei sisälle tulla eikä edes turvapaikanhakijat.Suomi on suomalaisten ja Suomen hallitus on myös velvollinen auttamaan...www.adressit.com
Sisäministeri on ilmeisesti pitänyt joidenkin mielestä vastenmielisiä puheita, vaikka häneltä ne ovat olleet parhaat mahdolliset. Olen itsekin miettinyt että mitä Ohisalolla on suomalaisia vastaan?
Noh, tasasella juostaan ja katsotaan kuka jää pystyyn.
.
Mikäs persu tämä on kun ei ole ennemmin pistänyt silmäänSaatetekstikin on taattua peruspersua. Eikö nuo nyt vois oikoluettaa jollakin sellaisella, joka osaa suomen kielen alkeista edes välimerkit?
Veikkaisin tuoretta kykyä...Jos kävi niin että hän sattui sotkeutumaan toisten tontille ja viivyttämään...
Tilalle saadaan tietysti EMMA KARI
Veikkaisin tuoretta kykyä...
Iirispä juuOlikos tämä se "Liikevaihdosta maksetaan veroja"-Iiris?