Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Miten suu nyt pannaan, täällä kun on kovasti kehuttu Marinin päättäväisyyttä.

Varmaan tarkennuksena isompaan kuvaan nähden voidaan mainita, että nyt oltiin erittäin päättäväisiä seuraamaan muita kun kaikki muut ovat jo tehneet isommat siirrot. SNiinistökin sai pintapuolen kiillotusta, kun meediat mainitsivat hänen olleen erittäin päättäväinen kulissien menninkäinen, kun tähän asti on pelkästään kerrottu hänen olleen erittäin harkitsevainen ja päättämätön itämaan tietäjä.
 
Näin se menee jälleen kerran... "Keski-ikäiset persvakomiehet tulevat ja korjaavat tilanteen kun kaikki menee mönkään" Toki Sale kuuluu jo ikämiehiin.
 
IL selvitti: Näin Suomi päätti kovista koronatoimista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
Erinomainen artikkeli, harvoin Suomessa näkyy tällaista taustoittavaa journalismia. Arvioin itse siis väärin, että Marin olisi ollut ajamassa päätöstä, TP Niinistön kädenjälki toki näkyi, ja luojan kiitos meillä on kuitenkin hänen kaltainen politiikan yläpuolella oleva taho.

THL:n aikaansaamattomuus ja varautumattomuus tulee maksamaan ihmishenkiä. Onkohan vieläkään alettu hankkimaan lisää hengityskoneita, vai odotetaanko siinäkin, että nykyiset loppuvat ensin...
 
IL selvitti: Näin Suomi päätti kovista koronatoimista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
Vasemmisto on ja pysyy Suomen turvallisuusuhkana, se ei siitä muuksi muutu, vaikka miten olisi nätti naama. Joku jo ehti ihannoida SDP:n vastuunkantoa ja Marinin esiintymistä, hevonpaskat sanon minä.
 
Introvertin ei tarvitse edes muuttaa elämäntyyliään kovin radikaalisti.
Tämä minun kohdalla!
Istuisin joka tapauksessa kotona suurimman osan ajasta. Ainoa muutos on että en nyt mene Haminaan morsmaikun luo (eiä hän tule tänne) enkä pääse Viroon.
Muutoin tämä tilanne ei suurtesti vaikuta minun elämään.
 
Vasemmisto on ja pysyy Suomen turvallisuusuhkana, se ei siitä muuksi muutu, vaikka miten olisi nätti naama. Joku jo ehti ihannoida SDP:n vastuunkantoa ja Marinin esiintymistä, hevonpaskat sanon minä.
Nätti naama ja useimmiten korrekti esiintyminen. Sopii hyvin hallituksen tiedotustilaisuuksien puhuvaksi pääksi. Johtajuudesta, vastuunkannosta ja muusta sellaisesta se ei kerro vielä mitään.
 
Tuota noin. Ihan oikeasti jätkät. Onko nyt teidän mielestä oikea aika riekkua ministerin homoseksuaalisuudesta ? Uskoisin että Suomen tasavallan päivittäinen pyörittäminen ja luotsaaminen läpi tästä kriisistä on aika lailla tärkeämpää kuin jonkun ministerin yksityiselämän tonkiminen. Vai mitä ?
 
Tuota noin. Ihan oikeasti jätkät. Onko nyt teidän mielestä oikea aika riekkua ministerin homoseksuaalisuudesta ? Uskoisin että Suomen tasavallan päivittäinen pyörittäminen ja luotsaaminen läpi tästä kriisistä on aika lailla tärkeämpää kuin jonkun ministerin yksityiselämän tonkiminen. Vai mitä ?
Mikähän älämölö olisi jos joku 50v miesministeri joka olisi avioliitossa, rilluttelisi jonkun 22v naisavustajan kanssa? Kenkää? Todennäkösesti.
 
Back
Top