Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ihan näpsäkän näköinen..kuitenkin..Miten suu nyt pannaan, täällä kun on kovasti kehuttu Marinin päättäväisyyttä.
Miten suu nyt pannaan, täällä kun on kovasti kehuttu Marinin päättäväisyyttä.
Taitaa olla erittäin pätevä seuraamaan annettuja ohjeita muttei tekemään päätöksiä...Miten suu nyt pannaan, täällä kun on kovasti kehuttu Marinin päättäväisyyttä.
Erinomainen artikkeli, harvoin Suomessa näkyy tällaista taustoittavaa journalismia. Arvioin itse siis väärin, että Marin olisi ollut ajamassa päätöstä, TP Niinistön kädenjälki toki näkyi, ja luojan kiitos meillä on kuitenkin hänen kaltainen politiikan yläpuolella oleva taho.IL selvitti: Näin Suomi päätti kovista koronatoimista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
IL selvitti: Näin Suomi päätti valmiuslaista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
Hallitus päätyi valmiuslakiin kovan väännön jälkeen. Pääministeri Marin ja vasemmistoliitto epäröivät THL:n ohjeistamina pitkään kovia toimia, kirjoittavat Lauri Nurmi ja Juha Ristamäki.www.iltalehti.fi
Vasemmisto on ja pysyy Suomen turvallisuusuhkana, se ei siitä muuksi muutu, vaikka miten olisi nätti naama. Joku jo ehti ihannoida SDP:n vastuunkantoa ja Marinin esiintymistä, hevonpaskat sanon minä.IL selvitti: Näin Suomi päätti kovista koronatoimista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
IL selvitti: Näin Suomi päätti valmiuslaista: Marin ja vasemmistoliitto epäröivät, muut puolueet ja Niinistö runnoivat läpi
Hallitus päätyi valmiuslakiin kovan väännön jälkeen. Pääministeri Marin ja vasemmistoliitto epäröivät THL:n ohjeistamina pitkään kovia toimia, kirjoittavat Lauri Nurmi ja Juha Ristamäki.www.iltalehti.fi
Mielelläni kuulisin jonkun muunkin lähteistetyn version tapahtumista..ensin.Vasemmisto on ja pysyy Suomen turvallisuusuhkana, se ei siitä muuksi muutu, vaikka miten olisi nätti naama. Joku jo ehti ihannoida SDP:n vastuunkantoa ja Marinin esiintymistä, hevonpaskat sanon minä.
Pian varmaan twitteristä soitetaanMielelläni kuulisin jonkun muunkin lähteistetyn version tapahtumista..ensin.
Tämä minun kohdalla!Introvertin ei tarvitse edes muuttaa elämäntyyliään kovin radikaalisti.
Jussi Halla-ahon uudenvuodenpuhe?
Tuskin. Pitää rankalla kädellä siivota ryhmäänsä, mikäli meinaa kannatuksensa säilyttää. Melko idiootti toimintaa jälleen nähty.Jussi Halla-ahon uudenvuodenpuhe?
Nätti naama ja useimmiten korrekti esiintyminen. Sopii hyvin hallituksen tiedotustilaisuuksien puhuvaksi pääksi. Johtajuudesta, vastuunkannosta ja muusta sellaisesta se ei kerro vielä mitään.Vasemmisto on ja pysyy Suomen turvallisuusuhkana, se ei siitä muuksi muutu, vaikka miten olisi nätti naama. Joku jo ehti ihannoida SDP:n vastuunkantoa ja Marinin esiintymistä, hevonpaskat sanon minä.
Antonio alkaa olla jo menneen talven rusinoita. Nuori ja vetreä Jeri on jotain ihan muuta...
Sivua ei löydy | Seiska
Valitettavasti etsimääsi sivua ei ole olemassa, mutta huolet pois, sillä Seiskassa riittää luettavaa!www.seiska.fi
Mikähän älämölö olisi jos joku 50v miesministeri joka olisi avioliitossa, rilluttelisi jonkun 22v naisavustajan kanssa? Kenkää? Todennäkösesti.Tuota noin. Ihan oikeasti jätkät. Onko nyt teidän mielestä oikea aika riekkua ministerin homoseksuaalisuudesta ? Uskoisin että Suomen tasavallan päivittäinen pyörittäminen ja luotsaaminen läpi tästä kriisistä on aika lailla tärkeämpää kuin jonkun ministerin yksityiselämän tonkiminen. Vai mitä ?