En minäkään odota. Totesin mitä mielestäni pitäisi.Soinin perse kuvattiin spiidoissa. En odota et on tulossa mitään. Näin vaa toimii nämä tietyt laatulehdet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En minäkään odota. Totesin mitä mielestäni pitäisi.Soinin perse kuvattiin spiidoissa. En odota et on tulossa mitään. Näin vaa toimii nämä tietyt laatulehdet.
Sanna on kuule ihan aito henkilö eikä mikään mainostoimiston luomus, kädetkin ovat kuvissa aina ihan miten sattuu. Hauskaa kyllä miten hyvin tuo uppoaa kansaan, lähitulevaisuudessa iskevä talouskatastrofikin saadaan varmasti laitettua seuraavan hallituksen syyksi. Synkät ajat edessä, löytyyköhän vastuunkantoa lähteä seuraavaan hallitukseen valtiovarainministeriksi vai kutsuvatko kansainväliset haasteet?Nyt kyllä mennään taas "Vittu mitä paskaa"-vyöhykkeelle ja lujaa.
Sanna Marin on puoluetoimiston/mainostoimiston tuote feminismin kyllästämille kotimaan vaalimarkkinoille. Imagotuote joka vetoaa mahdollisimman moneen äänestäjään. Sopivan androgyyni, että henkilöön voidaan liittää maskuliinista johtajuutta imagoon ilman, että näyttää mediassa vastenmieliseltä telaketjufeministiltä.
Ja sitten välillä julkisuudessa sopivasti naisellisia persekuvia, joita voivotellaan äänekkäästi ja - voila - kaikki betamiehet (80 - 90% vaalikarjasta) ovat närkästyksissään puolustamassa naisellista kunniaa. Tai kohu siitä, miten toksinen maskuliniteetti alistaa kelpo johtajatarta haukkumalla kassaneidiksi.
Oikeasti Sanna on joku älyllisesti tyhjä jugurttipurkki, joka lukee prompterista tekstit tilanne päällä ja muuten on kiinnostunut lähinnä vaan bailaamisesta.
P.S. Nyt on näemmä korona voitettu ja MTV3:lta löytyy koriskuvat niukoissa vaatteissa. Värinä tietenkin musta, ettei johtajuus unohdu.
Tästä mie oon vahvasti erimieltä, olipa kyseessä pääministeri tai tavan Matti Meikäläinen kuvan julkaiseminen ilman kyseisen henkilön lupaa on tuomittavaa ja vastoin hyvää tapaa/käytäntöä. Myönnän olevani hiukan vanhoillinen käytöstavoissa, johon sain lapsuudessanin tiukan koulutuksen, nyky aikana yhä vähemmän kunnioittetaan yksilön yksityisyyttä ja toimitaan kuin ei olisi mitään rajoja.Mielestäni sekä lehdistön - että sananvapauden piiriin kuuluu ehdottomasti julkisella paikalla ottaa vaikka kuinka monta kuvaa pääministerin perseestä ilman mitään rangaistuksellisia seurauksia lain tai JSN:n puolesta. Ja samaten pääministerin takaliston kommentointi.
Itse taas olen sitä mieltä, että jos julkiselle paikalle satut menemään, niin et voi olettaa, että sulla olisi joku erityinen suoja, että susta ei rapsittaisi kuvia. Ja tämän myöten myös jos ei halua mitään liian intiimejä kuvia itsestään julkisuuteen, niin ei kannata mennä persettä halaavilla trikoilla ulos.Tästä mie oon vahvasti erimieltä, olipa kyseessä pääministeri tai tavan Matti Meikäläinen kuvan julkaiseminen ilman kyseisen henkilön lupaa on tuomittavaa ja vastoin hyvää tapaa/käytäntöä. Myönnän olevani hiukan vanhoillinen käytöstavoissa, johon sain lapsuudessanin tiukan koulutuksen, nyky aikana yhä vähemmän kunnioittetaan yksilön yksityisyyttä ja toimitaan kuin ei olisi mitään rajoja.
Itse taas olen sitä mieltä, että jos julkiselle paikalle satut menemään, niin et voi olettaa, että sulla olisi joku erityinen suoja, että susta ei rapsittaisi kuvia. Ja tämän myöten myös jos ei halua mitään liian intiimejä kuvia itsestään julkisuuteen, niin ei kannata mennä persettä halaavilla trikoilla ulos.
Toki tuo mitä Seiska teki on mautonta ja paskan tason uutisointia, mutta kyllä vapaassa maassa siihenkin pitää olla oikeus lehdistöllä ilman rangaistuksen pelkoa. Tavallinen kansalainen käyttäkööt sitten omaa rangaistusvsaltaansa, esimerkiksi jättämällä Seiska kaupan hyllylle tai perumalla Seiskan tilaus.
Niin kuvia saa ottaa yleisellä paikalla omaan käyttöön eli kotialbumiin. Mutta kun aletaan julkaista niitä kuvia niin e on sitten eri asia ja eri lait.Itse taas olen sitä mieltä, että jos julkiselle paikalle satut menemään, niin et voi olettaa, että sulla olisi joku erityinen suoja, että susta ei rapsittaisi kuvia.
Niin kuvia saa ottaa yleisellä paikalla omaan käyttöön eli kotialbumiin. Mutta kun aletaan julkaista niitä kuvia niin e on sitten eri asia ja eri lait.
Onneksi en ole sitä kuvaa nähnyt, olisi pitänyt pestä silmät kloriitilla ja huuhdella aivot puhtaaksi.Mut kuten aikaisemmin mainitsin ni eipä Soinin speedoista jostain syystä kukaan metakkaa nostanut.
No, omasta mielestäni Sanna Marin on nimenomaan edustanut sillä ulkonäöllään hyvin paljon.Jos minä olisin pääministeri, niin hieman kontrolloisin paremmin miltä ulospäin näytän.
Kuuntelisin myös muiden näkemystä, koska tunnettu psykologinen faktahan on että omakuva harvoin on sama miten muut henkilön näkevät/kokevat.
.
Ei pidä paikkaansa. Yleisellä paikalla kuvattuja kuvia/videoita saa levittää rauhassa. Kotirauhan alueelle kuvaamista/julkaisua sitten rajoitetaan.Niin kuvia saa ottaa yleisellä paikalla omaan käyttöön eli kotialbumiin. Mutta kun aletaan julkaista niitä kuvia niin e on sitten eri asia ja eri lait.
.Ei pidä paikkaansa. Yleisellä paikalla kuvattuja kuvia/videoita saa levittää rauhassa. Kotirauhan alueelle kuvaamista/julkaisua sitten rajoitetaan.
Esimerkiksi, saat kuvat viranomaista työssään, mutta kuvaamisesi ei saa häiritä työtä. Sinut voidaan käskeä kauemmaksi, mutta ei estää kuvaamista. Julkaisussa on sitten taas omat sääntönsä, mutta käytännössä poliitikosta saa julkaista melkein mitä vain.
Julkaisussa on sitten taas omat sääntönsä, mutta käytännössä poliitikosta saa julkaista melkein mitä vain.
Ei ihan näinkään. Kuvaamiseksi rinnastettava tapahtuma on jo pelkästään esim kiikareilla katselu ja rangaistavaa esim kotirauhan piirissä. Se, että tehdäänkö tämä julkisella paikalla ei vielä oikeuta rajattomasti kuvan käyttöä. Oleellista on kuvan käyttötarkoitus.Niin kuvia saa ottaa yleisellä paikalla omaan käyttöön eli kotialbumiin. Mutta kun aletaan julkaista niitä kuvia niin e on sitten eri asia ja eri lait.
Henkilöä esittävää valokuvaa ei saa julkaista henkilön kunniaa tai yksityisyyttä loukkaavalla tavalla. Julkisellakin paikalla otettujen kuvien julkaisemisessa on otettava huomioon kuvatun henkilön yksityisyyden suoja. Kaikki mitä tapahtuu julkisella paikalla, ei välttämättä ole julkista.