Kimmo Kiljuselle ei myyty Luumäen Alkossa – myyjä epäili kansanedustajaa trokaamisesta alaikäiselle https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3568328d-2b36-4e4f-971a-62121b451949
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No, kuvaajahan kertoi itse ottaneensa Sannaan yhteyttä etukäteen, muttei saanut vastausta. Sattuikin sitten törmäämään festareilla ja Sanna suostui kuvaan.Ei näytä, se nyttää juuri siltä että on yritetty saada se näyttämään sattuman otetulta vaikka se on suunniteltu.
Kuka festarivieras sattuu kävelemään backstage alueella noin vain sattumalta? Kun kuvassa näkyy takaportaat lavalle.
Ei ne Lappilaiset hyväksy edes vähän pohjoisemmasta tulleita. Mursu tullut vähän etelään lomailemaan ja heti ollaan ampumassa, vaikkei edes syö poroja..Kärnä vois liittyä VKK puolueeseen, siellä on taas satsi tullu Saksasta ja ajatuksen lento kohdillaan...
Kansanedustaja Mikko Kärnä ehdottaa Haminan mursun ampumista
Kärnän mukaan mursun voisi täyttää ja viedä turistinähtävyydeksi Haminan kaupungintalolle.www.is.fi
Kimmo Kiljuselle ei myyty Luumäen Alkossa – myyjä epäili kansanedustajaa trokaamisesta alaikäiselle https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3568328d-2b36-4e4f-971a-62121b451949
Jotakuinkin ainoa järki, minkä ymmärrän Alkon olemassaololle, on sen koko ostajana. Se on sitten suomalainen alkoholiverotus ja - politiikka, joka syö tämän edun pääsyn kuluttajalle.Hän on nuori ihminen ja noudattaa niitä ohjeita, mitä laki määrää. Hän teki lain mukaan, ja koska itse olen lainsäätäjä, en halua tätä kiistää, Kiljunen kertoo.
Olliskohan Kiljusen herrasväellä nyt sopiva hetki pohtia onko suomalaisessa alkoholilainsäädännössä ylipääntäsäkään mitään järkeä tai onko edes Alkossa mitään järkeä.
Kysymysmerkkiä en tuohon laita kun minun mielestä kummassakaan ei ole mitään järkeä eikä ole ikinä ollutkaan mitään järkeä Ei me suomalaiset olla sen tyhmempiä kun muutakaan ihmiset joten ei meitä tarvitse holhota kaikenlaislla järjettömillä säännöllä vaikka joku niidenkin laatimisella leipänsä tienaa ja kiksinsä ottaa.
Ulkomaalaiset asiakkaat ihmettelevät suomalaista juomasääntöä – baarimestari: ”rajoittaa juomakulttuurin kehittymistä”
Suomessa ja Euroopassa vahva-alkoholiset cocktailit, kuten gin-pohjainen negroni, ovat nyt kovassa nosteessa. Suomessa niiden tilaaminen voi olla kuitenkin hankalaa lainsäädännön vuoksi.www.mtvuutiset.fi
No en minä tuosta hyvinvoinnista yksinoikeutta demareille laittaisi.Kuitenkin demari-ideologialla on rakennettu pohjoismainen hyvinvointi, jopa tänne Suomeenkin.
Vaan keille muille, ja mikä oli ja on heidän ideologiansa?No en minä tuosta hyvinvoinnista yksinoikeutta demareille laittaisi.
Maanpuolustusta harjoitellaan varuskunnista. Esim. Pohjois-Karjalassa toimimista ja valmistautumista on helpompi harjoitella Pohjois-Karjalassa kuin tehdä sitä Kajaanista tai Vekaranjärveltä käsin...Eikö poliitikot vieläkään tajua ettei maata puolusteta varuskunnista. Ymmärrän jos sitä halutaan varuskunta työvoimapoliittisesta näkökulmasta mutten puolustuspoliittisesta.
Eikö poliitikot vieläkään tajua ettei maata puolusteta varuskunnista. Ymmärrän jos sitä halutaan varuskunta työvoimapoliittisesta näkökulmasta mutten puolustuspoliittisesta.
Kyllö se on koko suomalaisen yhteiskunnan ansiota, yhdessä se on tehty. Ei se ole minkään yhden ryhmän ansiota.Vaan keille muille, ja mikä oli ja on heidän ideologiansa?
Siinä makkarassa on kaksi päätä. Demarit osaa jakaa sitä yhteistä rahaa ulos. Vaan silloin pitää olla demareille vastapuoli tekemässä rahaa, jota jakaa.No en minä tuosta hyvinvoinnista yksinoikeutta demareille laittaisi.
Tuo oli se hokema Kataisen hallituksen supistaessa varuskuntaverkkoa. Tuolloin tosin Dragsvikista käsin ilmeisesti maata puolustettiin, koskapa puolustusministeri Wallin piti yllättäen sen säilyttämistä niin kovin tärkeänä. Myöhempinä vuosina on kyllä todettu, että varuskunnista käsin maata juurikin puolustetaan, varsinkin varautumisen ja valmiuden suhteen.ettei maata puolusteta varuskunnista.
SDP ei tällä palstalla niin suurta suosiota nauti. Kuitenkin demari-ideologialla on rakennettu pohjoismainen hyvinvointi, jopa tänne Suomeenkin. Toki se on tarkoittanut suhteellisen korkeaa veroastetta, jotta kaikki hyvinvointivaltion palvelut on saatu toimimaan jotenkuten. Mielenkiintoista olisikin kuulla demareita vihaavien tahojen vaihtoehtoinen yhteiskuntamalli
Ihan yksin ovat kaiken tehneet, jeah.SDP ei tällä palstalla niin suurta suosiota nauti. Kuitenkin demari-ideologialla on rakennettu pohjoismainen hyvinvointi, jopa tänne Suomeenkin. Toki se on tarkoittanut suhteellisen korkeaa veroastetta, jotta kaikki hyvinvointivaltion palvelut on saatu toimimaan jotenkuten. Mielenkiintoista olisikin kuulla demareita vihaavien tahojen vaihtoehtoinen yhteiskuntamalli