Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Jokohan tsannamarinoidi on ottanut pakolliset selfiet Mynkkenin turvallisuuskokouksessa,
tuskin maltan odottaa mielipiteitä Davosin tyylillään.
Ei vaan herätä luottamusta kun ei ole naisten alaa nämä.

Livestreemi
Iltalehden otsikointi jokin hetki sitten: Marin esiintyy... (Nyt juttua on muokattu, otsikko ei ole enää noin.)
 
Jokohan tsannamarinoidi on ottanut pakolliset selfiet Mynkkenin turvallisuuskokouksessa,
tuskin maltan odottaa mielipiteitä Davosin tyylillään.
Ei vaan herätä luottamusta kun ei ole naisten alaa nämä.

Livestreemi
Epämiellyttävä mielipide täällä, mutta eikös tuo ihan asiaa höpäjä?

 
Epämiellyttävä mielipide täällä, mutta eikös tuo ihan asiaa höpäjä?

Voe vattu, en voittanutkaan lotossa, mulla oli viimeviikon voittorivi.

Edit. Jälkiviisastelua Marinilta. Helppoahan se lottovoittokin olisi noin saada.
 
Viimeksi muokattu:

Vai niin, taas muutama lasillinen viiniä🤣🍷
Vain mietoja, ei koskaan krapulaa. Lintilä on vain ihminen joka haluaa iloa, valoa ja olavia hauskuutta. Tiistaina sitten alkometrillä todistetaan että mitään ei ole oikeastaan edes juotu.
 

Vai niin, taas muutama lasillinen viiniä🤣🍷

Vielä löytyy aitoja vanhan liiton miehiä, oikeita juoppoja!💪

Ei mitään jauhojengii!
 
Lintilän viesti- ja ”viinanhajukohu” vaikuttaa aivan ensimmäisenä olevan Kepun sisäistä valtakamppailua.
Saarikko tekee Antti Kurviselle vaalityötä. Saarikon liittolainen Kurvinen on vaarassa pudota eduskunnasta Vaasan vaalipiristä.
Kurvinen oli viimeinen läpi mennyt Vaasan vaalipiiristä.

Ei kovin kauaa sitten Saarikko oli laittamassa Lintilän puolustusministeri Kaikkosen sijaiseksi Lintilän estääkseen Antti Kurvisen kanssa äänistä kilpailevan Mikko Savolan nousun paikalle.


Kumman valitsisitte Lintilän vaiko Kurvisen, jos pitäisi valita?

Nyt aletaan tulla pikku hiljaa loan heittämisen mielenkiintoisimpaan aikaan. Yleensä juuri ennen vaaleja levitetään mehukkaimmat jutut siten että kohde ei ajan puutteen vuoksi pysty puolustautumaan vaan vahinko on jo tapahtunut.

P.S. Matti Vanhanen puollustaa Lintilää
 
Viimeksi muokattu:
Voe vattu, en voittanutkaan lotossa, mulla oli viimeviikon voittorivi.

Edit. Jälkiviisastelua Marinilta. Helppoahan se lottovoittokin olisi noin saada.
Tein tavoistani poiketen viime viikon numerot uudestaan koska yhtään osumaa ei tullut riveihin. Heti tärppäsi, omat tuplana takaisin!
 
Jussi Halla-aho Lintilä-kohusta:

– En tiedä ministeri Lintilän alkoholinkäytöstä, mutta kun keskustan jäsenten välistä selkäänpuukotusta katselen, olen iloinen, että olen perussuomalainen enkä kepulainen, Halla-aho sanoo.
– Joku vuotaa kaikki kepun sisäiset keskustelut iltapäivälehdille. Osin tämä liittynee vaalipiirin istuvien kepuedustajien epätoivoiseen kisaan siitä, kuka lähtee huhtikuun alussa, kun kaikki eivät näillä kannatusluvuilla jää, hän jatkaa.”



Joskus pilkka tulee omaan nilkkaan! Tässäkin saatta käydä niin että Lintilään kohtaan aletaan tuntea myötätuntoa.
 
Jussi Halla-aho Lintilä-kohusta:

– En tiedä ministeri Lintilän alkoholinkäytöstä, mutta kun keskustan jäsenten välistä selkäänpuukotusta katselen, olen iloinen, että olen perussuomalainen enkä kepulainen, Halla-aho sanoo.
– Joku vuotaa kaikki kepun sisäiset keskustelut iltapäivälehdille. Osin tämä liittynee vaalipiirin istuvien kepuedustajien epätoivoiseen kisaan siitä, kuka lähtee huhtikuun alussa, kun kaikki eivät näillä kannatusluvuilla jää, hän jatkaa.”



Joskus pilkka tulee omaan nilkkaan! Tässäkin saatta käydä niin että Lintilään kohtaan aletaan tuntea myötätuntoa.
Voi olla mutta sitten se on joku muu kepuli joka jää pois
 
Jussi Halla-aho Lintilä-kohusta:

– En tiedä ministeri Lintilän alkoholinkäytöstä, mutta kun keskustan jäsenten välistä selkäänpuukotusta katselen, olen iloinen, että olen perussuomalainen enkä kepulainen, Halla-aho sanoo.
– Joku vuotaa kaikki kepun sisäiset keskustelut iltapäivälehdille. Osin tämä liittynee vaalipiirin istuvien kepuedustajien epätoivoiseen kisaan siitä, kuka lähtee huhtikuun alussa, kun kaikki eivät näillä kannatusluvuilla jää, hän jatkaa.”



Joskus pilkka tulee omaan nilkkaan! Tässäkin saatta käydä niin että Lintilään kohtaan aletaan tuntea myötätuntoa.
Jep, Suomessa lievähkö alkoholismi ei ole yleensä ollut ratkaiseva tekijä valinnoissa. Aika pahasti saa mokata jotta tulisi oikeasti kenkää..

 
Iltalehti lainasi hieman enemmän Halla-aholta kuin Iltasanomat.

Osin tämä liittynee vaalipiirin istuvien kepuedustajien epätoivoiseen kisaan siitä, kuka lähtee huhtikuun alussa, kun kaikki eivät näillä kannatusluvuilla jää. Mutta suuremmassa kuvassa kyse lienee yksinkertaisesta vaihdantataloudesta. Joku niljake ilmiantaa puoluetovereitaan ja saa vastineeksi palveluksia toimittajilta, hän jatkaa.

Halla-aho väittää, että tällainen keskustapuolueen edustaja saa mediassa jatkuvaa ja painoarvoon nähden ”huomattavan suurta ja kritiikitöntä julkisuutta kannanotoilleen ja tiedotteilleen”.



Kyllä se jo arvataan ketä nämä oman puolueen koirat ovat.
Luottamuksen rikkoneet eivät ole suosittuja. Tiedätte varnaan mikä on ”vasikoiden” kohtalo.
 

Lintilä myöntää käyttäneensä pieniä määriä alkoholia työ- ja edustustehtävissä ollessaan
vuosina 2017–2018 ministeriön varoilla ostettiin toistuvasti vahvaa alkoholia erittelemättömään edustuskäyttöön. Kuittien selitteissä viitataan muun muassa juomavaraston ja juomakaapin täydentämiseen, mitä muut ministerit eivät HS:n mukaan pidä normaalina.
 
Raskas jopi vaatii raskaat huvit...kuten esitin näkemykseni jo Marininkin aamiaskohutapauksessa, edustuskuittien tonkiminen Pätkis-patukan tarkkuudella on vähän turhanpäiväistä. Toki 70+ pulloa viinejä ja väkeviä kahden vuoden ajalta kuulostaa hiukan paljolta 'satunnaiseen tarjoiluun'. Kuinka usein ministereillä nyt käy vieraita joiden kanssa edustaessa menee muutama lasi konjakkia?
"Ehkä otin, ehkä en" -arvuuttelu on sekin melko noloa. Täytyy silti vähän ihmetellä ajoitusta, että miksi asiasta nousee haloo juuri nyt, monen ministerivuoden jälkeen, vaalien lähestyessä? Jos työmaajuopottelu on aikaisemmin koettu kiusalliseksi, niin olisi kai apina nostettu pöydälle jo vuosia sitten?
 
Back
Top