Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Täss on nyt yks ja toinenkin muistelleet sitä "vanhaa hyvää aikaa", kun saatettiin rankastikin dokata esim vieraiden kanssa ja lopuksi vielä piti jossakin yökerhossa notkua luottokortin kanssa, jos vierailta meinasi vauhti hidastua. Olihan se hullua touhua.
Lintilän tapauksesta olen kyllä itse saanut vaikutelman, että se olisi ennemminkin Euroopan tyyli kyseesä. Lounaalla lasi viiniä ja takaisin sorvin ääreen. Mikähän se on suurin ravintolassa tuotava "lasillinen"?
Eikös se Delorssikin ollu melkoisen dokailijan ja korvista nykijän maineessa?
Taitaa Kepulaisen pahin vihollinen olla toinen Kepulainen?

Kyllä minut on saatu median voimalla uskomaan että Lintilällä on alkoholiongelma.
Vieraalta tuntuu nykypäivän työelämään se, että joku johtaja tai johtava poliitikko tarvitsee baarikaapin jatkuvaa täyttöä "satunnaista sidosryhmätarjoilua varten".

Ketkä kaikki siellä käy hörppimässä ellei Lintilä itse kumoa kaikkea?
.

Onko tuosta Marinin kokaiinin vedosta muuta todistetta kuin Ylilaudan langat?

Minusta tämä Lintilän tapauksen käsittely on hyvinkin asiallista, jopa twitterissä. Missä kaikki hashtag-jauhojengi -porukka vaatimassa päätä vadille (siis kirjaimellisesti, Marin sai tappouhkauksia).
Ei oikeudessa pitäviä todisteita ja olihan se huumetestikin, asianmukaisesti riittävän kaukana itse käytöstä :) Minun arvioni mukaan kokaiinin käyttö oli n. 99% todennäköistä kaiken nähdyn ja kuullun valossa mutta en yritä käsitystäni turhaan tuputtaa Marinisteille.

Toisaalta voisihan Lintiläkin käydä verikokeessa, vaikka ensi perjantaina, niin saisimme täyden varmuuden onko hän käyttänyt koskaan alkoa virkatehtäviä hoitaessaan! Jos löytyy vielä joku remmi videolta jossa hoilataan kännissä: jallujalluarairairai niin sitten Lintilän raittius on 100% varmaa!

Yleinen elämänkokemus, sekä erinäinen määrä yksityiskohtia. Ei vaikea rasti tietää, hankalampi todistaa jos ei kukaan halua.
Äläs nyt. Sanna kävi sentään testissä joka todisti melko varmasti että viivoja ei oltu vedetty ainakaan muutamaan tuntiin. Lintiläkin varmaan käy puhaltamassa alkometriin muutaman päivän päästä ja kohu laantuu.

Ei oikeudessa pitäviä todisteita ja olihan se huumetestikin, asianmukaisesti riittävän kaukana itse käytöstä :) Minun arvioni mukaan kokaiinin käyttö oli n. 99% todennäköistä kaiken nähdyn ja kuullun valossa mutta en yritä käsitystäni turhaan tuputtaa Marinisteille.

Toisaalta voisihan Lintiläkin käydä verikokeessa, vaikka ensi perjantaina, niin saisimme täyden varmuuden onko hän käyttänyt koskaan alkoa virkatehtäviä hoitaessaan! Jos löytyy vielä joku remmi videolta jossa hoilataan kännissä: jallujalluarairairai niin sitten Lintilän raittius on 100% varmaa!
Eli ei ole.

Jälkimmäinen kappale kertookin kaiken tuosta sinun arviointikyvystäsi.

Eli ei ole.

Jälkimmäinen kappale kertookin kaiken tuosta sinun arviointikyvystäsi.
Pääministeri hinkkaa persettä lattiaan, samalla kun taustalla jauhojengi tekee linkut ja huutaa miten vitun hyvältä tuntuu :ROFLMAO:

Myöhemmin kerrotaan ettei koskaan olla nähty tai kuultu kenenkään käyttäneen huumeita. Uskallusta ei myöskään ollut oikeaan huumetestiin, mutta ei kai sillä ole väliä kun fanikultti ja lehdistö puolustaa loppuun saakka.

Pääministeri hinkkaa persettä lattiaan, samalla kun taustalla jauhojengi tekee linkut ja huutaa miten vitun hyvältä tuntuu :ROFLMAO:

Myöhemmin kerrotaan ettei koskaan olla nähty tai kuultu kenenkään käyttäneen Suomessa huumeita. Uskallusta ei myöskään ollut oikeaan huumetestiin, mutta ei kai sillä ole väliä kun fanikultti ja lehdistö puolustaa loppuun saakka.
T: Ylilauta.. Voi taivas tätä tasoa taas.

Olisin varmasti ollut vaikka Hakkaraisen puolella samassa tilanteessa.

Back