Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Positiivinen yllätys jos demarit harjaavat Kiljusen tämän myötä. Mutta en pidätä hengitystäni. Ukko osoittaa vähän "aktiivista katumista" ja sen jälkeen synnit on perseellä pois pyyhityt. Voi vielä jonkun kommentin heittää häneen kohdistetusta maalittamisesta median ja äärioikeiston taholta.

Kiljusen vaimo on venäläinen. Se ehkä selittää osittain halua avata rajaa, jos ei vaimo pääse sukuloimaan. Tämä on ainoa lieventävä asianhaara, jonka keksin tästä keissistä. Toki lähtökohtaisesti jo aika iso riski kertoa valtion salaisuuksia venäläisen kanssa naimisissa olevalle poliitikolle

Kiljusesta kuvastuu mielestäni se, että vanhemmilla poliitikoilla on jäänyt käsitys, että edelleen voisi puhua ja toimia kuten takavuosina.
Poliitikon kykenemättömyys seurata aikaa näkyy ulostuloissa.
Väyrysen tulisi myös jo tajuta kuinka ulkokehällä ukkeli on.

Ulkokehän pihatonttuja ei pitäisi enää ottaa A Studioihin ja muuallekaan. Parasta olisi jättää ne ulos.

.

Kiljusesta kuvastuu mielestäni se, että vanhemmilla poliitikoilla on jäänyt käsitys, että edelleen voisi puhua ja toimia kuten takavuosina.
Poliitikon kykenemättömyys seurata aikaa näkyy ulostuloissa.
Väyrysen tulisi myös jo tajuta kuinka ulkokehällä ukkeli on.

Ulkokehän pihatonttuja ei pitäisi enää ottaa A Studioihin ja muuallekaan. Parasta olisi jättää ne ulos.

.
Vois aloittaa sellaisen B-studio -ohjelman. Sinne noita pihatonttuja sitten keskenään kinastelemaan. Joku saattaisi aina joskus lipsauttaa jotain historiantutkijoita kiinnostavaa.

Kiljusen vaimo on venäläinen. Se ehkä selittää osittain halua avata rajaa, jos ei vaimo pääse sukuloimaan. Tämä on ainoa lieventävä asianhaara, jonka keksin tästä keissistä. Toki lähtökohtaisesti jo aika iso riski kertoa valtion salaisuuksia venäläisen kanssa naimisissa olevalle poliitikolle
Vaimolla on lapsi ja muita sukulaisia Venäjällä. Kiristyksen ja uhkailun mahdollisuus on aina olemassa, tietäen naapurin turvallisuuspalvelujen toimintatavat.

Tämä on oikea ilon ja onnen päivä.
Kiljusessa yksi pahimman rähmälläänolon takuumiehistä idän suuntaan poistuu nyt takavasemmalle. Voi vielä jatkaa kausiaan tulevaisuudessa, hänhän on varmasti suomenvenäläisten äänestäjien suosiossa entistä enemmän. Mutta tuskin saa muita kuin rivikansanedustajan tehtäviä jatkossa.

Muistetaan, että nyt astui omaan miinaansa myös Ottawan sopimuksen purkamisen vastustaja sekä Ahvenanmaan Venäjän konsulaatin lakkauttamisen vastustaja.

Koskinen luultavasti.
Nii-i. Taisi aikananaan olla ottawan sopimuksen haluaja jne. No, katsotaan miten parempi on uusi post-Ukrainaversiona jatkossa.
Kiljusen ympärillä jo kaikenlaista viritellään.

Vois aloittaa sellaisen B-studio -ohjelman. Sinne noita pihatonttuja sitten keskenään kinastelemaan. Joku saattaisi aina joskus lipsauttaa jotain historiantutkijoita kiinnostavaa.

Vähän niin kuin se pienpuolueiden vaalitentti, mutta viikottain. Olisi loistavaa viihdettä ja Kiljusen oikea viiteryhmä.

Kantaa vastuunsa isänmaan eteen ... ja haluaa jatkaa työtään kaikkien suomalaisten puolesta. Tytti siinä vieressä voisi valmistella jo jotakin ristoreipas-palkintoa, niinkuin demarinaisilla tapana on.

"Eero puhuu samaa kieltä kuin minä. Eero ajattelee juuri näin niin kuin minä ajattelen näistä asioista. Hän on mua lähellä. Eli sekä Eero Heinäluoma että Maria Guzenina sosialidemokraatteina ja molemmat varmaan mielellään kuulis teitä."

Mitä se Heinäluoma nyt olisi ajattelutapaansa mennyt muuttamaan. Saihan se itse Putlerilta tämän ystävyyden mitalin.

Орден_дружбы.webp

"Eero puhuu samaa kieltä kuin minä. Eero ajattelee juuri näin niin kuin minä ajattelen näistä asioista. Hän on mua lähellä. Eli sekä Eero Heinäluoma että Maria Guzenina sosialidemokraatteina ja molemmat varmaan mielellään kuulis teitä."

Mitä se Heinäluoma nyt olisi ajattelutapaansa mennyt muuttamaan. Saihan se itse Putlerilta tämän ystävyyden mitalin.

Katso liite: 109959
Vetääseeköhän tuon linnanjuhliin killumaan.

Back