AY-liikkeen syytä on myös että mulla on fanaattinen maanpuolustustahto.
Tuosta tuli mieleen, että Mauno Koivisto ja kumppanit olivat sossuista eturintamassa ehkäisemässä AY-liikkeen luisumista kommunistien haltuun sodan jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AY-liikkeen syytä on myös että mulla on fanaattinen maanpuolustustahto.
Kyllähän se tekee röllipeikosta kiukkuisen jos eilisillan möky-öölit kivistää päätä eikä Tiina-tonttukaan anna
Olettko muuten huomanneet, että ne miehet joiden puoliso on juurikin Tatjana, ovat vahvaa röllikansaa noin käytännön elämässäkin.Tiina voi olla nimeltään svetlana.
Tuosta tuli mieleen, että Mauno Koivisto ja kumppanit olivat sossuista eturintamassa ehkäisemässä AY-liikkeen luisumista kommunistien haltuun sodan jälkeen.
Siehän sälli oot! Pidät itseäsi kovana patrioottina (ainakin näin ymmärrän kirjoituksistasi päätellen) mutta hädän hetkellä jätät rakkaan isänmaan oman onnensa nojaan. Miksi tuo toinen liittovaltio kelpaa muttei EU missä sinulla on mahdollisuus jotain vaikuttaakin.Jos EU toteutuu muutan itse laadukkampaan liittovaltioon, Australia ehkä listan kärjessä nyt.
Siehän sälli oot! Pidät itseäsi kovana patrioottina (ainakin näin ymmärrän kirjoituksistasi päätellen) mutta hädän hetkellä jätät rakkaan isänmaan oman onnensa nojaan.
Siehän sälli oot! Pidät itseäsi kovana patrioottina (ainakin näin ymmärrän kirjoituksistasi päätellen) mutta hädän hetkellä jätät rakkaan isänmaan oman onnensa nojaan. Miksi tuo toinen liittovaltio kelpaa muttei EU missä sinulla on mahdollisuus jotain vaikuttaakin.
Älä polta ihan kaikkea että saat maksettua lähtöveronEU liittovaltio ei tarjoa mitään vaikutusmahdollisuuksia yksittäiselle suomalaiselle.
Lisäksi kansalisvaltion kannattajana suhtaudun siihen vihamielisesti, en näe syytä rahoittaa sitä veroillani.
Olen valmis jopa symbolisesti polttamaan taloni, metsäni ja suolaamaan peltoni.
Asunnosta tulee rahaa niin että sillä saa mukavan elämän toisella puolen maailmaa.
Älä polta ihan kaikkea että saat maksettua lähtöveron
Australiassa kannattaa sitten olla tarkkana, kun siellä on herkempää tuo tuli leviämään.Tuosta voisikin liittovaltion toteutuessa polkaista some-kampanjan, poltetun maan taktiikka.
Rovio.
Australiassa kannattaa sitten olla tarkkana, kun siellä on herkempää tuo tuli leviämään.
Aina ei voi voittaaVertaus ontuu eikä osu maaliin.
Thaks but no thaks. I`d rather move to Alaska ...
Alaska on kyllä tosiaan hyvä heitto.