Kaitseliit

Viron presidentti muisti voitonpäivän (23.6.1919 saksalaisista) paraatin puheessaan myös Kaitseliitia. Lausui mm. seuraavasti: "Mies tai nainen, joka puolustaa omaa kotiaan, toimii tyystin toisenlaisella tahdolla kuin vihreät miehet, palkkasoturit tai rikollinen." Naapurin toimintaa kritisoitiin ja NATOn suojaa painotettiin.
video
koko puhe
Eri maa, eri tilanne. En pidätä hengitystäni odotellessani vastaavaa Suomessa.
 
Viron presidentti muisti voitonpäivän (23.6.1919 saksalaisista) paraatin puheessaan myös Kaitseliitia. Lausui mm. seuraavasti: "Mies tai nainen, joka puolustaa omaa kotiaan, toimii tyystin toisenlaisella tahdolla kuin vihreät miehet, palkkasoturit tai rikollinen." Naapurin toimintaa kritisoitiin ja NATOn suojaa painotettiin.
video
koko puhe
Eri maa, eri tilanne. En pidätä hengitystäni odotellessani vastaavaa Suomessa.

Vahvensin ja väritin. Virossa ainakin uskalletaan todeta, että rautaa pitää löytyä lahkeesta.
 
img.php


Kuperjanov Infantry Battalion has won Admiral Pitka Recon Challenge

09.08.2014

Kuperjanov Infantry Battalion has won second Admiral Pitka Recon Challenge. Best foreign team was Finland`s second team.
22 teams finished today Admiral Pitka Recon Challenge, including Women’s Home Defence (Valga county team). Four teams cancelled.

To see final results, click here

http://www.kaitseliit.ee/en/kuperjanov-infantry-battalion-has-won-admiral-pitka-recon-challenge
 
Minä olen siellä samalla nimim. kuin täällä. Jonkunverran osaan viroa, välillä esitän jotain omia kommentteja tai kysymyksiä.

Lisäsin sut seurantaan tai kaverilistalle. Saakohan tuolla osallistua englanniksi, koska mulla ei vironkielen osalta riitä kielitaito kirjoittamiseen, vaikka jokseenkin ymmärrän sitä...
 
Back
Top