Lapinukko
Respected Leader
Pikkasen olen eri mieltä. Itse veikkaan reippaan seinäänajon pakottavan tulevat hallitukset pakottaviin muutoksiin.
Jos se ei auta niin tulos on että joitakin viedään vielä seinän taakse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pikkasen olen eri mieltä. Itse veikkaan reippaan seinäänajon pakottavan tulevat hallitukset pakottaviin muutoksiin.
Jos kriisi sattuu olemaan taloudellinen
Niin, että riittävän monet huomaavat, niin, että vielä joku kykenee pumppaamaan.
Tähän ei voi muuta sanoa kuin että Tää eii oo vttu todellista!!!!Paavo ratsastaa jälleen
Puoluehallitukseen nouseva Väyrynen: ”Kyllähän se on mielenkiintoista nähdä, minkälaisia muutoksia on tapahtunut.”
Paavo Väyrynen palaa keskustan johtotehtäviin
Puoluehallitukseen nouseva Väyrynen: ”Kyllähän se on mielenkiintoista nähdä, minkälaisia muutoksia on tapahtunut.”www.iltalehti.fi
Paavosta ei koskaan tule presidenttiä.
Mutta Paavo ei lakkaa yrittämästä. Jos isäänsä tulee, niin vielä 20v voi yrittää.Paavosta ei koskaan tule presidenttiä.
Jos ruotsinkielinen piiri on valinnut vittuillessaan Paavon puoluevaltuustoon, niin minkä puoluetoimisto sille voi.Joku on kyllä nyt painanut Itsetuhonappia keskustan puoluetoimistossa.
Kuka muistaa tämän biisin?Vaimolla lähti jotain lomarahoja, silloin kuului jotain adjektiiveja Sipilän nimen yhteydessä.
Ilmoittaudun myös kansalaistottelemattomaksi GPS-paikannuksen suhteen. Onko näihin olemassa häirintälähettimiä? Toinen vaihtoehto olisi vetää virrat irti siitä black boxista, jonka asentamisen seuranta varmasti vaatisi. Ongelma ehkä tulee olemaan siinä, että katsastuksessa kirjataan kilometrit ja jos ei black boxin rekisteröimät kilometrit vastaa katsastuksessa kirjattavia, niin tulisi sakkoa.Melkeinpä aina keskustaa tai kokoomusta äänestäneenä. Mutten enää... rajat vaan tulevat täyteen.
En minäkään ja häirintä tulee olemaan päällä koko ajan. Ei vittu ikinä nämä saatanan paskasäkit seuraa missä liikun. Kepu pettää kaikessa, myös tässä. Vanhanen vanha mulkku.
Jos tuo toteutuu niin keskusta pitää saada kerta kaikkiaan häviämään.
Toiste se ei tätä maata sen jälkeen sotke.
Kommarien kanssa Kärnäkin, paskasäkki ja häpeä Lapille ...
Perkeleen Kärnä lue jos käytät googlea: olet yksi PASKASÄKKI
Tämä on niin parasta vittuilua! Oikein kunnon Trollausta isolla T:llä! Voin vain kuvitella, kuinka Väyrynen aloittaa ensimmäisen puheensa puoluevaltuustossa: ”Guess who’s back, bitches?”Jos ruotsinkielinen piiri on valinnut vittuillessaan Paavon puoluevaltuustoon, niin minkä puoluetoimisto sille voi.
Sinällään olen hyvilläni, koska rantalatinaa puhuvat haluavat kepun ulos hallituksesta ja se on oikein koirille, kun luu on kovaa.
Tämä kuvaa hyvin nykytilaa, tulevissa presidentinvaaleissa on näillä näkymin varsin matala kykykavalkadi tarjolla, jopa Paavo I Suuri loistaa tuossa joukossa...Presidentinvaalien toinen kierros, Väyrynen vs Haavisto!
Mikä painajainen, Väyrynenhän voisi jopa voittaa.